Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:51:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 05-10-2014, 13:00:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-10-2014, 16:01:02
Berichten: 1
Ik heb een vraagje, ik weet dat jonge kinderen vaak een denkbeeldig vriendje hebben. En ik weet dat dit vaak niet paranormaal is maar mijn achternichtje heeft er dus 1 waar ze bang voor is het is een Giraf(?). Ze durft nergens meer alleen te zijn en sommige plekken in een kamer durft ze ook niet te lopen/kruipen. Ze is 2 jaar , elke avond moet haar moeder of vader de Giraf weg zwaaien maar dan word ze midden in de nacht nog wakker.
M'n nicht heeft van alles geprobeerd lieve verhaaltjes etc maar ze blijft er bang voor en niemand weet waarom ze zo bang is voor die giraf want ze heeft giraffe knuffels speelgoed enzovoort. Hoe kunnen we haar denkbeeldige 'vriend' laten verdwijnen of in ieder geval iets doen waar door ze er niet meer bang voor is?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 05-10-2014, 16:21:18 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
SiriusBlack schreef:
niemand weet waarom ze zo bang is voor die giraf want ze heeft giraffe knuffels speelgoed enzovoort.
Hoeveel van dit spul heeft ze? Een hele verzameling?

Misschien een idee om haar een echte giraffe te laten zien in de dierentuin, of in een film. Dan begrijpt ze misschien dat ze ver weg zijn en niemand kwaad doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 05-10-2014, 18:00:58 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
En is het echt een giraf gelijk het dier of doet het haar er aan denken qua vorm??

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 06-10-2014, 09:00:34 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Eibhlin.

Ik denk dat je of wie dan ook in dat huis en vooral de moeder met het kind naar die giraffe of denk beeldig met die giraffe en dat kind moet gaan praten.
Laat dat kind in gedachten dat beest gaan knuffelen er contact mee laten maken heel voorzichten steeds een beetje meer.

Het steeds weer weg jagen van dat beest maakt het kind steeds of nog mee banger.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 06-10-2014, 14:22:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
H@ns. schreef:
Hoi Eibhlin.

Ik denk dat je of wie dan ook in dat huis en vooral de moeder met het kind naar die giraffe of denk beeldig met die giraffe en dat kind moet gaan praten.
Laat dat kind in gedachten dat beest gaan knuffelen er contact mee laten maken heel voorzichten steeds een beetje meer.

Het steeds weer weg jagen van dat beest maakt het kind steeds of nog mee banger.

Groeten Hans.

Ik denk dat je reactie gericht is aan de persoon die de vraag stelt ipv mij?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Denkbeeldig vriendje.
BerichtGeplaatst: 07-10-2014, 07:13:07 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi

Inderdaad sorry.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl