Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:32:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Onzekerheid over wat ik zie
BerichtGeplaatst: 05-01-2015, 22:27:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-01-2015, 22:25:51
Berichten: 3
Hallo,
Ik ben net nieuw op het forum,maar ik heb wat rond gelezen maar ik ben nog niet over mijn situatie uit.
Ik heb namelijk dat ik dingen zie, maar ik twijfel heel erg aan mezelf of het echt is of niet.

Vroeger toen ik klein was had ik het al over een vlek op me muur die overal mee naar toe ging, iedereen zei dat ik gewoon veel fantasie had, ik ben hier nooit angstig door geworden.
Het begon pas echt toen ik vorig jaar een relatie had met een jongen die een hele slechte invloed voor mij was, hij behandelde me slecht. Op een dag knuffelde ik hem en zag ik iets zwarts op zijn rug gekleefd, een soort schaduw, ik werd helemaal misselijk ervan. Ik heb het kort daarna uitgemaakt wat voor mij voor veel opluchting zorgde. Toevallig wou mijn moeder de dag nadat ik het had uitgemaakt naar een paranormale beurs gaan, ik ging mee voor afleiding. Me moeder wou graag dat ik ook met iemand ging praten, het was een man en die vertelde allemaal dingen die over mij klopte wat ik best beangstigend vond. Hij vertelde dat ik een chakra in mijn buik heb, en dat ik een gave heb. Ik zei dat ik af en toe enge dingen zie en hij zei dat ik me hiervoor af kon sluiten. Ook zei deze meneer dat ik nooit spelletjes zoals glaasje draaien mag doen omdat dit gevaarlijk voor mij is.

Ik heb hier weinig aandacht aan besteed tot nu. Ik ben op bepaalde plekken erg angstig en heb ik het gevoel dat er iemand bij me is. Ook zie ik soms bepaalde gezichten ineens voor me maar doen ze niks. Ik weet niet of ik dit verzin of dat het echt is. Ik had laatst iets heel engs meegemaakt waardoor ik nu eigenlijk hulp zoek. Ik zat in de auto met mijn vriend en zijn broer. Ik zat achterin de auto, de muziek stond erg hard. Ineens bedacht ik me ofzo dat er een vrouw naast me in de auto zat. Ze wou dat ik de deur open zou doen. Ik heb serieus gedacht waarom ook niet. Maar daarna werden mijn gedachtes heel eng en schaamde ik me dood, want hoe kan ik zoiets denken. Ze wou dat ik tussen de bank een mes zou pakken en mijn vriend en zijn broer zou steken. Ik deed op dat moment maar mijn ogen dicht en deed als ik sliep.

Wat ik trouwens ook heb, als ik in bed lig en ik doe mijn ogen dicht zie ik allemaal dingen voor mij. Dit kunnen getallen zijn of gezichten of andere dingen, het is vaak dat het na seconde verwisseld wat ik zie. Ik heb dit opgezocht wat dit in kan houden en ik kwam op beelddenkers uit. Ik las de kenmerken zoals moeite met rekenen en taal en ik kan me er wel in vinden, maar dit verklaard niet de dingen die ik zie of bedenk (ben er erg onzeker over).

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie misschien mij hier mee kunnen helpen waar het op lijkt. Want ik ben bang dat het niet echt is en ik gek word met die enge gedachtes over bijvoorbeeld die van me vriend in de auto. Of als jullie je in mijn verhaal herkennen zou ik het ook erg fijn vinden als jullie hierop zouden reageren.

Heel erg bedankt alvast! :kiss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onzekerheid over wat ik zie
BerichtGeplaatst: 09-01-2015, 19:24:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Hey,
wat jij mogelijk waarneemt is energie vormen en je kan dat ook voelen als emotie of zien in kleuren.
Dus een gevoel dat komt als een voorgevoel in de buik daar hoort een ook kleur bij als je ontspannen bent.
Het is gemakkelijk om te zien bij een muur omdat het een effen kleur heeft en als je gaat ontspannen.

Rondom de mensen is energie zichtbaar maar het is ook heel persoonlijk dus je gaat niet altijd rond iedereen
alles zien en weten meestal alleen wat nodig is voor jullie om verder te gaan in het leven, dus je hoeft niks af te sluiten.
Iedereen heeft dit vermogen en ook heel veel grote en kleine chakra's omdat wij leven, ze gaan vanzelf
verder open of dicht in dagelijkse situaties want we kunnen niet steeds in balans zijn.

Het is een extra hulp voor jou maar daarmee komt ook de verantwoordelijkheid, dus wel innerlijk aandacht geven.
Ik stel voor je onderscheid maakt als je iets hoort in je hoofd wat echt vanuit jouw hart komt en wat je voel is waar.
Wanneer je wit licht rondom jouw heen voorstelt nadat je opstaat en zeker in drukte blijf je in een positieve sfeer.

Er zijn veel krachten in de wereld: goede en slechte samen, ze bestaan naast elkaar. Ze kunnen de mensen beïnvloeden
en laten doen wat ze zelf niet kunnen doen omdat ze geen lichaam hebben maar willen nog kwaad doen of goed doen.
Je hoeft niemand toe te laten dat jouw bang maakt want jij hebt de kracht, je kiest hopelijk enkel voor het goddelijk licht.
Als je in je hart vraagt om bescherming van waar je zelf in gelooft dagelijks en je kiest en omringt met de liefde gaat het OK.

Je gaat ook voelen welke mensen beter bij je passen en wie hard is. We worden door verschillende mensen aangetrokken
maar dat maakt het geen hartsliefde. Leer je les hieruit en ga verder en voel je vooral goed in jezelf (dat is positief) of met muziek.
Als je gezonder gaat eten ga je zelf merken dat jouw energie verbetert en soms even stil bent wordt het helder voor je met de tijd.
Wat wij ons voorstellen dat is er dus je kan ook mooie dingen voorstellen en dat is dan jouw eigen gemaakte werkelijkheid.

Heb je meer tips, info nodig of je weet niet hoe je moet aanpakken in situaties mag je zeker laten weten, goed x


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl