Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:20:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 10:01:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Ik word een beetje gek hier in huis.

Ik heb al langer het gevoel dat er iets of iemand aanwezig is in mijn kamer dat niet goed is (ik heb al gezegd dat het weg moet gaan, maar het gaat niet weg. Meerdere mensen hebben mij al geprobeerd te helpen) .
Vooral ' s nachts en sinds ik dat gevoel heb, heb ik steeds onverklaarbare verwondingen zoals blauwe plekken en krassen.
Ook vanmorgen werd ik weer wakker met op mijn been naast mijn knie een verschrikkelijk grote blauwe plek en een soort van kras.

Ik slaap niet wild en heb geen spullen om mij heen waar ik me aan gestoten kan hebben. De kras zou ik alleen kunnen verklaren door mijn kat, maar die kan mij geen blauwe plekken geven en ik draag een lange pyjama broek als ik slaap onder mijn dekbed. Dus dat kan ik ook uitsluiten.

Ik word hier dus een beetje gek van omdat het echt pijnlijk is en ik nu wel wil weten wat dit is. Mijn gevoel zegt zelf dat die aanwezige mij wat aandoet, maar ik merk nooit wat van hem/haar behalve zijn aanwezigheid waardoor ik me heel angstig voel. Meerdere mensen hebben mij dus al proberen te helpen 'het' weg te krijgen, maar het gaat niet weg.

Net las ik trouwens iets over demonen. Dat geesten makkelijk te negeren zijn, maar demonen moet je het moeilijk maken zodat ze een makkelijke slachtoffer gaan zoeken. Misschien dat dat de oorzaak is dat de 'geest' niet weggaat dan? Dat het een demon is. Ik weet het niet meer... Ik word echt gek.

Wat is dit en wat moet ik doen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 13:16:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Oh please, ik word er nogal angstig van.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 14:54:44 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik reageer zodra ik thuis ben :).

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 14:55:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Ten eerste wacht gewoon rustig af tot er gereageerd word niet iedereen is de hele tijd online . Ten tweede mischien slaapwandel of doe je dingen in je slaap . Ga niet meteen van het ergste uit . Ten derde vraag wel vriendelijk of het weggaat of koop anders white sage en steek dat aan dan gaan ze weg .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 15:03:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Blackbird schreef:
Ik reageer zodra ik thuis ben :).



Thanks bb :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 15:09:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Bunny schreef:
Ten eerste wacht gewoon rustig af tot er gereageerd word niet iedereen is de hele tijd online . Ten tweede mischien slaapwandel of doe je dingen in je slaap . Ga niet meteen van het ergste uit . Ten derde vraag wel vriendelijk of het weggaat of koop anders white sage en steek dat aan dan gaan ze weg .


Ik weet ook wel dat niet iedereen heel de tijd online is, de reactie was gewoon een toevoeging aan mijn startbericht. Niet om nou ongeduldig over te komen.

Slaapwandelen kunnen we ook uitsluiten aangezien ik dit volgens mijn vriend die heel af en toe eens blijft slapen niet doe (ja, dan heb ik de volgende ochtend hetzelfde. en ook als hij er niet is dus hij doet het niet :P)

Ik wil ook absoluut niet meteen van het ergste uit gaan, maar het is gewoon heel verwarrend en ik word er gek van en de pijn is nou ook niet bepaald lekker van die blauwe plekken en krassen die ik eraan overhoud.

Ik heb het op allerlei manieren gevraagd. Vriendelijk en daarna dwingend omdat het toch niet weg ging. Meerdere mensen hebben geprobeerd het weg te krijgen, maar het gevoel van een slechte aanwezigheid blijft gewoon om mij heen hangen. Wierook en allemaal van dat soort spul ook al geprobeerd :?

Bedankt voor je reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 15:54:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2014, 17:59:02
Berichten: 6
Zoals Bunny al schreef: "Ga niet meteen van het ergste uit".

Er zijn vele oorzaken voor plotselinge blauwe plekken. Het is een aanrader om een naar je huisarts te gaan als je er veel last van hebt.

Hoop dat je hier wat aan hebt en succes verder!
mvg, Awake

_________________
Zonder discussies zou ik niet weten waar ik het over heb ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 16:13:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Awake schreef:
Zoals Bunny al schreef: "Ga niet meteen van het ergste uit".

Er zijn vele oorzaken voor plotselinge blauwe plekken. Het is een aanrader om een naar je huisarts te gaan als je er veel last van hebt.

Hoop dat je hier wat aan hebt en succes verder!
mvg, Awake



Hee! Bedankt voor je reactie.

Ik had al overwogen om naar de huisarts te gaan, maar doordat het steeds in combinatie is met krassen ben ik bang dat het niet iets medisch is.

Misschien film ik maar een keer ' s nachts om te kijken of ik echt niet slaap wandel !


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 29-04-2014, 20:09:58 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Misschien last van night terrors? Daar zijn wel eens gevallen van mensen die zichzelf verwonden in hun slaap. Ik heb wel eens een tijd zo intens gedroomd dat ik mijn benen open haalde aan de randen van het bed. (En mijn dude blauwe plekken bezorgde XD) Filmen is best een idee ^^ God weet wat je in je slaap doet. Dit kan 1001 oorzaken hebben, stress, hormoon disbalans, slaap apneu, en weet ik het wat.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 30-04-2014, 02:35:48 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hoe voel je je als je naar bed gaat? Ben je redelijk ontspannen, of ga je naar bed terwijl je stijf van de stress staat? Probeer om zo relaxed mogelijk je bed in te duiken. Van tevoren niet computeren of tv kijken, maar rustig een boek lezen en een kopje thee drinken :D.

Ik heb het idee dat je jezelf veel angst aanpraat. Verwondingen kunnen komen doordat je jezelf tegen de muur stoot oid (zelf wel eens flinke plekken gehad omdat ik me (weliswaar bezopen) tegen de muur heb gestoten). Heb mezelf ook wel eens gekrast, omdat ik mijn nagels nodig moest knippen :').

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 30-04-2014, 10:40:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Als je het zelf niet vertrouwt, als jij het gevoel hebt dat er een demon is moet je doen wat je zelf wilt. Ik denk dat je zelf wel weet wat goed is maar dat je een bevestiging wilt. Igg ik zou een goede vrouw/man? vinden die je huis kan reinigen. Als het echt een demon is, zou het na deze reiniging weg moeten zijn. Maarja dan moet die vrouw/man ook wel goed zijn. Kijk maar eens op internet. Ik ben een tijdje geleden een goede tegen gekomen maar weet niet meer waar ik haar kan vinden. Succes igg!

Mvg

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 30-04-2014, 23:28:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
hoi Athanasia,

Lijkt me niet dat je 100 jaar bent zoals je profiel aangeeft of ?

Heb je ooit eerder ervaringen gehad, zien, voelen etc.. die anderen niet ervaren ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onverklaarbare verwondingen
BerichtGeplaatst: 02-05-2014, 15:06:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Cleo schreef:
hoi Athanasia,

Lijkt me niet dat je 100 jaar bent zoals je profiel aangeeft of ?

Heb je ooit eerder ervaringen gehad, zien, voelen etc.. die anderen niet ervaren ?


Hoi Cleo,

Ik voel wel de aanwezigheid van en entiteiten en geesten, maar die hebben anderen vast ook wel. Voor zover ik weet heeft niemand in mijn gezin dit verder, alleen ik.

En nee, ik ben geen 100 jaar hoor! :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl