Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:34:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30-10-2014, 22:55:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-02-2014, 22:31:10
Berichten: 13
goedeavond, ik heb vorige week iets heel moois mee gemaakt.
ik heb ongv een jaar geleden een abortus laten doen met heel veel pijn en verdriet en laatste tijd zit ik dus heel erg met dat stukje, en kan ik het niet loslaten omdat het toch voor mij als een echt kind voelt wat even heeft geleeft, ik heb er geen spijt van, maar omdat mn operatie n maand op zich heeft laten wachten heb ik onbewust toch voor mijn gevoel een band opgebouwd met het kindje, ik was ongv 4,5 maand heen, gynaecoloog heeft alles laten zien tijdens de echo, ik heb het hartje zien kloppen, en het idee dat het leefde maakte het voor mij zo moeilijk inmiddels heb ik van mijn moeder gehoord dat het een zoontje zou geweest zijn (zij is ook heel gevoelig en heeft meer ervaring als mij) haar gids kwam er al mee voordat ik mijn vraag kon neer leggen, maar daar draait het niet om op dit moment, ik was vorige week een artikel aan het lezen over abortus en een zieltje dat het goed is om het los te laten en dat een ziel ook bij de 2e zwangerschap terug zou kunnen komen en op dat moment voelde ik een koude stroming langs mijn hand, en een gevoel van het is nu goed je kan het loslaten het voelde heel vertrouwd, en wat bleek nou...mijn zoontje legde zijn hand op mijne...maar eerst niet dat besef leggen dat hij had kunnen wezen ik legde het voor aan me moeder, en die zei het meteen wie denk je dat het is geweest het voelde voor mij zo vertrouwd maar het voelde als een of andere manier niet als mijn opa's of mijn gids en het voelde als een familie lid vertrouwt enzo, maar niet aan mijn zoontje gedacht...toen ik dat hoorde dacht ik letterlijk dat ik ieder moment van me kruk zou vallen...ik was nogal tsja? hoe wil je het noemen...verrast?
ik wou dit heel graag met jullie delen aangezien ik het met voor de rest niemand kan delen (onbegrip...jullie kennen het vast wel?)...
groetjes !


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-10-2014, 10:21:31 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi kleine indoo.

Dat is inderdaad een mooie belevenis geweest voor jou, je weet nooit hoelang een kind bij je kan blijven, zoals bij jou kort en dat heeft een reden, en of het zelfde zieltje weer opnieuw geboren kan worden is mogelijk. mij was het ook zo mijn broertje was verdronken toen ik kwam kreeg ik de zelfde naam als hij, ook de zelfde ziel, waarom dat gebeurd?

Maar probeer te genieten van de aanrakingen of wat je voel als hij er is.

Groeten Hans.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2015, 20:31:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Kleine_indoo schreef:
ik wou dit heel graag met jullie delen aangezien ik het met voor de rest niemand kan delen (onbegrip...jullie kennen het vast wel?)...
groetjes !
ok

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl