Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:27:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Witte gedaante
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 14:12:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2014, 13:52:36
Berichten: 3
Hoi allemaal :)

Het zit me zo hoog dat ik toch maar even wat advies zoek op het internet. Hier komt mijn verhaal, hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik en mijn vriend zijn pas verhuisd naar een nieuw huis en zijn nu in verwachting van ons eerste kindje. We zijn (net) 23 jaar en super happy dat we nu eindelijk een leuk huisje hebben!
Nu zijn er al een aantal dingen gebeurd die ik gewoonweg niet kan verklaren. Ik begin bij het begin.

-Een van de eerste nachten in dit huis bewoog er een witte schim over het bed. Ik kon er geen gedaante uit maken, ik schrok ervan. De rest van de nacht en de nachten die erop volgde ook amper kunnen slapen.
-De ochtend erop zijn er een paar dingen, waaronder het gordijn, bewogen terwijl er nergens een raam open stond en voelde ik iets naast mij. Ik heb samen met mijn schoonmoeder gevraagd of wat het ook was, wie het ook was, weg wilde gaan en dat alles goed was en we niet boos waren. Toen is het ook een hele tijd weg gebleven

Nu een paar maanden later...

-Vannacht om half 3 werden mijn vriend en ik wakker. Ik pakte mijn vriend zijn arm vast en blijkbaar heb ik hem echt zeer gedaan, mijn nagels stonden erin. Ik staarde naar 1 punt en bleef een hele tijd in die houding. Toen hoorde we wat gebonk bij de buren, dus vriendlief dacht dat ik daarvan schrok en zei "nee joh schatje, dat zijn de buren maar" waarom ik pas na een paar seconden kon antwoorden: "ehh.. nee.. nee dat is het niet". Pas toen weg was wat ik zag kon ik het uitleggen. Wat ik dus zag was een witte gedaante. De persoon leek op mijn vriend met een capuchon en hij had een gezicht. Ik voelde me heeel erg zwaar toen ik het zag. Hij bewoog heel langzaam door de deur. Het ging niet vloeiend, hij werd steeds transparanter en het bewoog zeg maar in slow-motion over elkaar heen *voem-voem-voem* tot hij de deur uit was (ik weet echt niet hoe ik dit goed kan uitleggen...)
We zijn uit bed gegaan en zijn een paar uur opgebleven.
-We zijn weer gaan slapen. Blijkbaar was mijn vriend nog een keer wakker gemaakt... Hij deed zijn ogen open en zag de klink van de slaapkamerdeur bewegen. Hij wreef in zijn ogen en kon niet helemaal geloven wat hij zag. Onze slaapkamer zit vast een de woonkamer en er zit een raam in de muur, daar keek hij doorheen en hij kon een witte schim zien rondtollen in de woonkamer. Van links naar rechts, boven naar beneden. Hij ging uit bed en de woonkamer in en kwam binnen in een soort warme walm en hij voelde zich zwaar... Toen hij bij de tv kwam was het het ergst en hij zette het licht aan. Hij heeft er een tijdje gestaan en toen pas ging het weg. Hij heeft mij door laten slapen omdat hij wist dat ik waarschijnlijk niet meer zou kunnen slapen... en tja ik ben zwanger en heb mijn slaap toch wel hard nodig.

Het voelde eerlijk gezegd niet echt als dezelfde persoon/gedaante/iets als de eerste keer in het huis dat we iets meemaakten. Ik kan ook niet goed zeggen of het als iets goeds of iets slechts voelde, omdat ik er gewoon sowieso erg bang voor ben.

Nu heb ik in het verleden al wel eens dingen mee gemaakt die ik niet helemaal kon verklaren, bepaalde dromen, aanrakingen en vaak slaapverlamming. Maar dit was allemaal al een hele tijd geleden en ik heb dit altijd maar opzij geduwd van "dit is niet echt, dit is niet gebeurd en ik verbeeld het mij". Maar dit was echt te duidelijk en ik weet gewoon niet wat het is of wat ik moet doen.

Ik hoop zo dat iemand dit herkend en dat het niets slechts is... en zelfs als het iets goeds is zou ik het graag niet meer zien, ik ben een angsthaas en ik wil echt geen stress voor mijn baby.

Super bedankt voor het lezen allemaal :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Witte gedaante
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 19:20:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2014, 13:52:36
Berichten: 3
Tot nu toe nog niemand :( ??
Ben nu al bang voor vannacht, hopelijk kan ik een beetje slapen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Witte gedaante
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 19:53:42 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Nou, ik heb er geen verstand van daarom postte ik niet, maar omdat er haast achter zit, zal ik toch maar even posten wat ik dacht:
Als het met je schoonmoeder toen die keer wel lukte, waarom probeer je dat dan niet nog eens?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Witte gedaante
BerichtGeplaatst: 16-03-2014, 21:44:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2014, 13:52:36
Berichten: 3
Bedankt voorhet antwoorden. Nouja of dat echt geholpen heeft weet ik niet want dat was 2 maanden geleden en dit was veeel heftiger dan de eerste keer. Natuurlijk heb ik "diegene" vandaag al meerdere malen gevraagd weg te gaan op een beleefde manier, ik probeer alles wat ik kan. Wierook, kaarsjes.. Maar dan weet ik nog niet wat het was, of het slecht of goed was, en wat ik ermee moet. Heb er geen verstand van. Dus hoopte dat iemand me wat informatie kon geven en advies.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl