Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:14:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-04-2014, 10:55:03 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Aangezien hier geen antwoord op is gegeven, dan toch maar iets van me laten horen:)

Je vraag is eigenlijk voor iedereen verschillend. Moet je blij zijn als je ze niet ziet, tja hoe ga ik dit eens beantwoorden xD
Als je voor iemand bang bent, ben je dan blij dat je hem/haar niet ziet? En als je iemand heel leuk vind, ben je dan blij dat je hem/haar niet ziet? Het hangt ervan af hoe jij tegenover entiteiten staat of je blij moet zijn dat je ze ziet of niet. De een is er blij om en de ander niet, op deze vraag is dus geen universeel antwoord te geven.

Groeten,
Gallagher

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-04-2014, 11:37:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Hangt er van af hoe je er mee om gaat. Er is niks leuk aan plots iemand naast je bed zien staan of door het huis wandelen. Aan de andere kant zie je wel waar ze zijn, zo kan er eentje naast je staan en je ziet het niet. Maar als het je doodsbang maakt om ze te zie dan... ja

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-04-2014, 21:13:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Als je het zelf niet eens weet, en je doet alsof het een keuze is om blij te zijn (waar ik het mee eens ben), waarom zou je er dan voor kiezen om niet blij te zijn?
Stel, iemand hier vertelt je dat je niet blij moet zijn, ga jij je dan een potje verdrietig zitten voelen om iets waar je voorheen nooit verdrietig om bent geweest?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2014, 14:45:09 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Blijkbaar begrijp je de antwoorden die gegeven worden niet, dus ik zal een heel duidelijk antwoord geven:

Je moet blij zijn dat je geen geesten ziet.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2014, 18:17:36 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ik heb geen ervaring met 'geesten' zien, maar heb wel ooit vreemde dingen gehoord.

Zeker als je nog zo jong bent kan het heel erg schrikken zijn als je ineens iets of iemand ziet! Daarom denk ik dat je er blij mee moet zien dat je ze niet ziet, omdat het soms heel lastig kan zijn om aan anderen uit te leggen dat je vreemde dingen ziet, snap je?

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2014, 19:53:16 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Van mij mag het gewoon hier op het forum hoor!
Als je iets persoonlijks wil vertellen dat mag je dat wel via een pb doen.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2014, 20:34:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Soms ben ik blij dat ik ze zie, soms ook echt niet. De ene geest doet heel aardig tegen me, en sommige maken een spelletje ervan, door bijv. de tv scheef te zetten, of dat er iets valt en dan zie ik iemand weglopen. Maar soms zijn er mensen die me zo bang weten te maken. Door het gevoel te geven dat ze me uit mijn bed willen trekken of van de trap willen gooien. Maar ook mensen die gewoon in een x naar mij toe rennen en dan heel eng gaan lachen.
Dus ik ben blij dat ik de aardig geesten zie, en ik leer nu telkens beter om gaan met de slechte mensen. En ik ben vooral blij dat ik ze zie omdat ik mijn oom zie die ik elke dag nog mis, en hij staat enorm voor me klaar en geeft me wijze raad.

-x-

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl