Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:41:14

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura's.
BerichtGeplaatst: 11-05-2014, 19:02:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-05-2014, 17:19:23
Berichten: 1
Hallo lezers.

Ik heb een probleempje...
Toen ik een klein meisje was, pak nu 5 à 6 jaar, kon ik heel goed aura's zien, vertelden mijn ouders. Als ik mensen tekende was dat altijd inclusief de aura, dus een lichtschijnsel. Mijn probleem is dus dat ik de aura's steeds minder vaak zie. Want tussen de jaren dat ik ze sterk zag, dus toen ik 5 à 6 jaar was, en nu, 13 jaar, is dat heel sterk afgenomen. Ik wil die gave niet kwijtgeraken, het geeft me een goed gevoel, want als ik een aura zie bij een persoon, zegt me dat vaak hoe die persoon zich voelt en kan ik die eventueel helpen. Maar hoe kan ik die gave onder controle houden en ervoor zorgen dat ik hem niet verlies? Alsjeblieft, help me!

Een wanhopige Cake-Lover.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's.
BerichtGeplaatst: 13-05-2014, 19:26:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Door controle op te geven. Je bent nu onder hand waarschijnlijk al behoorlijk geprogrammeerd door de maatschappij. Het is de onbevangenheid van kinderen wat hen vaak open laat voor dergelijke subtiele energiëen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's.
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 18:57:25 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Zoals MichielvT al goed heeft gezegd, je wordt gewoon door de maatschappij geprogrammeerd om die gaven te onderdrukken. Je zal vast op school tekeningen moeten hebben gemaakt, waarbij je de aura's niet mocht tekenen of dat er werd gezegt dat het onzin was en dergelijke, wel dat verstoord het hele proces.

Er zijn tal van manieren om weer je gave boven water te krijgen, maar je moet niks onder controle willen hebben. Als je iets onder controle wilt hebben, kan het niet vrij zijn eigen weg vinden en dat is een van de dingen waar het allemaal om draait, beweging.
Oefen (er zijn tal van oefeningen op het internet te vinden en ook op het forum) en beetje bij beetje zul je weer gaan zien dat het aura's zien weer terug zal komen:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl