Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:30:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gevoelens
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 13:22:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
heeyy :)

lange tijd niet meer actief geweest. vind t wel jammer :(.
toch heb ik nog wel wat vragen, met name over mijn dromen, die , alweer, terug komen. ook over aura's zou ik graag advies willen hebben :) de rest is wat ik de laatste maanden eigenlijk heb meegemaakt.

2 jaar geleden had ik heel veel last dat als iemand pijn had, of ik pijn zag, ik dat ook voelde. hiervoor heb ik mij ongeveer 1 jaar geleden afgesloten, omdat het te erg werd. ik kon bijvoorbeeld bepaalde films niet meer kijken, omdat ik dan zelf die pijn had. hoe ik het afsluiten heb gedaan weet ik niet.. maar het werkte wel :) ik heb het nu nog steeds, maar wel in mindere maten. nu lijkt het meer alsof iemand me met een potlood zit te prikken.

ook had ik last van mensen gevoelens en gedachtes. eerst was het meer van ja die persoon KAN zich zo voelen. dit was meer een schatting, en die was niet zo vaak goed. meestla 4/5 van de 10x. momenteel is dit veeel sterker geworden. nu voel ik hoe die persoon zich voelt, waarom die zich zo voelt, en hoe hij er over denkt. dit is bij familie en vrienden zo, maar ook bij totaal vreemde mensen. 9 van de 10 x is het waar wat ik voel. dit is wel handig, ook omdat mensen mij veel vertellen en eerst niet goed wist wat ik moest geloven. nu voel ik zeg maar als het waren de 'waarheid' aan. ik voel het dan ook als mensen liegen. kun je dit leren of sterker uitbreiden?

verder ben ik klein klein beetje bezig met aura's, aangezien dit volgens mij er wel een beetje mee te maken heeft ( aangezien aura kleuren ook bekentenissen hebben over gevoelens van mensen, wou ik dit ook wel proberen.) hier heb ik nog wel moeite mee. bij sommige mensen lukt het wel, maar sommige niet.meestal probeer ik het bij 2 jongens, meestal uit mijn klas, en die zitten dan voor mij, langs elkaar. dan zie ik bijvoorbeeld bij de rechter wel, maar bij de linker niks. als ik dan weer naar de rechter kijk zie ik het weer. hoe kan dit? heeft het met concentratie te maken?
verder zijn de kleuren nog niet zo helder. meestal is het maar een hele vage gekleurde waas, zeg maar van oor tot schouder. die loopt met het lichaam mee. ik zie wel altijd een witte rand. en niet waas wit, maar gewoon fel wit. dit is gewoon de energie volgens mij..

verder zit ik nog steeds met mijn dromen. ze worden minder erg, maar soms gebeuren er vage dingen. zo droom ik dat ik een steen aan mijn voet gebonden kreeg, en ik in het water werd gegooid om te verdrinken. ik wordt dan wakker, nat, niet van het zweet maar van water, mijn kraan staat dan aan, mijn voet ( de voet aan welke die steen zat) ligt dan net van de rand van het bed. onder mn voet ligt een steen. ( ik heb 3 stenen langs mijn bed liggen, maar die ben ik van plan weg te halen, aangezien ik mijzelf in mijn dromen nog wel eens een gekneusde neus sla in mn slaap. ) hoe kan dit? dit vind ik dan weer wel eng. ik heb dit al voor een langere tijd, en ik heb me er geprobeerd voor af te sluiten. dat is niet gelukt. ook vind ik dat met die stenen en mn neus vaag. meestal gebeurd dit 1 x / 2x in de maand. ook werd ik een x wakker met mn moeder huilend langs me omdat die dacht dat ik echt dood ging.

kan iemand me met mn dromen helpen? dat is eigenlijk mijn ergste vraag. ook omdat ik het voor de andere niet leuk vind, maar ik zelf wordt er ook gek van. ik slaap daardoor slechter, en ik durf eigenlijk ook niet te slapen, bang dat het nog een x gaat gebeuren.

please help!! ;(

xx
Daphne''


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoelens
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 15:32:39 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Je bent verbonden met een "zielengroep" en een paar van die zielen zijn aan jou verbonden dat kan een stuk of 5 zijn . Jij voelt wat hun voelen en zij voelen wat zij voelen . Dat is helemaal niet erg want zo blijf je verbonden met elkaar . Dat is gewoon een feit . En ik snap dat je veel vragen hebt , maar ook kun je met dit soort vragen bij je gids terecht . Maar hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen . En wat je bij vreemden voelt is hun energie

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl