Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:19:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ik heb een kwelgeest/demon
BerichtGeplaatst: 22-10-2014, 12:20:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-10-2014, 12:05:07
Berichten: 2
3 jaar geleden ben ik onder hypnose gebracht door mijn toenmalige vriendin die leed aan manische depressies (volgens haar)
hierbij is mijn onderbewuste opgeroepen en gereangeerd volgens mij dmv mijn toekomst veranderen.
haar ogen veranderde van kleur, haar stem veranderde, haar gedrag, letterlijk een ander persoon.
ze heeft dingen gedaan manipulatief zo slim dat een psycholoog/psychiater zelfs verbaasd zou zijn hoe slim dat in elkaar zat en dat voor iemand die niet eens vmbo had afgemaakt.

ze was normaal een lieve rustige meid maar in deze bi-polaire aanval heb ik een letterlijk puur slecht persoon meegemaakt. dit doet mij sterk denken dat zij mijn onderbewuste heeft geherprogrammeerd. u zult zelf wel bekend zijn met het feit dat 95% van je dagelijkse activiteiten word gerund door het onderbewuste. ik ben atheistisch opgevoed dus ik heb er zeer skeptisch over nagedacht voor een hele lange tijd maar er zijn zulke rare dingen gebeurd sindsdien (zoals dat ik negatieve dingen voor mij van te voren wist die zouden gebeuren en nog steeds niet kon ontkomen aan, dat ik deja vu's had maar dat ik dus die dingen eerder had gezien vanuit mijn bed et mijn ex naast me met een lichtbol in haar hand waarin ik dit zag gebeuren).
één blik op google naar hypnose zal al veel laten zien over de origine van hypnose volgens velen (satan).
en we leven misschien nu in een koelberekenende wereld maar eeuwenlang werd wel in deze duivelse praktijken geloofd.
het lullige hieraan is dat 9vd10 dingen die ik die avond heb gezien (het leek wel alsof mijn onderbewuste de toekomst wist) al zijn gebeurd en nr 10 was mijn dood.

ik heb sinds deze exvriendin enkele andere vriendinnen gehad maar allemaal zeiden ze bepaalde dingen die alleen mijn ex kon weten en toonde ze dezelfde kenmerken dat dit wezen ook door hun heenkwam (stem veranderingen en kleur ogen, 1 zei zelfs dat ze zichzef weggedrukt voelde worden en iets anders het bijna overnam ). en nu heb ik iemand ontmoet waar dat ding zelfs door heen komt en alles toegeeft, zegt mijn kwelgeest te zijn , zegt mijn toekomst beinvloed te hebben, zegt dat ze mij wil hebben, zegt dat ze me dingen aan wil doen etc.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik heb een kwelgeest/demon
BerichtGeplaatst: 22-10-2014, 15:00:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe kun je iets zien in je onderbewustzijn? Dan ben je er toch niet van bewust, oftewel dan heb je het niet door een zie je het toch niet?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik heb een kwelgeest/demon
BerichtGeplaatst: 24-10-2014, 13:18:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-10-2014, 12:05:07
Berichten: 2
mijn onderbewustzijn werd omhoog gebracht. alsof ik alles snapte wat er was en nog zou gebeuren.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik heb een kwelgeest/demon
BerichtGeplaatst: 26-10-2014, 12:38:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Tom schreef:
Hoe kun je iets zien in je onderbewustzijn? Dan ben je er toch niet van bewust, oftewel dan heb je het niet door een zie je het toch niet?

Het onbewuste brengt symbolen/archetypen in je leven zodat je ergens bewust van kan worden wat je eerder verdrukt hebt of weinig aandacht hebt geschonken.
Het werkt zo: Je hebt je zicht en je bent je bewust van wat je direct ziet. Wat je niet ziet is onbewust. Je onbewuste heeft de intentie hetgeen je nog niet hebt verwerkt en je attentie vraagt bewust te maken. Je onbewuste brengt symbolen in je periferie en wanneer je aandacht schenkt aan deze symbolen, dan wordt je er bewust van. Dus oplettendheid en een breed perspectief helpt om de implicaties van deze symbolen je eigen te maken.

Beste Marc, ik zal even een quote er bij halen. Deze quote gaat over het maken van kunst met inhoud wat je tapt uit je onderbewuste, maar dit valt in principe te vertalen naar alles wat uit je onbewuste komt en aandacht nodig heeft. Het is de uiteenzetting van de levens span van een symbool in je leven:
The Life of the Picture
1 Identification. The state immediately after the picture is made ‘The phenomenon is bared’, and the artist contemplates the picture. There may be a sympathetic connection. The artist is attached to the picture by the gaze. Words can rarely add to the experience at this stage.
2 Familiarisation. The picture is viewed and begins to become familiar. The artist begins to understand the ‘immanent articulation’ of the picture. The picture is seen as ‘outside’, and so this is the beginning of differentiation. Words are still not usually helpful at this stage.
3 Acknowledgement. The artist now begins to consciously acknowledge the implications of the picture. This is likely to be explored in discussion with the therapist and so words, and even interpretations are likely to help.
4 Assimilation. This is the stage of reintegration of the material which is held in the picture. Having become conscious this is now owned and the implications assimilated. This is an additional contemplative stage and so it takes place between the artist and the picture. Words are unlikely to be needed.
5 Disposal. This stage is a direct result of the previous stages. Some embodied images become empowered in the process of their making, or during the life of the picture. Such pictures come to be valued as talismans within the therapeutic relationship. The disposal, the last stage of the life of the picture, is dependent on the type or quality of the investment which the artist has made in the art object. Some pictures lose their power once the implications of the image have been consciously assimilated, others continue to be empowered long after termination. Schaverien, J., 1992.

Welnu, kun je voor jezelf vaststellen in welk stadium je hiervan zit omtrent je "kwelgeest"?
Heb je hulp nodig om het te interpreteren? Ben je bewust en heb je de implicaties geassimileerd?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl