Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:06:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Bewust uittreden
BerichtGeplaatst: 07-07-2014, 02:29:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-07-2014, 01:51:25
Berichten: 1
Ik weet niet of ik op de goede plek zit met deze vraag/waarschuwing. .

Heel veel jaren terug, ben ik er achter gekomen wat ik kan doen in dromen, wat ik dacht dat dromen was op dat moment.
Ik lig in bed en ik doe alsof mijn lichaam weg is, ik begin bij mijn tenen en ga zo helemaal omhoog tot mijn hoofd, dat is het moment dat mn lichaam zweverig voelt. Vanaf mijn bed kan ik mezelf helemaal verplaatsten door heel het huis, zwevend, mezelf afhoudend van het plafond. Dit deed ik vaker.

Een paar maanden terug viel ik half in slaap en opeens sta ik achter een bureau, uit het niets word ik aan m'n benen onderuit getrokken (ik voel geen handen rond mijn benen). Ik lig op de grond en kijk naar rechts, daar staat een vrouw in de deur opening, hoofd naar beneden, zwarte haren, zwart gekleed, haar armen gestrekt naar beneden met haar vingers uit elkaar, het leek alsof zij mij onderuit had gehaald met bepaalde krachten in haar handen. Uit angst probeerde ik mezelf uit de droom te halen.

Daarna vertelde iemand mij over uittredingen, ik herkende mezelf er gelijk in.

Net probeer ik het bewust op mijn zij, ik voel mezelf aan mijn voeten naar beneden mijn bed getrokken worden, ik werd elke keer bang en deed mijn ogen open en lig weer op dezelfde plek waar ik in slaap viel, ik deed het een paar keer en werd dan weer expres wakker.
Daarna wou ik verder kijken wat er zou gebeuren, en liet mezelf weer naar beneden getrokken worden, ik werd weer bang maar ik kwam niet uit mijn slaap, ik probeerde te schreeuwen maar er kwam geen geluid uit, na een paar keer proberen, sloeg ik uit paniek tegen het hout aan de zijkant van mijn bed, zodat iemand me zou horen en me wakker zou maken, maar op het moment dat ik het deed, hoorde ik ook echt gebonk op het hout, en daar op volgend een ab boze grom achter mij. Toen heb ik mezelf met veel moeite wakker gekregen en naar beneden gerend.

Ik weet dat dit echt was, ik voelde het, ik hoorde mezelf, ik dacht na wat ik ging doen, maar die grom heeft me wel zo bang gemaakt dat ik dit nooit meer wil doen. Ze zeggen dat er "dingen" zijn die je lichaam willen binnen treden en overnemen... alsof het ding boos werd dat ik geluid op het hout maakte voor hulp, en daarom gromde..

Reacties zijn zeer welkom!


Laatst gewijzigd door Els1994 op 10-07-2014, 22:47:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bewust uittreden
BerichtGeplaatst: 07-07-2014, 07:32:11 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Els.

Ik denk dat als jet het op eigenhoutje dergelijke dingen doet, ook de kans loopt erge problemen te krijgen van een geest met minder goede bedoelingen.

Als je voor dat je slapen gaat je gids om bescherming vraagt het beter zal gaan, zal jij leren moeten dat verkeerde dingen je leert af te sluiten en dat leer je op deze manier juist het beste. ik ben vanaf mijn 23 jaar hier mee bezig en heb enorm veel moete leren , van wat wel en niet goed is. Dus elke keer voor het slapen gaan vragen en steeds op nieuw vragen om bescherming en als jou manier van ontwikkelen het uit treden is zal dat ook door gaan, maar dan op een beter manier en op een beschermde manier.

Sterkte en groeten.

Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bewust uittreden
BerichtGeplaatst: 07-07-2014, 09:04:53 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik heb zelf heel wat ervaring met uittreden, doe het al spontaan zo lang ik me kan herinneren. Echter zoiets heb ik nog nooit eerder gehoord of gezien. Ik kreeg meteen kippenvel toen ik je verhaal las. Wat mij te binnen schoot hierbij was dat je eerder last hebt van iets dat jou lastig valt ipv echt uittreden. Ofwel heb je zoals ze zeggen slaapverlamming ofwel kom je ergens terecht waar je helemaal niet hoort te zijn. Er zijn verschillende lagen in de astrale wereld en misschien kom jij wel in een van die lagere terecht omdat er iets fout gaat.

Heb je die vrouw meermaals gezien of 1 malig? Je beschrijving komt me namelijk wel bekend voor van iemand anders die ook last had met een dergelijke entiteit.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bewust uittreden
BerichtGeplaatst: 29-07-2014, 19:19:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Men zegt zoveel, geloof wat jij wil geloven,

elke ervaring is een les, deze ervaring is voor jou, wees dankbaar,
goed kan enkel bestaan als er slecht is, goed slecht bepaal het zelf maar,
een engel vermomd als duivel, een duivel vermomd als engel,

het enige wat nodig is is vertrouwen, geloof in jezelf.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl