Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:55:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Biotensor!
BerichtGeplaatst: 05-08-2014, 18:52:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2014, 12:25:07
Berichten: 31
Hey mensen,

Ik heb vandaag een Biotensor gekocht omdat ik hem gewoon moest hebben!

Nu wil ik op den duur sowieso nog een cursus gaan volgen, maar voor nu is het ook wel leuk het een en ander te weten.

Wat ik begrijp is hoe je er mee moet penden en ook hoe je er een soort van wiggelroede mee kan lopen.

Wat ik nog niet begrijp is op welke manier je nou precies supplementen kan testen, hoe hou je de supplementen vast bij de Biotensor en wat voor beweging maakt hij als het supplement geschikt is?

Het zelfde geldt voor hoe kan je er achter komen of een mens of dier ergens een blokkade heeft? Ik denk zelf dat je gewoon met de Biotensor over het betreffende persoon of dier heen moet gaan en dat hij beweegt bij de blokkade, maar klopt dat?

Verder zijn tips natuurlijk van harte welkom!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Biotensor!
BerichtGeplaatst: 06-08-2014, 06:18:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Uhhh, Google is je vriend?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Biotensor!
BerichtGeplaatst: 06-08-2014, 09:48:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2014, 12:25:07
Berichten: 31
Als google mij zo goed had geholpen had ik hier geen topic geopend! :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Biotensor!
BerichtGeplaatst: 08-08-2014, 20:28:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Zou je misschien eerst kunnen uitleggen wat het precies is? Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord of over gelezen.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Biotensor!
BerichtGeplaatst: 09-08-2014, 10:55:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2014, 12:25:07
Berichten: 31
Hoi,

Ja hoor dat wil ik wel, (heb inmiddels ook training gehad dus weet al iets meer).

Een Biotensor is eigenlijk een beetje een combinatie van een Pendel en een Wichelroede.
De Biotensor kan je helpen met het oplossen van problemen, stel dat iemand pijn heeft kan je die gene scannen met de Biotensor, op de plek van de pijn gaat de Biotensor dan te keer. Dan leg jij je hand op de blokkade en kan je vragen wat is de ernst van de blokkade, 10%? 20%? 30%? 40%? etc bij de juiste aantal procenten gaat hij dan weer te keer.

Ook als jij wilt weten of medicijnen bij jou passen kan je dat uitzoeken met de Biotensor. Je doet heel veel medicijnen bij elkaar (waarvan jij niet weet welk medicijn waar voor is) en pakt er elke keer een uit. Dan leg je het betreffende medicijn neer en gaat er over heen met de Biotensor daarna leg je je hand er naast en gaat met de Biotensor tussen het medicijn en je hand. Als de energie van jouw het het medicijn bij elkaar passen gaat hij van links naar rechts. Bij meer passende medicijnen kan je ook weer vragen naar het aantal procenten.

Met de Biotensor kan je ook Wichelroede lopen, op de plek van een wel wijst de Biotensor heel sterk naar de grond.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl