Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:08:15

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Iemand voorbereiden op de dood?
BerichtGeplaatst: 01-12-2014, 16:46:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Hoi allemaal,

Ik fiets altijd met iemand naar huis vanuit school, toen we aan het fietsen waren praatten we opeens over opa's en oma's die dood kunnen gaan, en dat ooit die tijd komt enzovoorts.

Toen zij die dag thuis kwam, was haar opa overleden.

Ik praat zelden over dood gaan en toeval bestaat niet, ik heb weleens meer van dit soort gevallen. Wat kan dit precies betekenen? Is het een gave en wat voor gave? Krijg ik het ingefluisterd van het hogere?

Ik hoop dat jullie me iets meer duidelijkheid kunnen bieden,
Groetjes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-12-2014, 18:54:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Weet ik niet, wist ik nooit. Het is alleen raar dat het gesprek net op dat moment naar voren komt zomaar.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-12-2014, 17:48:39 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Beste Reverence,

Eerst en vooral dit is mijn bescheiden mening. En als het voor jou gevoel niet goed klopt leg het dan vooral naast je neer.

Volgens mij kan het echt wel zijn dat je jou ingevingen verward met dingen die jou gids te vertellen heeft. Vaak gaan mensen ervan uit dat ze soms op hun eentje een lumineus idee hebben. terwijl het meestal komt van hun gids. Een gids is iemand die overal met jou meegaat en jou begeleid. In moeilijke momenten maar ook in mooie momenten. Het is natuurlijk ook mogelijk dat het toeval was maar in mijn beleving bestaat toeval niet.
Ik weet soms heel vaak dingen over mensen. Vroeger dacht ik van huh dat is nauw toevallig maar omdat ik niet geloof in toeval heb ik dit toch wel verder uitgespit en ben ik op dit idee gekomen. Doormiddel van verhalen of boeken of internet.

Voor mij is het een gave omdat ik altijd vertel meestal wat ik weet. Daarom niet altijd alles maar je kan mensen soms zo mooi in een richting sturen als ze het even zelf niet meer weten. Of je kan mensen begeleiden als ze enorm verdriet hebben door een afsluit te geven als je een ingeving krijgt hoe je die persoon kan helpen het verdriet te plaatsen. Is iets wat ik alleen maar kan toejuichen en stimuleren. Want ok inderdaad er zijn soms heel erge dingen aan de hand met mensen maar overal is er licht in de mens te vinden. En sommige hebben toevallig die kwaliteit dat ze een mens meestal op het juiste spoor kunnen zetten of een beter gevoel kunnen geven en dit is iets wat iedereen die dit heeft mogelijks zou kunnen koesteren. Aangezien je zo soms veel verdriet en pijn kan oplossen in jou omgeving. En zo is dit een begin van een mooiere en zachtere wereld. Klinkt heel melig maar als je er bewust bij stilstaat dan kan je best inleven in de gedachte dat er overal wel iemand altijd op de juiste plaats is om verdriet of pijn op te lossen. Waardoor het voor die persoon een wereld van verschil kan maken.
Dus na een ellendige lange uitleg....

Ik denk dat je die kwaliteit hebt en als je er zelf in blijft oefenen en geloven kan je veel mensen om je heen helpen alleen nog een tip doe het vooral niet ten koste van jezelf en vooral wel op je eigen tempo.....

Ps: Om een of andere reden moest ik jou (jullie) dit vertellen dus bij deze boodschap overgebracht :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl