Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:46:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Relatie
BerichtGeplaatst: 27-12-2014, 10:23:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Ruim 1 jaar gelden leerde ik in mijn ouderlijke woning waarvan ik mede eigenaar ben en mijn zus de andere eigenaar is dit huis staat al geruime tijd leeg nadat mijn zus met de noorderzon vertrokken is ndat ik ging scheiden en haar eindelijk ging vragen om ook haar financiele bijdrage te willen leveren. Ze gaf altijd aan geen geld te hebben om huur te kunnen betalen. Achteraf had zij zoveel allimentaite dat dit heel veel pijn en verdriet heeft gedaan, leugen na leugen. Ze had namelijk 3 maandsalarissen van mij. Na veel verdriet en ellende een man kennen van een bedrijf die daar kwam voor een schade omdat mijnn zus zich niks meer van de woning aantrok. Met deze man heb ik een relatie gekregen, hij lag pas in echtscheding, is inmiddels gescheiden, maar zijn ex wil hem terug vanwege de financien. Deze man heeft een hart van goud, echter heeft veel van zijn ex gehouden en ze draait hem zo om zijn vinger. Zij heeft hem bedrogen met een andere man en hoogstwaarschijnlijk ook geld van zijn bedrijf weggesluisd. volgens de helderziende houdt zij niet van hem maar wil hem alleen terug voor de financieen, echter tot 2x toe is hij bj mij weggenaan omdat hij het allemaal niet meer weet. Volgens de helderziende komt het goed en over 2-3 maanden heeft hij rust, hij moet er zelf achter komen dat zijn ex wederom een relatie heeft, ze zou dit blijvend doen volgens de helderziende. Ik hou zielsveel van hem, hij zoekt ook nog steeds kontakt, volgens de helderzeinde gaat hij in januari naar haar toe komen, samen met mij, dit klopt, we hebben nu inmiddels een afspraak op 2 januari. De helderziende ziet naar mijn gevoel heel veel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 27-12-2014, 13:56:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
En waarom precies wil je een vent die je, meerdere keren al, laat zitten voor zijn ex?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 27-12-2014, 16:52:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Tut schreef:
En waarom precies wil je een vent die je, meerdere keren al, laat zitten voor zijn ex?

Omdat hij er zelf ook niet uitkomt en mij niet aan het lijntje wil houden . Hij iik te goed geldig en wil ook goed voor zijn ex zijn. Het is de moeder van zijn kind. Hij heeft prima contact met zijn ex schoonouders die in zijn 2e woning gehuurd item en deze woning in toegewezen aan zij ex met daarbij behorende hypotheek echter zij krijgt hypotheek niet rond en wil dan om het financiële terug. Anders staat ze et haar ouders op straat hij in te goedgelovig. Zijn ex bespeelt hem keer op eer als ze geen relatie meer heeft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 30-12-2014, 11:02:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Als hij voor jou zou gaan, zou zijn ex hem kunnen bespelen tot ze een ons weegt maar zou hij daar niet op in gaan.
Maar als de helderziende zegt dat hij over twee, drie maanden een ruggengraat kweekt, zal dat wel.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 01-01-2015, 10:27:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Dat Is zo. Ik vertrouw de helderziende. Laat nog wat horen als het zover is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 03-01-2015, 15:58:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
[quote="Mexx"]Dat Is zo. Ik vertrouw de helderziende. Laat nog wat horen als het zover is.[/quotof cd's e]
Helderziende heeft gezegd dat hij samen met mij in januari naar haar toe zou komen. Dit in inmi gebeurd. Dus uitgekomen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 04-01-2015, 18:36:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ok. En nu?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 08-01-2015, 15:05:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Tut schreef:
Ok. En nu?

Het is uitgekomen wat de helderziende heeft gezegd. We zijn weer samen nadat hij 100% zekerheid en bevestiging heeft gekregen wat de helderziende had voorspeld.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 08-01-2015, 20:32:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ok. Fijn zo. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan maar stél dat hè. Stel dattie je weer laat zitten voor zijn ex. Zie dan alsjeblieft in dat je beter verdient dan dat.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Relatie
BerichtGeplaatst: 09-01-2015, 08:06:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2014, 10:08:21
Berichten: 7
Tut schreef:
Ok. Fijn zo. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan maar stél dat hè. Stel dattie je weer laat zitten voor zijn ex. Zie dan alsjeblieft in dat je beter verdient dan dat.

Zal dat ook beslist doen. Maar ga ervan uit dat de helderziende het nog steeds goed voorspelt heeft. Mijn vriend vindt het ongelofelijk knap dat ze alles wat ze heeft opgeschreven ook allemaal is uitgekomen. Hij had dit zelf niet geloofd dat fit allemaal op zijn pad zou komen. Gelukkig dat het nu zo gelopen is. Dank je wel.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl