Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:51:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vleugels?
BerichtGeplaatst: 20-06-2014, 22:41:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-06-2014, 23:41:20
Berichten: 21
Dames en heren,

Graag had ik ervaringen of advies of meningen van jullie. Mischien herkennen jullie dit zelf ook..sinds langere tijd zie ik iedere dag vleugels om mij heen..althans het heeft het patroon van vleugels..het is moeilijk om te beschrijven hoe ik het zie...maar ik zal het proberen.de vleugel(s) zelf zijn doorzichtig maar de conteuren en de patronen zijn duidelijk zichtbaar...lijkt wel alsof het dun en gedetailleerd met pen is getekend...als ik het zo duidelijk en begrijpelijk zou moeten omschrijven..het lijkt ook alsof het zich aanpast naar waar ik kijk en hoe ver of hoe dichtbij ik kijk. Het gaat heen waar mijn ogen heengaan, en worden groter naarmate ik verfer kijk en gedetaillerrder naarmate ik dichter bij mij ogen kijk...ik zou graag willen weten wat het zoy kunnen zijn...hebben alleen engelen vleugels? En mensen die zelf eerder engeken en of vleugels hebben gezien; hoe ervaren of ervaarden jullie dit?

Ooit probeerde iemand mij wijs te maken dat het mijn eigen denkbeeldige vleugels zouden zijn omdat ik mezelf wil beschermen tegwn buitenaf...maar waarom zou ik mijn eigen 'besvherming' zien? En overigens is dat niet met alkes en iedeteen zo..en ik zie het altijd..of ik me focus of niet. de persoon zei dat wanneer ik gevoelsmatig

los durfde te laten, ik die vleugels ook niet meer zou zien. Ten eerste doe ik dit bewust niet eens, zie ik het overigens heel duidelijk en ten tweede zag ik het ineens in een periode van mijn leven waarin ik allerlei spirituele ervaringen heel sterk
meemaakte..en sindsdien blujf ik die vleugels zien

Tot slot zie ik ook vaker ineens duidelijke gestalten die verlivht zijn of donkerder zijn van gestalte maar wel licht om zich heen hebben. Het is me opgevalken dat er vaak 2 grote en 1 kleine zijn..ik heb het soms ook abrupt heel warm om me heen..zo warm dat ik erg benauwd kan hebben..wie dit zijn? Ook geen idee...ik heb het vaker gevrasgd maar krijg geen antwoord...

Sorry...lang verhaal maar ben benieuwd wat julkie hiervan denken..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 21-06-2014, 07:33:35 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Warerman.

Ik denk dat je in een periode van geestelijke ontwikkeling zit, het helder zien worden en daar heb je best wel een goede bescherming voor nodig, het overvleugelt worden, beschermt worden.

Of

Vleugels

Een droom of visioen waarin je vleugels hebt vertellen je over het uitsteken van een helpende hand tijdens een moeilijke periode. Nog een andere uitleg is, dat je iemand bent met een zacht en onschuldig en zuiver karakter. Een andere uitleg is, dat je de behoefte hebt aan bescherming tegen de stress en problemen van het dagelijkse leven. Nog een andere uitleg is, het proberen te ontsnappen aan een moeilijke situatie door weg te willen vliegen van je verplichtingen en obstakels.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 21-06-2014, 11:22:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
of simpelweg: http://www.angeltherapy.com/article8.php

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 21-06-2014, 13:37:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-06-2014, 23:41:20
Berichten: 21
Dankjewel Hans en Eibhlin,

Hans ik denk dat jou eerste indruk ook de juiste is. Ik merk dat ik met de jaren ineens sterk ben gegroeid in mijn spirituele en paranormale ontwikkeling. Op het moment dat ik in een keer overspoeld werd met (soms ook echt) angstige ervaringen begon ik het eigenlijk te zien. En sindsdien ben ik het blijven zien.

Eibhlin, dank voor de site! interessant en herkenbaar.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 09-07-2014, 10:39:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2013, 15:42:43
Berichten: 9
Ik heb dit ook een lange tijd gehad, tot ik op facebook er een foto van tegenkwam. Het zijn een soort beschadigingen, ik weet de naam niet precies maar het heeft iets met de ogen te maken, niets ernstig. Ik had gehoopt dat het iets met engelen te maken had, maar het bleek dus een logische verklaring te hebben helaas.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 19-02-2015, 17:04:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2015, 20:47:51
Berichten: 4
ik heb/ had altijd wel het gevoel vleugels te hebben maar ik weet niet of je dat bedoelt


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 06-04-2015, 15:39:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2015, 16:30:19
Berichten: 73
Locatie: Noord-Brabant
Ik heb dit ook soms

_________________
Don't trust anyone.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vleugels?
BerichtGeplaatst: 07-04-2015, 17:17:43 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Beste Waterman,

Ik wou dit even met jou delen.

Het uiteraard zijn dat er een logische beredeneer bare verklaring voor is.
Maar het is best wel fijn dat je die dingen ervaart. Ik zelf zie heel vaak vleugels en omdat ik ze net zo vaak zie kan ik ze inderdaad ook gebruiken of lenen om mezelf te beschermen. Bescherming is echt nodig. Niet te daarom direct dat er slechte dingen om je heen zijn maar gewoon bescherming om in jou eigen waarde gevoel en intuitie te blijven. Zodat je kan blijven praten ofzo in situatie's waar je mss eventueel geneigt bent om mee te gaan in een ander zijn gevoel of situatie.
Engelen vleugels zien is best mooi en als je kan of wilt of wenst moet je ze eens proberen na te tekenen dan krijgen ze een nog grotere rol in jou leven en kan je ze best nuttig gebruiken. Wees ook gewoon dankbaar dat ze er zijn. Want volgens mijn bescheiden mening bestaan engelen wel en zijn ze er niet enkel om ons te beschermen maar ook vaak om ons te leiden waar we heen moeten.

Probeer te genieten van jou ervaringen en denk vooral dat jij niet jezelf iets wijsmaakt. Wat jij ziet kan en daarom ben je niet gek wierd of freaky ofzo...

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl