Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:06:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 19-02-2014, 23:04:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
Goeieavond, ik ben jessica en nieuw hier! graag zou ik met jullie mijn verhaal willen delen!
Ik ben geboren als een nieuwe tijds kind allemaal leuk en aardig enzo, maar als klein meisje zit je daar niet op te wachten eerlijk gezegt als 4jarige voelde ik de pijn van me overlede opa, ik zag hem iedere avond hij kwam altijd met vieze stink melk (Anijs melk) en koekjes en babbelen ik kan me die periodes nog goed herinderen of ze nog gister zijn gebeurd na een tijdje zakte het ik kreeg tegenslagen en een hoop gedoe op school en tegelijke tijd verdween mn opa uit m'n leven waar ik heeel erg van baal...jaren later begon ik weer dingen waar te nemen in mijn klas bv een jong meisje met lang bruin haar en ze riep de hele tijd mn naam en ik bestede er eigelijk geen aandacht aan omdat ik best bang van haar was uiteindelijk draaide ik me om en wou ik naar haar kijken en was ze weg...toen ik het weer jaren weg gebleven ongv op mn 14e raakte ik geïnteresseerd in Demonische Entiteiten en begon me te verdiepen in alles wat slecht was exorcisme, wat een enorm slecht idee was, ik werd een magneet voor die slechte entiteiten die me lastig vielen in me slaap me wakker maakte door hun aanwezigheid, een x ben ik echt gewoon in paniek gillend de gang opgerend, ik weet nog precies ik sliep en voelde me naar ik opende me ogen en zag een heel eng gezicht voor me en begon echt als een kleuter te huilen...me moeder is ook paranormaal begaafd en die heeft ook uit eindelijk verteld dat er inderdaad dus slechte energieën in me kamer zaten, ik sprak voornamelijk over een man (onbewust) maar het klopte wel hij was de aanwezigste in mijn kamer, mijn moeder heeft uit eindelijk mijn kamer in bergkristal gezet als bescherming en hem gereinigd omdat ik vertikte om terug te gaan in me bed, een paar maanden later stond er een man in me deur opening met een zwarte cape en een lange zwarte jas ik zag zijn gezicht niet en hij zei ook niks dus ik vond het weer eng...en ben weer naar me moeder gegaan en alles verteld omdat hij een eng gevoel aan me gaf opgejaagd jullie kennen het gevoel vast wel...sorry beetje lang dradig verhaal haha... :? :?
dit jaar is mijn hamster over gegaan allemaal jammer natuurlijk maar het bijzondere was hij heeft gewacht op mij, hij is in mn eigen handen gestorven vervolgens was ie heen laatste spiertrekking enzo allemaal creep! maar hij was echt nog geen minuut heen..en mn xbox en me tv gingen alle 2 aan... :o ik gamede altijd met hem mn afstandsbediening was leeg no batterije...en me xbox controler lag naast me xbox...hoe verklaren jullie dat!? ik vraag me nog wel eens af heeft ie dat bewust gedaan..? maar goed verder met mn verhaal..ik heb sinds kort gelee heb ik mijn gids gezien! ze is een jonkvrouw en ben inmiddels al langs een vriendin van me moeder geweest ik heb haar niet beschreven hoe ik haar heb gezien maar die vriendin beschreef haar precies zoals ik haar gezien had..ik had eindelijk een naam! en de achternaam...waarvan ik nog steeds een beetje in shock ben haha haar naam was Emilia van Nassau ...ik schrok me de tandjes ..:l nooit verwacht maar goed ik wil haar zo graag spreken ik heb vragen over mn situaties en alles maar hoe en wat ik ook doe ze komt maar niet..en daar baal ik best van want ik wil duidelijkheid omdat ik zoveel vraag heb...zouden jullie me tips kunnen geven hoe ik haar kan bereiken...en ik heb nog een vraagje ;D hoe zou ik mijn opa kunnen bereiken ik had zon goeie band met hem...ik raakte net aan hem gewend en hij verdween zonder wat te laten merken..ik huil vaak daarom omdat ik hem gewoon ontzettend mis zijn aanwezigheid ..:( zouden jullie mij tips kunnen geven!? en nog maals sorry voor het lange bericht haha
Groetjes Jessica! xx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 20-02-2014, 07:13:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 17:30:20
Berichten: 6
Ik vind deze ervaringen best wel mooi eigenlijk.
Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen, maar toch heel bijzonder dat van Emilia van Nassau.
Misschien kan je haar proberen te bereiken en vragen hoe je je opa terug kan krijgen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 20-02-2014, 07:26:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 17:30:20
Berichten: 6
Ik had zelf vroeger ook een hamster, Sky.
Ik was 9 jaar en kreeg Sky.
Ze ging dood toen ze ongeveer 4 jaar oud was.
Ik kreeg overal steken in me polsen, pijn in me hart, en ik wist niet wat ik moest doen.
Altijd als ik verdrietig was ging ik naar Sky, of als ik niet kon slapen. Ik wist precies waar ze was: in de woonkamer.
Maar toen voelde het niet goed, ik voelde dat ze pijn had en rende naar beneden.
Ik hield haar vast, gaf haar al me liefde en ze blies haar laatste adem uit in me hand.
Ik hield zo veel van haar, dat ik er nog steeds om kan huilen.
Dus ik snap heel goed wat je bedoeld.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 20-02-2014, 08:51:39 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Wauw dat is heel bijzonder ! Waarschijnlijk hoor jij bij haar of zij bij jou , athans dat zou kunnen . Ik had ook even gezocht hoe ze eruit ziet :) maar het is beter om je met het goede bezig te houden inderdaad.

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 20-02-2014, 09:21:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
Dankjullie wel voor jullie reacties ik ga zeker vragen aan mn gids hoe ik weer contact kan leggen met mn opa :D, k laat het nog eventjes rusten misschien komt ze zelf wel langs...en zo niet ga ik het zeker proberen' nogmaals bedankt voor jullie reacties!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn spirituele ervaringen
BerichtGeplaatst: 20-02-2014, 19:32:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Hey mede-naam genootje! =D

Mooie gavens heb je! Wat ik je wil zeggen is dat je gids komt op moment dat je hem of haar echt nodig hebt! Dat laten ze wel weten :-) Je staat er zeker niet alleen voor. :hart:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl