Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:25:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: HELP! last van slechte energie :(
BerichtGeplaatst: 07-03-2014, 15:39:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
Halloooww mensjess ik heb een beetje een probleem met een energie die me niet met rust laat ,Ik merk laatste tijd dat er een negatieve energie om me heen hangt met slechte ideen constant hoor ik het woord Mortem als ik het goed verstaan heb het is voor latijns voor de dood hij voelt voor mij als n soort van demoon achtig iemand ik zie steeds vaker de schim op de muur of naast me op school is ie ook vaak aanwezig en ik word er best bang van ik heb hem al vaak genoeg weg gestuurd maar t lijkt wel of hij kauwgom is hij blijft aan me plakken als ik zeg dat hij me met rust moet laten is ie wel even stil of ie schrikt van mijn reactie het lijkt of ie dan een stap terug neemt, maar dan komt ie net zo hard terug...me moeder zegt dat ik een magneet ben voor slechte energieen omdat dit niet de eerste x is ik spreek ook continu over een hij volgens me moeder. me ma heeft het hele huis gereinigd en mij alleen ben ik nu alleen thuis en hoorde ik als of iets naar benede van zolder kwam lopen trap gekraak en toevallig kwam ik boven en mn deur is gesloten ivm astma door het reinigen en toen leek het net of er iets voor mn deur stond aan de andere kant hij leek voor mij te ijsberen een schaduw ging van links naar rechts..ik kan mijn gids niet berijken ik ben nog zeg maar een brugpiepertje hier in :p ik zie wel een vage waas wat op haar lijkt maar ik krijg geen antwoord terug en hij gaat dus niet weg, me moeder zegt dat ik niet sterk genoeg zeg, zegmaar ik dwing niet volgens haar, jullie advies? ik begin een beetje wanhopig te worden ik had vanacht ook last van een hele enge vage nachtmerrie..vanmorgen voelde ik zijn aanwezigheid echt heel erg steeds werd het woord mortem genoemd harder en op een boze manier of hij mij banger wou maken omdat ik mijn geheim uiteindelijk tegen me ma heb gezegd ofzo ? ik loop hier namelijk al een paar maanden mee dat ik schimmen zie enzo dus iemand tips of hoe ik mn gids kan vragen om mij te begeleiden in het wegsturen!?
xxBedankt alvast ! ;d


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-03-2014, 16:22:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Je gids kan je altijd helpen samen met de hulp gidsen, gewoon om hulp vragen dan komen ze wel . Ze horen jou altijd ! Maar goed laat je niet bang maken laat zien dat jij sterk in je schoenen staat ! Vraag gewoon of het wezen weggaat op een vriendelijke manier , zo niet dan kun je maatregelen nemen . Maar laat je niet afschrikken hoor !

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-03-2014, 16:49:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
bedankt voor je reactie zal ik ook zeker niet doen! :D t hele huis stinkt al naar salie bleeh :? :?
maarjaa als hij weg is zou ik wel blij zijn!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-03-2014, 23:01:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-03-2014, 15:58:27
Berichten: 10
Hoi kleine_indoo!

De dood kan ook een andere betekenis hebben. Volgens tarot betekent de dood ''afscheid, het loslaten van iets. Dit kan een bevrijdend einde zijn''.

Mijn advies:

- Zeg voordat je gaat slapen: Ik beveel in mijn slaap alleen contact te hebben met het hogere astrale licht. Het zij zo.
- Probeer goed geaard te zijn. Je bent onderdeel van de aarde en niet van wat boven je hoofd ligt.
- Het klinkt raar maar helpt echt goed: prop gewoon een labradoriet in je navel voor het slapen. :lol:

Ik werd een tijd terug lastig gevallen door een entiteit die me de hele tijd lastig viel (klopjes tegen de deur snachts, me laten denken dat iemand roept enzovoorts enzovoorts). Ik kan vaak wel om hun grapjes lachen. :lol:

In ieder geval succes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-03-2014, 23:12:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
Bedankt'!! Mn gids heeft contact met me opgeleg via automatisch handschrift enzo dus voel me nu teminste een stuk sterker! Dat ik weet dat ze bij me is en achter me staat dus ik ga sws doen!! Bedankt voor jullie tips! Hopelijk laat ie me nu wel met rust, altijd achteraf kan ik er ook wel om lachen maar op het moment dat het gebeurd schijt je wel eff in je broek hoor haha :oops: :oops:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl