Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:53:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geesten in mijn huis?
BerichtGeplaatst: 17-01-2015, 12:22:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-01-2015, 11:48:16
Berichten: 1
hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus welkom!

Ik heb het gevoel dat er geesten in mijn huis zijn , maar ik weet dut niet zeker.
Me ouders geloven al me verhalen niet, en geloven zelf ook niet in geesten ik zelf wel. en zeggen dat ik me zelf bang maak.
Mijn opa is ongeveer 5 jaar geleden overleden.
En ongeveer 4 jaar terug begon het..
Ik lag in me bed totdat ik voetstappen naast me bed hoorde..
Ik was heel bang, en roepte me ouders en verstopte me onder me dekens..
Op het moment dat me ouders er waren was het stil .Ik legde het uit aan me ouders, maar die zeiden dat waren vast de buren (het was echt naast me bed)Dus moest ik gewoon verder slapen.
Toen ben ik weer gaan liggen tot ik het weer hoorde , me ouders kwamen weer maar zeiden dat er niks aan de hand was. Toen lag ik weer alleen ,het ging nog even door en het was stil.
Ik was ook een keer me tanden aan het poetsen, en me hond lag diep in slaap in me bed.
Ik was in de badkamer en hoorde in me kamer getik op een bekertje.. Dus ik ging kijken en het was me hond niet! Toen was ik zo bang dat ik naar beneden rende waar me ouders waren.
Ook heb ik ooit een schaduw op een deur gezien, maar dit kan ook iets anders zijn geweest.
Tot dat het nu weer begint, van de week lag ik in me bed en begon er inene plastic te kraken... Ik heb het genegeerd en ben gaan slapen.
En gister was het weer eng in huis..
Ik zat op de bank (ik was alleen thuis) me vader en broertje waren net 1 minuut weg, totdat er inene aan de woonkamer deur werd getrokken (heen en weer) ik vond het eng omdat niet in huis was alleen ik. Ik rende naar buiten via de woonkamer deur en toen ik er door heen rende leek het wel een beetje koud te zijn.. En die avond dat ik ging slapen dacht ik dat ik ook een stem in me hoofd hoorde , maar misschien komt dat door de angst? Soms als ik ook gewoon op de bank zit krijg ik het inene heel koud (eerst ben ik gewoon warm)
Ik vind het eng, me ouders geloven me niet en zeggen dat ik te veel fantasie heb.
Hun hebben nog niks mee gemaakt.
Het is dus ook dat het alleen bij mij gebeurd wanneer ik alleen ben..

Zijn dit geesten, of hebben het andere oorzaken?
En wat zijn die koude rillingen?
En die stem in me hoofd, door angst of ?
Hopelijk kunnen jullie me helpen! :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in mijn huis?
BerichtGeplaatst: 21-01-2015, 22:02:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
heey,

het zou kunnen zijn dat je geesten thuis hebt, maar er zijn ook wel veel dingen die je kunt verklaren uit je verhaal. de stem in je hoofd kan misschien ook wel je gids zijn of hulp gids etc. . de volgende keer als je zoiets meemaakt probeer dan contact te leggen of vraag of de entiteit zich kan laten zien. soms kost het de entiteit te veel energie om zich te laten zien en kun je vragen om te kloppen zo kun je dan communiceren. bijvoorbeeld 'ja' is 1x kloppen nee 2x etc.
hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjess

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl