Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 18-04-2024, 22:44:23

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-05-2014, 19:03:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-04-2014, 20:08:47
Berichten: 5
hoi
meid je be10 je moet echt oppassen niet dat je doorslaat in je ongedult dus echt niet gaan glaasje draaien ofzo het komt vanzelf wel x


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2014, 09:42:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
chelsey29 schreef:
Maar liet niet meer van zichgzelf horen
(Ik denk dat hij dood is)(weet het niet zeker)
Afbeelding

Oh daaaaaaaaaaamn
Zo heb ik er nooit over nagedacht :(
Nu ben ik bang :(


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2014, 14:35:31 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Sommigen komen nooit terug op het forum maar dat betekent niet dat iemand dood is hoor :roll:

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-05-2014, 22:27:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Butterfly12 schreef:
Athanasia schreef:
chelsey29 schreef:
Juist wel
Maar anderen laten het los
Hun gids zegt er niets van het is hun leven.
Iedereen heeft het zelfs jij
Maar sommige willen de band nog wel
En anderen paken de draad weerop
Dus ja iedereen heeft een gave spiritrul
Soory spel fout :mrgreen:



Daar ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat niet dat iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn/worden.



Hier ben ik het dan niet eens. Iedereen kan zich verbinden met zijn ziel. Want uiteindelijk heeft iedereen kwaliteiten of gaven zoals jullie ze noemen. Kwaliteiten komen als je er klaar voor bent, of als je ze nodig hebt. Is te zien hoe ruim je jou wereld wilt inschatten en kunt waarnemen. Iedereen kan praten met zijn gids, engel of whatever je het noemen wilt. De wereld omvat zoveel moois is te zien hoe je alles bekijkt interpreteert of ervaart. De vraag is wat houd je tegen om een tikkel anders te zijn dan anderen om je heen ;-)



Mooi verwoord!

Ik denk zelf nog steeds dat niet iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn of worden. Dit denk ik omdat het denk ik niet voor iedereen bestemd is (bijvoorbeeld door verkeerde doeleinden, of mensen die het mentaal niet aankunnen door bijvoorbeeld angst). Ik denk dat 'iets' je er als het ware voor kan afsluiten. Ik weet niet wat, maar ik denk dat het zo is.

Dit is hoe ik het zie. In jouw kant van het verhaal kan ik me ook wel verplaatsen!

Liefs, Atha


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-05-2014, 08:38:28 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
chelsey29 schreef:
Tom
Waarom ben je bang
Heb je glaasjegedraait
Zeg alsjeblieft
Dat je niet glaasjegedraait hebt
Nee maar dat die persoon dood is :(
Ik denk van niet maar je weet het nooit :O


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-05-2014, 16:27:53 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat niet dat iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn/worden.[/quote]


Hier ben ik het dan niet eens. Iedereen kan zich verbinden met zijn ziel. Want uiteindelijk heeft iedereen kwaliteiten of gaven zoals jullie ze noemen. Kwaliteiten komen als je er klaar voor bent, of als je ze nodig hebt. Is te zien hoe ruim je jou wereld wilt inschatten en kunt waarnemen. Iedereen kan praten met zijn gids, engel of whatever je het noemen wilt. De wereld omvat zoveel moois is te zien hoe je alles bekijkt interpreteert of ervaart. De vraag is wat houd je tegen om een tikkel anders te zijn dan anderen om je heen ;-)[/quote]


Mooi verwoord!

Ik denk zelf nog steeds dat niet iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn of worden. Dit denk ik omdat het denk ik niet voor iedereen bestemd is (bijvoorbeeld door verkeerde doeleinden, of mensen die het mentaal niet aankunnen door bijvoorbeeld angst). Ik denk dat 'iets' je er als het ware voor kan afsluiten. Ik weet niet wat, maar ik denk dat het zo is.

Dit is hoe ik het zie. In jouw kant van het verhaal kan ik me ook wel verplaatsen!

Liefs, Atha[/quote]

Hey Atha,

Al eens stil gestaan bij het feit dat mensen die verkeerde doeleinden of mensen die het mentaal niet aan kunnen dan ook andere lessen te leren hebben hier dan kwaliteiten te ontwikkelen? Iedereen loopt hier met een doel of om nuttig te zijn. We hebben vrije wil gekregen omdat we zelf onze keuzes mogen kunnen maken. Als je je niet verbind met je ziel dan loopt het meestal fout waar het fout kan lopen want dan maak je keuzes die eigenlijk niet echt de juiste keuzes zijn maar op zich is dat dan ook weer iets wat een mens leren kan. Dicht bij je gevoel blijven en je gevoel volgen is echt voor mij persoonlijk dan de grootste gave kunst of kwalititeit dat een mens kan bezitten. Want met zoveel invloeden van buitenaf vrienden internet sociale media etc... hebben we een ton aan info die op ons af komt waardoor we soms de weg verliezen en het doel uit het oog verliezen....
En bedankt voor het compliment jou uitleg is ook best oke en ik kan me er wel in verplaatsen in jou denkwijze maar ze sluit niet aan op de mijne wat best leuk is want zo ontstaat er interactie en met interactie kom je tot andere inzichten :-)

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 01:33:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Butterfly12 schreef:
Al eens stil gestaan bij het feit dat mensen die verkeerde doeleinden of mensen die het mentaal niet aan kunnen dan ook andere lessen te leren hebben hier dan kwaliteiten te ontwikkelen? Iedereen loopt hier met een doel of om nuttig te zijn. We hebben vrije wil gekregen omdat we zelf onze keuzes mogen kunnen maken. Als je je niet verbind met je ziel dan loopt het meestal fout waar het fout kan lopen want dan maak je keuzes die eigenlijk niet echt de juiste keuzes zijn maar op zich is dat dan ook weer iets wat een mens leren kan. Dicht bij je gevoel blijven en je gevoel volgen is echt voor mij persoonlijk dan de grootste gave kunst of kwalititeit dat een mens kan bezitten. Want met zoveel invloeden van buitenaf vrienden internet sociale media etc... hebben we een ton aan info die op ons af komt waardoor we soms de weg verliezen en het doel uit het oog verliezen....
En bedankt voor het compliment jou uitleg is ook best oke en ik kan me er wel in verplaatsen in jou denkwijze maar ze sluit niet aan op de mijne wat best leuk is want zo ontstaat er interactie en met interactie kom je tot andere inzichten :-)

groetjes

Wanneer is een doeleinde fout? Een zelfmoord terrorist (als cliché voorbeeld) loopt zelf rond, denkend dat zijn aanslag goed is en niet fout. Hij maakt zijn keuzes vanuit zijn standpunt, hoe kan je daarover een les leren als er hijzelf het goed vindt? Goed en fout zijn standplaats gebonden. Of geloof jij in een universeel goed en kwaad?

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 13:10:05 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Misoyama schreef:
Butterfly12 schreef:
Al eens stil gestaan bij het feit dat mensen die verkeerde doeleinden of mensen die het mentaal niet aan kunnen dan ook andere lessen te leren hebben hier dan kwaliteiten te ontwikkelen? Iedereen loopt hier met een doel of om nuttig te zijn. We hebben vrije wil gekregen omdat we zelf onze keuzes mogen kunnen maken. Als je je niet verbind met je ziel dan loopt het meestal fout waar het fout kan lopen want dan maak je keuzes die eigenlijk niet echt de juiste keuzes zijn maar op zich is dat dan ook weer iets wat een mens leren kan. Dicht bij je gevoel blijven en je gevoel volgen is echt voor mij persoonlijk dan de grootste gave kunst of kwalititeit dat een mens kan bezitten. Want met zoveel invloeden van buitenaf vrienden internet sociale media etc... hebben we een ton aan info die op ons af komt waardoor we soms de weg verliezen en het doel uit het oog verliezen....
En bedankt voor het compliment jou uitleg is ook best oke en ik kan me er wel in verplaatsen in jou denkwijze maar ze sluit niet aan op de mijne wat best leuk is want zo ontstaat er interactie en met interactie kom je tot andere inzichten :-)

groetjes

Wanneer is een doeleinde fout? Een zelfmoord terrorist (als cliché voorbeeld) loopt zelf rond, denkend dat zijn aanslag goed is en niet fout. Hij maakt zijn keuzes vanuit zijn standpunt, hoe kan je daarover een les leren als er hijzelf het goed vindt? Goed en fout zijn standplaats gebonden. Of geloof jij in een universeel goed en kwaad?



Nee ik geloof niet in goed of fout. Ik bedoelde met loopt het fout dan doe je dingen die eigenlijk niet echt bij jou zielspad liggen daarom zijn ze niet fout of verkeerd maar doe je wel dingen die je niet bedoeld bent om te doen....
Je kan best een les leren over iemand die iets verricht vanuit zijn standpunt. Je kan eruit leren dat het best wel iemand is die volharding en doorzetting heeft en tot het uiterste zal gaan om zijn doel en overtuiging of standpunt te bereiken. Misschien niet op de juiste manier maar het is een manier. Ik geloof niet in universele goed en kwaad zeer zeker niet. Het is allemaal maar hoe je alles bekijk interpreteert en voor jezelf een plaats geeft lijkt me.....Waar ik wel in geloof is Karma je oogst wat je zaait.......
Denk dat dit beter verwoord is wat ik bedoelde...

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl