Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:58:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 04-05-2014, 13:21:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
hallo,
Ik weet dat ik best wel veel geesten in mn huis heb waaronder mijn overgroot oma. ik heb geen iedee wie die andere mensen zijn. Ik hoor ze wel van mn trap af rennen en lopen als ik alleen thuis ben. Of de deuren gaan open en dicht terwijl er geen wind is. Er komen vaak windvlagen in mn kamer terwijl alles dicht zit. Hier ben ik aan gewend geraakt, maar de laatste tijd hoor ik ook stemmen. Van alle overleden mensen die in mn huis zitten (volgesmij 5). Ik hoor ze praten, tegen elkaar maar ook tegen mij. Zoals ''Britt waar blijf je'' , ''Britt kom hier'' , ''we wachten op je''. Ik ben afgelopen week 4 dagen op voetbalkamp geweest en de eerste nacht blijft iedereen natuurlijk zo lang mogelijk wakker enso. We begonnen soort van ''spookverhalen'' aan elkaar te vertellen.

Toen had ik een verhaal verteld over wat er bij mij thuis gebeurt en wat ik kan. Ik had de personage van naam veranderd, later toen het verhaal afgelopen was had ik verteld dat het verhaal over mij ging. Sommigen hadden dat al wel door. Later vroeg iemand of er in ons huisje waar we met zn allen sliepen een geest was. Ik zei toen gelijk dat er iemand in de douche ruimte zat. Dan kun je nagaan dat niemand meer in de douche/wc ruimte durfde. Ik ben toen naar die ruimte toe gegaan en heb gevraagd of de geest weg wou gaan als er iemand van onze groep erheen ging. Later die nacht toen ik iin bed lag en mn ogen open dee zag ik mn oma recht voor me staan, zo dicht was ze nog nooit bij me geweest.. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik hoorde haar praten tegen me en ik was niet de enige die dat hoorde. Een meisje dat naast mij lag hoorde ook dat iemand tegen mij praatte, ze kon niet verstaan wat mn oma zei. Ik en dat meisje die naast mij lag hoorde allebei dat mn oma me riep, ''Briiittt'' ''waar blijf je'' , we werden allebei supper bang.. Later hoorden we een deuntje van een liedje, ik weet niet precies meer hoe die ging maar het leek op een slaapliedje. Ik en dat meisje naast me wisten allebei niet wat we moesten doen en waarom we mn oma hoorde, we weten niet waarom ze me riep en waarom de andere mensen uit mn huis me roepen. (dat meisje zag mn oma niet maar hoorde haar wel.) We willen weten waarom ze me roepen..

Weet iemand hoe ik erachter kan komen waarom de overleden mensen in mn huis me roepen? ik heb het al vaak gevraagd aan ze maar daarop krijg ik geen antwoord. . .

sorry voor de spelvouten , ik heb dislexie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 04-05-2014, 19:06:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Hé bang wat eng! Nu,. ik ben niet zo heél erg mee bezig, met deze onderwerpen. Maar wat ik altijd zie, of hoor is dat ze je hulp vast en zeker nodig hebben. Ik hoop dat hier iemand op het forum hier wat meer over weet, dan als ik.

Grtz


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 06-05-2014, 16:37:08 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Brittjuuh schreef:
hallo,
Ik weet dat ik best wel veel geesten in mn huis heb waaronder mijn overgroot oma. ik heb geen iedee wie die andere mensen zijn. Ik hoor ze wel van mn trap af rennen en lopen als ik alleen thuis ben. Of de deuren gaan open en dicht terwijl er geen wind is. Er komen vaak windvlagen in mn kamer terwijl alles dicht zit. Hier ben ik aan gewend geraakt, maar de laatste tijd hoor ik ook stemmen. Van alle overleden mensen die in mn huis zitten (volgesmij 5). Ik hoor ze praten, tegen elkaar maar ook tegen mij. Zoals ''Britt waar blijf je'' , ''Britt kom hier'' , ''we wachten op je''. Ik ben afgelopen week 4 dagen op voetbalkamp geweest en de eerste nacht blijft iedereen natuurlijk zo lang mogelijk wakker enso. We begonnen soort van ''spookverhalen'' aan elkaar te vertellen.

Toen had ik een verhaal verteld over wat er bij mij thuis gebeurt en wat ik kan. Ik had de personage van naam veranderd, later toen het verhaal afgelopen was had ik verteld dat het verhaal over mij ging. Sommigen hadden dat al wel door. Later vroeg iemand of er in ons huisje waar we met zn allen sliepen een geest was. Ik zei toen gelijk dat er iemand in de douche ruimte zat. Dan kun je nagaan dat niemand meer in de douche/wc ruimte durfde. Ik ben toen naar die ruimte toe gegaan en heb gevraagd of de geest weg wou gaan als er iemand van onze groep erheen ging. Later die nacht toen ik iin bed lag en mn ogen open dee zag ik mn oma recht voor me staan, zo dicht was ze nog nooit bij me geweest.. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik hoorde haar praten tegen me en ik was niet de enige die dat hoorde. Een meisje dat naast mij lag hoorde ook dat iemand tegen mij praatte, ze kon niet verstaan wat mn oma zei. Ik en dat meisje die naast mij lag hoorde allebei dat mn oma me riep, ''Briiittt'' ''waar blijf je'' , we werden allebei supper bang.. Later hoorden we een deuntje van een liedje, ik weet niet precies meer hoe die ging maar het leek op een slaapliedje. Ik en dat meisje naast me wisten allebei niet wat we moesten doen en waarom we mn oma hoorde, we weten niet waarom ze me riep en waarom de andere mensen uit mn huis me roepen. (dat meisje zag mn oma niet maar hoorde haar wel.) We willen weten waarom ze me roepen..

Weet iemand hoe ik erachter kan komen waarom de overleden mensen in mn huis me roepen? ik heb het al vaak gevraagd aan ze maar daarop krijg ik geen antwoord. . .

sorry voor de spelvouten , ik heb dislexie


Hoi,

Eerst en vooral dit alles verder geschreven is mijn interpretatie en geheel vrijblijvend en kan ook helemaal fout zijn. Maar aangezien ik ook laatst 5 mensen gezien heb waar er nu nog eentje maar blijft meelopen kan ik mss een klein beetje helpen waarom ze roepen en hoe je het oplossen kan.
Zelf kan ik niet zoveel en die mensen hoor ik niet meestal weet ik uit intuitie wat me te doen staat. Meestal lopen mensen tussen twee werelden ofwel omdat ze nog iets af te handelen hebben ofwel omdat ze niet weten hoe ze verder moeten. Wat voor hen soms wel heel lastig en irritant kan zijn. Het zou mss helpen om ze gewoon naar het licht of hoe je het noemen wilt te sturen. Ik heb overlaatst hierbij hulp gekregen van gans mijn achterban om dit te doen aangezien ze redelijk agressief begonnen te worden en het me alleen niet lukte. Nu blijft er nog eentje over hij babbelt maar ik hoor hem niet en hij blijft op afstand dus op zich heb ik er niet veel last meer van.
Ik weet dat het bizar en gek klinkt en ik ben echt iemand die niet houd van zweverige en opgeblazen niet realistische dingen maar het kan echt gewoon zijn dat je een taak hebt om die mensen verder te laten gaan zodat ze rust hebben en vooral dat ze verder kunnen met hun taken die ze nog te wachten staat.....
Hopelijk heb je er iets aan en hou me op de hoogte als je dit wenst

groetjes

Ps: ik heb ook dislexie dus ik lees gewoon over jou fouten ;-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 06-05-2014, 20:53:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Hoi,

Eerst en vooral dit alles verder geschreven is mijn interpretatie en geheel vrijblijvend en kan ook helemaal fout zijn. Maar aangezien ik ook laatst 5 mensen gezien heb waar er nu nog eentje maar blijft meelopen kan ik mss een klein beetje helpen waarom ze roepen en hoe je het oplossen kan.
Zelf kan ik niet zoveel en die mensen hoor ik niet meestal weet ik uit intuitie wat me te doen staat. Meestal lopen mensen tussen twee werelden ofwel omdat ze nog iets af te handelen hebben ofwel omdat ze niet weten hoe ze verder moeten. Wat voor hen soms wel heel lastig en irritant kan zijn. Het zou mss helpen om ze gewoon naar het licht of hoe je het noemen wilt te sturen. Ik heb overlaatst hierbij hulp gekregen van gans mijn achterban om dit te doen aangezien ze redelijk agressief begonnen te worden en het me alleen niet lukte. Nu blijft er nog eentje over hij babbelt maar ik hoor hem niet en hij blijft op afstand dus op zich heb ik er niet veel last meer van.
Ik weet dat het bizar en gek klinkt en ik ben echt iemand die niet houd van zweverige en opgeblazen niet realistische dingen maar het kan echt gewoon zijn dat je een taak hebt om die mensen verder te laten gaan zodat ze rust hebben en vooral dat ze verder kunnen met hun taken die ze nog te wachten staat.....
Hopelijk heb je er iets aan en hou me op de hoogte als je dit wenst

groetjes

Ps: ik heb ook dislexie dus ik lees gewoon over jou fouten ;-)[/quote]

Hejj ,

Bedankt voor je hulp :)
Maar wat bedoel je met ; ''ze helpen om ze gewoon naar het licht of hoe je het noemen wilt stuuren.'' Ik heb echt geen iedee wat je daar mee bedoelt.. $


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 12:50:18 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hey,

Ik wordt ook de heletijd geroepen. Dan hoor ik de heletijd mijn naam en als ik kijk is er niemand. Maar gisteren zag ik in een keer 5 mensen staan. Dus ik ben nog een beetje aan het vogelen van hoe en wat..
Ik kan wel op de vraag wat het licht is antwoorden.

Het licht is een plek waar je heen gaat als je overleden bent, je kan het dus ook wel de hemel noemen. Als je mensen naar het licht wilt brengen dan visualiseer je een grote poort voor je maakt niet uit hoe hij er uit ziet, je mag hem helemaal zelf ontwerpen. Mijn poort zit vol met bloemen in allerlei kleuren en de deuren zijn van hout. Als je de deur goed voor je hebt dan maak je hem open met je handen je maakt de beweging zoals je een deur open doet. Als de deur open is heb je grote kans dat er overleden mensen in staan, dit is famillie en vrienden van de persoon die je over wilt brengen. Je zegt rustig tegen de persoon die je er doorheen wilt helpen van als je er nu doorgaat krijg je rust, je hebt geen pijn meer, en je bent bij je famillie enzo. Dan loopt degene erdoor, je zegt hem gedag en doet de poort weer dicht en dan zijn ze over gebracht. Zo is het mij teminste geleert ;)

Er zat iemand bij mij in huis en dit was toen de eerste keer dat ik het ging doen. Ik moest omschrijven hoe de persoon eruit zag, omdat we niet zeker wisten of ik ze dus zag, want ik was in die tijd enorm bang in het donker omdat ik mensen zag, en de aller eerste keer niet een leuke ervaring was.. Er was toen een vrouw die aan me spullen zat en ze sloeg overal tegen, maarja zei is ook naar t licht gegaan ;). Maar ik wist alles over de man te vertellen die toen dus in mijn huis zat van zijn kleren tot hoe hij was overleden. Toen moest ik hem brengen naar het licht en dat was voor hem behoorlijk heftig. Ik zag zijn famillie en hij was zo blij, hij zat op zijn knieen in mijn kamer en begon te huilen. Hij bleef maar huilen, ik heb hem gezegt en uitgelegt wat er ging gebeuren en dat het nu wel echt tijd werdt om erdoor te gaan. Hij heeft me bedankt en zijn famillie heeft me ook bedankt. Ik heb hem gedag gezegt en de deur gesloten. Dit was echt een mooie ervaring en ik zal het nooit vergeten. :D

Ik hoop dat je nu iets wijzer bent geworden :)

En ik lees ook over je fouten heen, ben zelf ook dyslecties, hahah!

X Loes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 12:59:53 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Eerst en vooral gek dat het nummer 5 maar steeds terug komt dacht dat ik de enige was die ze per 5 zag en moest helpen. Zo blij dat het niet zo is. Soms vraag ik me echt wel af of het allemaal zo is als ik het zie want uiteindelijk als je het rationeel bekijkt kan het eigenlijk rationeel niet dat je mensen naar het licht brengt. Maar omdat ik het regelmatig doe kan ik niet anders dan maar bijtreden en zeggen dat het echt wel kan

De uitleg over naar het licht laten treden is mooi maar ik ervaar het minder heftig en zeker al zonder band te maken met de mensen die ik er naartoe breng. Maar zo ben ik in het echt ook naar mensen die ik niet ken is mss daardoor....
Ik heb een trechter in mijn visualisatie zitten die ik steeds gebruik om mensen naar daar te sturen. Met daarbij en elk een kant een engel van me om alles in goede banen te leiden. Zodat chaos vermeden word en alles rustig verloopt. Ik heb het een tijdje aan de lopende band gedaan maar is nu aan het minderen en verrustigeren. Pfff wat een woord hehe
Enfin hopelijk heb je daar iets aan en zoals A Girl zegt meestal moet je je eigen manier uitvogelen zodat het een manier is die bij jou past en op jou buik geschreven is....

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 20:41:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Hallo hallo :)

Moet ik de poort tekenen op papier of mag dat? Of moet ik de poort ontwerpen in mn hoofd? En moet het dan echt 1 poort zijn of mogen het er meerdere zijn? En hoe laat je eigelijk diegene weten dat ie door de poort moet? Mijn oma hoeft niet door de poort van mij en het zal me dan ook echt heel veel verdriet doen als ik haar weg zou moeten stuuren.. En als ik dan de andere mensen in mn huis door de poort laat gaan weet ik nog niet waarom ze me riepen.. En kan ik de poort ook open laten staan? Kunnen er dan mensen doorheen als ik hem niet sluit? Sorry ik heb hier echt geen verstant van.. xD


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 21:02:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Maar ze moeten uiteindelijk wel door de poort Britt , ook jou oma .
Dan heeft ze rust . En dat is belangrijk

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik word geroepen
BerichtGeplaatst: 07-05-2014, 21:38:24 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Brittjuuh schreef:
Hallo hallo :)

Moet ik de poort tekenen op papier of mag dat? Of moet ik de poort ontwerpen in mn hoofd? En moet het dan echt 1 poort zijn of mogen het er meerdere zijn? En hoe laat je eigelijk diegene weten dat ie door de poort moet? Mijn oma hoeft niet door de poort van mij en het zal me dan ook echt heel veel verdriet doen als ik haar weg zou moeten stuuren.. En als ik dan de andere mensen in mn huis door de poort laat gaan weet ik nog niet waarom ze me riepen.. En kan ik de poort ook open laten staan? Kunnen er dan mensen doorheen als ik hem niet sluit? Sorry ik heb hier echt geen verstant van.. xD


Het is natuurlijk hoe jij het wilt. ik visualiseer het want dan zie ik ze erdoor lopen. En de poort ontwerp ik in mijn hoofd. Mijn oom is ook al over, maar hij loopt ook nog gewoon in een huis, het huis van mijn oma is zeg maar zijn huis, maar hij loopt ook in ons huis en dan kijkt hij naar de spullen en hij zei tegen me dat hij me rotzooi echt wel ziet op mijn kamer. Ik geloof dus dat als jou oma over is, ze gewoon terug kan komen. Het verdriet dat ze over is moet je loslaten denk ik. Als ze over is heeft ze rust zoals bunny al zei. En dat is beter voor haar. En op de vraag waarom ze je riepen, ik heb geen idee. Misschien willen ze gewoon hulp, of roepen ze je gewoon voor aandacht. Ik sluit de poort. Lijkt me ook beter en het gevoel dat de poort open is vindt ik zelf niet fijn.

x

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl