Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:40:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Visioen
BerichtGeplaatst: 06-04-2014, 18:51:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-04-2014, 17:44:04
Berichten: 7
Sinds ik 4 ben gebeuren er al rare dingen. Tenminste voor sommige mensen raar. Ik voelde bijvoorbeeld op mijn vierde aan dat een nicht van mij geestelijk anders was. Blijkt ze 8 jaar later bordeline te hebben een psychische ziekte. Op mijn 7de voelde ik energie in mijn klas. Er was daar geen harmonie en balans dus zonderde ik me af. Rond die tijd kon ik ook mensen aankijken en alles over diegene weten wat best irritant is waardoor ik nu weer moet leren mensen normaal aan te kijken. Ook ging ik met verjaardag standaard bij iemand zitten wat niemand begreep. Maar zijn energie blokkeerde alles wat ik normaal bij een verjaardag voelde dus hij was voor mij een soort beschermer. Op mijn 9de kreeg ik voor het eerst een visioen. Daarna hoorde ik een soort van stem herhalen wat er in het visioen al aan mij was verteld. Dat komt omdat ik alleen de dromen niet onthoud. Hij/zij vertelde me dat mijn kat de dag erna dood zou gaan. Ik was daar niet zo blij mee en wou niet dat hij doodging en toen legde hij/zij mij uit dat het bij het leven hoorde en ik er ooit aan zou moeten wennen. Iedereen gaat immers ooit dood. Maar hij/zij zei het niet op een kwetsende manier. Daarna was het een tijdje rustig voor mij toen. Op mijn tiende of elfde was ik uitgeput door omstandigheden en had ik niks meer om voor te vechten. Tenminste zo voelde het. Hij/zij kwam terug en heeft toen drie nachten met me gesproken. Ben er toen achter gekomen dat ie me heel goed kent. Hij wist praktisch alles van me. Nouja na die drie dagen was het allemaal weer goed. Zover het bij mij goed kan gaan dan mijn familie maakt nou eenmaal veel mee. Op mijn dertiende gebeurde er weer wat. Weer had ik een droom en weer diezelfde stem. Hij/zij vertelde me dat mijn vader homo was. Ik wou het niet geloven. Hij had al 25 jaar met mijn moeder hoe kan hij dan homo zijn? Nouja week later had hij gelijk. Ik had hem in dat gesprek iets over een naam gevraagd van zijn toekomstige vriend omdat ik heel erg gevoel had dat dat ook echt de naam van zijn vriend zou zijn. Het kloptte allemaal. En dat soort dingen gebeuren me steeds vaker. Ook kreeg ik op een keer door hem/haar het bericht dat een vriendin zelfmoord wou plegen. Ben er toen achterna gegaan en het bleek te kloppen. De gekste visioen was wel dat ik wist dat er in een tuin op een camping waar we stonden iets zou gebeuren en er de eerste keer dat we er kwamen een waterleiding kapot ging in de tuin. Meestal krijg ik namelijk alleen informatie over personen en niet over tuinen. Ook neem ik vaak gevoelens van mensen over. Ongeveer anderhalve week geleden was een jongen in elkaar geslagen en ik was in de buurd en nam echt alles van hem over. Tot opengesperde ogen aan toe. Dat vind ik het meest vermoeiende. Weet iemand misschien hoe je zo iets kan leren beheersen? Ik ben nog jong en ik wil niet dat ik er zo veel energie bij kwijt raak. Het is vermoeiend. Zo kan ik dus bij sommige mensen ook aanwijzen waar ze pijn hebben. Of toen ik gepest werd kreeg ik een bepaald gevoel bij degene die me pestten dat altijd kloptte. Ik vind het op zich niet zo heel erg dat ik soms dingen meer of anders voel maar zou het wel fijn vinden als ik meer controle zou krijgen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Visioen
BerichtGeplaatst: 07-04-2014, 02:00:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
heey lfi,

ik heb veel dingen die jij hebt meegemaakt ook mee gemaakt. je kunt je proberen te beschermen door een wittebol om je heen te visualiseren. probeer je ook eens te concentreren op je energie en kracht dit zorgt voor stabiliteit in je gevoels overname. soms moet je je ook afsluiten dat kun je door die wittebol doen. probeer ook eens visioenen te herinneren door je gids tevragen of in diepe meditatie dit zorgt voor beter beeld en duidelijkere visioenen. hoop dat dit je help.

groetjes r.moon1999

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Visioen
BerichtGeplaatst: 07-04-2014, 15:45:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-04-2014, 17:44:04
Berichten: 7
Dankje voor de tips. Nou de visioenen zijn op zich duidelijk genoeg. Heb soms alleen moeite om het te onthouden totdat ik wakker word maar dat gaat steeds beter. Normaal gesproken als ik het niet kan onthouden word het me door een of andere ziel wel verteld. Waarschijnlijk mijn gids want die ziel helpt me nogal vaak en kent me net iets te goed voor een normale ziel. Die witte bol visualiseren zal misschien wel helpen. Proberen kan altijd ^^. En mediteren ja dat doe ik soms al maar net op dat laatste stukje van loslaten voel ik te veel. Volgens mij is er ergens een geest in mijn huis en omdat ik hem niet helemaal kan inschatten durf ik nooit volledig los te laten. Ingewikkeld uit te leggen. Met los laten bedoel ik dat ik tijdens het mediteren zo zit dat ik eigenlijk met mijn gids kan praten alleen dat ik soms net voordat ik contact kan maken soort van schrik of zo omdat er ergens in mijn huis een rare energie hangt laat ik net niet voldoende los. Loslaten klinkt weer zo negatief maar ja. Hoop dat ik een beetje duidelijk ben vind het soms lastig uit te leggen. Het is niet dat ze iets doen bij mij ofzo maar meestal maak ik plek in mijn hoofd voor de gids en als ik bijna klaar ben voeld iets raar en blokkeer ik snel voor de zekerheid.

_________________
To feel free you have to be like a bird. Flying through the sky without thinking about being scared.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl