Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:40:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 00:57:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum ik vind spiritualiteit enorm inspirerend. Ik zoek al een tijdje naar een goede plek om mijn verhaal neer te zetten en ik denk dat het hier is dus ik begin even bij het begin.
Ik was vroeger al iemand die zich vaak bezig hield met geesten,gidsen,nieuwetijdskinderen,... En ik was altijd hier enorm mee bezig en heb het toen een tijdje laten rusten Tot ik opeens iemand leerde kennen die mijn hele verleden zowat ophelderde. Ooit bleef ze eens slapen en we gingen s'avonds nog even wandelen: nu je moet weten ik woon in een wijk dicht bij een soort ontspanningsplek voor jongeren (voetbalpleinen, skatepark, speelplein, tennisplein) en we passeerden daar bij de straat om daarnaar toe te gaan. Mijn vriendin liep al wat vooruit en opeens ik weet niet ik zag niks maar op die ontspanningsplek was er geen licht (als je bij die straat bent zie je recht voor je een stuk van die plek) en ik voelde een aanwezigheid eigenlijk meer ik riep mijn vriendin en ze ging opeens in de straat en stond recht voor die plek en ze riep opeens rennen. Toen we bij mij thuis waren wou ik wel eens weten wat er was ze vertelde me dat ze al heel haar leven last heeft van schaduwmensen die haar overal zoeken overal waar ze ook gaat word ze achtervolgd. Daarna vertelde ze dat ze wist dat haar moeder het ook had. ik raakte in paniek en ze zei dat ik haar niet mocht helpen anders zou ik ook in de problemen komen maar diep in mezelf denk ik dat ik haar onbewust hielp... diezelfde avond om 3:00 vertelde ze me dat het altijd begon dat ze hiervan last krijgt (voornamelijk is het om 3 uur snachts het ergste). Toen zag ik opeens haar voet uit het niets in de lucht gaan ik was toen al half slaperig en de volgende ochtend vertelde ze me dat er lichtjes aan mijn haar werd getrokken. Toen ze naar huis ging vertelde ze me dat ik niet bang hoefde te zijn en dat er geen kwade energie bij mij zou achterblijven. ik had moeite dat te geloven maar ik voelde gewoon dat er een energie was nu nog steeds niet perse een kwade. Maar nu komt het: ik heb al heel lang het gevoel dat ik enorm beschermd word door iets. Steeds is er iets dat er voor zorgt dat ik gewoon gespaard blijf van sommige TE erge dingen. De laatste tijd voel ik dat ik niet meer alleen ben maar of er een goede/kwade entiteit met me verbonden is zo voelt het maar ik ben in de war door het voorval met die vriendin en dat andere is er iemand die me meer kan vertellen hoe ik er achter zou kunnen om in contact te komen met datgene dat verbonden is met me?

sorry voor het verwarrende verhaal het moest er uit.

groetjes twister


Laatst gewijzigd door twister_xx op 12-01-2014, 21:00:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 19:05:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Het is een beetje onduidelijk .. Kun je het beter uitleggen?

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:51:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Wat zijn schaduwmensen? En het kan zijn dat het je gidsen zijn die je voelt als je denkt dat je door iets sterks wordt beschermt, want je kan namelijk heel veel gidsen hebben.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:53:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
@bunny inderdaad sorry ik zal het even kort samenvatten: ik sprak af met een vriendin en ze bleef slapen en we gingen even wandelen en ik voelde een aanwezigheid en zei opeens dat we moesten rennen en toen we thuiskwamen vertelde ze dat ze al haar hele leven word achtervolgd door schaduwmensen. de volgende dag ging ze naar huis en ik had het gevoel dat er slechte energieen konden achtergebleven zijn. ik zal voorbeelden geven: het gevoel dat iets constant bij me aanwezig is, snachts hoor ik telkens om stipt 23:30 telkens 3 kloppen op mijn muur, voetstappen horen, stemmen horen. soms heb ik het gevoel dat het iets kwaad is (door die avond met die vriendin) en soms dat het iets goed is. ik word een soort van 'beschermd' tegen erge dingen bv. toen ik laatst een ''leuk'' persoon leerde kennen kreeg ik snachts een droom die me vertelde niet met deze persoon om te gaan omdat die slechte bedoelingen zou hebben later bleek dit te kloppen. Er zijn zo nog dingen daarvan. mijn probleem is dus: ik voel dat er iets met me verbonden is maar ik weet niet of het goed of kwaad is. mijn vraag is nu: weet iemand hoe ik daar achter kan komen? moet ik contact leggen? wat moet ik doen?

ik heb de belangrijkste dingen proberen samen te vatten en hier daar nog wat duidelijker proberen te zijn ik hoop dat het nu wat beter te begrijpen is.

groetjes twister


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:59:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
@agirl schaduwmensen zijn (voor zover ik weet van m'n vriendin die bleef slapen) donkere entiteiten (volledig zwart) en ze verschijnen onverwacht.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:00:46 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Als het jou beschermt en je verbindt met de entiteit is het zowel iemand die dichtbij je staat o.a nu een engel dus , of het zijn je gidsen . Je hebt altijd hoe dan ook wel beschermers !

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:04:07 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
twister_xx schreef:
@agirl schaduwmensen zijn (voor zover ik weet van m'n vriendin die bleef slapen) donkere entiteiten (volledig zwart) en ze verschijnen onverwacht.


Oww daar heb ik ook 1 x heel last van gehad denk ik.. Toen voelde ik me niet veilig dus ging ik mezelf in licht zetten en toen in 1x kwam er iets groots en zwarts dreigend naar voren... Daar ben ik toen van geschrokken.. die dag erna is hij meteen weggehaald bij ons thuis en ik heb er nooit meer last van gehad.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:07:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
twister_xx schreef:
@bunny inderdaad sorry ik zal het even kort samenvatten: ik sprak af met een vriendin en ze bleef slapen en we gingen even wandelen en ik voelde een aanwezigheid en zei opeens dat we moesten rennen en toen we thuiskwamen vertelde ze dat ze al haar hele leven word achtervolgd door schaduwmensen. de volgende dag ging ze naar huis en ik had het gevoel dat er slechte energieen konden achtergebleven zijn. ik zal voorbeelden geven: het gevoel dat iets constant bij me aanwezig is, snachts hoor ik telkens om stipt 23:30 telkens 3 kloppen op mijn muur, voetstappen horen, stemmen horen. soms heb ik het gevoel dat het iets kwaad is (door die avond met die vriendin) en soms dat het iets goed is. ik word een soort van 'beschermd' tegen erge dingen bv. toen ik laatst een ''leuk'' persoon leerde kennen kreeg ik snachts een droom die me vertelde niet met deze persoon om te gaan omdat die slechte bedoelingen zou hebben later bleek dit te kloppen. Er zijn zo nog dingen daarvan. mijn probleem is dus: ik voel dat er iets met me verbonden is maar ik weet niet of het goed of kwaad is. mijn vraag is nu: weet iemand hoe ik daar achter kan komen? moet ik contact leggen? wat moet ik doen?

ik heb de belangrijkste dingen proberen samen te vatten en hier daar nog wat duidelijker proberen te zijn ik hoop dat het nu wat beter te begrijpen is.

groetjes twister


Als je soms voelt dat het slecht is dus om die tijd wat ik begrijp zeg dan Je gaat NU weg uit dit huis! En dit moet je zeggen zonder twijfel of angst anders werkt het niet. En de mensen die je beschermen kunnen inderdaad gidsen of engelen zijn;)

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:09:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
AGirl schreef:
twister_xx schreef:
@agirl schaduwmensen zijn (voor zover ik weet van m'n vriendin die bleef slapen) donkere entiteiten (volledig zwart) en ze verschijnen onverwacht.


Oww daar heb ik ook 1 x heel last van gehad denk ik.. Toen voelde ik me niet veilig dus ging ik mezelf in licht zetten en toen in 1x kwam er iets groots en zwarts dreigend naar voren... Daar ben ik toen van geschrokken.. die dag erna is hij meteen weggehaald bij ons thuis en ik heb er nooit meer last van gehad.


heb jij geluk gehad dat hij dan gelukkig weg was :) m'n vriendin ziet ze elke keer maar ze doen haar gelukkig niets ik zou graag helpen met haar dat het weggaat


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:19:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
twister_xx schreef:
AGirl schreef:
twister_xx schreef:
@agirl schaduwmensen zijn (voor zover ik weet van m'n vriendin die bleef slapen) donkere entiteiten (volledig zwart) en ze verschijnen onverwacht.


Oww daar heb ik ook 1 x heel last van gehad denk ik.. Toen voelde ik me niet veilig dus ging ik mezelf in licht zetten en toen in 1x kwam er iets groots en zwarts dreigend naar voren... Daar ben ik toen van geschrokken.. die dag erna is hij meteen weggehaald bij ons thuis en ik heb er nooit meer last van gehad.


heb jij geluk gehad dat hij dan gelukkig weg was :) m'n vriendin ziet ze elke keer maar ze doen haar gelukkig niets ik zou graag helpen met haar dat het weggaat


Ik weet niet zeker of het er dan 1 was hoor misschien ook niet;) Weetje misschien helpt het als je vriendin zegt zonder twijfel of angst dat ze weg MOETEN gaan. Het is haar leven en dat horen hun niet te beinvloeden. Als zij ze weg wil hebben moeten ze weggaan en als ze haar gidsen vraagt om hulp en beschermengelen. helpt het misschien ook wel:)

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:24:07 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Schaduwmensen doen mensen geen kwaad ze zien er mischien zo uit maar dat zijn ze niet ze willen alleen maar helpen en beschermen . Het zijn ook maar wezens die de meeste mensen niet begrijpen je hoeft dus niet bang te zijn . Ze zijn niet voor niets bij ons ze willen ook graag helpen en beschermen .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:31:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
Bunny schreef:
Schaduwmensen doen mensen geen kwaad ze zien er mischien zo uit maar dat zijn ze niet ze willen alleen maar helpen en beschermen . Het zijn ook maar wezens die de meeste mensen niet begrijpen je hoeft dus niet bang te zijn . Ze zijn niet voor niets bij ons ze willen ook graag helpen en beschermen .


volgens m'n vriendin willen ze haar kwaad doen omdat het er meerdere zijn zegt ze. maar ik denk wel dat je gelijk kan hebben dat ze mensen geen kwaad willen doen omdat ze haar nog niets hebben aangedaan en ze inderdaad wel hulp nodig heeft soms. ik zal het er eens moeten over hebben met haar.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:39:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Fijn! Velen begrijpen ze inderdaad ook niet . En er zijn meer goede als slechte ! Er is altijd balans nodig , maar zoals ik al zei ze willen alleen maar helpen en beschermen

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:42:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 23:28:10
Berichten: 11
@bunny in ieder geval bedankt voor je info!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl