Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:39:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 05-01-2014, 01:20:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-12-2013, 17:42:35
Berichten: 25
Locatie: Ochten
Oke ik heb even niet de andere reacties gelezen.

Het lukt me niet zo goed op je in te voelen maar ik probeer het.

Die hand die je voelt, dat is een man die jou een beetje steun probeert te geven. Ik zie een witte man met een vriendelijk maar een beetje bezorgd gezicht. Heb je een moeilijke tijd achter de rug? Of zit je in een moeilijke tijd? Beslissingen die genomen moeten worden? Misschien vandaar dat duwtje in de rug.
Niet bang zijn hij zal je niks doen. Hij zit vaak op je bed op de rand en kijkt naar je. Het is een man die niet veel zegt maar in zijn gedachten gaat er genoeg rond.
Ik krijg een benauwd gevoel op de keel, ken jij of je ouders iemand die daar last van had?
Verder denk ik dat je veel op zoek bent, voorzichtigheid hierin is gepast maar je hoeft niet zo angstig te zijn.
Oh de man lijkt ook een kort baardje te hebben over de kaaklijn.

Liefs Ciske


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 05-01-2014, 12:01:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2013, 20:00:10
Berichten: 52
De trillingen in de lucht kunnen te maken hebben met je bloeddruk. Dat ik heb vaak na het rennen, als ik dan in de lucht kijk zie ik dat de hele lucht zich naar een geconsenteerd punt trilt. Maar kan ook iets anders zijn natuurlijk. Van die andere dingen die je meemaakt heb ik geen idee van :P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 21-02-2014, 07:23:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
hejhej
Ik voel ook elke nacht iets langs mijn wang gaan. Of er gaat iemand op mijn bed zitten aan het voeteneind. Soms staat er iemand naast me. Ik kruip dan het liefst zo ver mogelijk onder de dekens. Ik heb dat jaren gedaan, elke nacht onder de dekens slapen. Nu doe ik dat niet meer zo heel erg. Ik probeer het te accepteren..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl