Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:48:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kat doet raar?
BerichtGeplaatst: 14-06-2015, 11:54:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2015, 11:48:22
Berichten: 1
Hoi,

Ik ben nieuw op het forum :rolling:

Maar oke nu de vraag
Ik heb 2 katten en 1 der van doet de laatste tijd raar kijkt in hoekjes etc etc.
En soms kijkt tie ineens op t plafond en gaat tie heen en weer met zen hoofdje
Ik heb meedere ervaringen gehad met jaa..Dat soort dingen
Wat kan dit zijn en er vliegen nooit vliegjes hier rond :P

_RoderigoLover_


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kat doet raar?
BerichtGeplaatst: 14-06-2015, 12:32:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Hey
Katten zijn ook spirituele wezens, ze zien geesten indien je hiervoor bevestiging wilt.
Ze zijn intuïtief, gevoelig voor energie en kunnen zeg maar genezend aan't werk zijn..
Dit zal vast geen gym zijn lol maar ze volgen mogelijk wat ze door hun zintuigen zien.
xx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kat doet raar?
BerichtGeplaatst: 14-06-2015, 17:02:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-08-2014, 17:23:06
Berichten: 7
Ik had 't laatst ook met mijn kat. Die zat ineens heel verschrikt in de kamer in de staren. Helemaal gefocust, als ik in haar beeld ging staan dan ging ze met haar kop opzij om het weer te kunnen zien. Hele grote ogen. Op een gegeven moment ging ze er wel op af, maar langzaam en met een hele dikke poefstaart. Ik snapte er niks van want ik kon echt he-le-maar niks bijzonders zien. Toen heb ik haar opgepakt en ben ik midden in die plek gaan staan waar ze naar keek, toen was het blijkbaar weg. Maar toen ik weer terug liep, was het er blijkbaar weer. Op een gegeven moment was het over. Ik was zelf dit keer trouwens niet bang, maar de poes vond het duidelijk erg indrukwekkend wat er te zien was :P... Heb me er verder eigenlijk niet druk over gemaakt, aangezien er bij mij verder geen alarmbellen gingen rinkelen.

Het schijnt inderdaad vaker voor te komen met katten dat ze dingen zien die 'er niet zijn'. Zijn op een bepaalde manier blijkbaar dieren die gevoelig zijn voor energieën. Heb ook altijd het idee gehad dat de katten die wij vroeger hadden de energie van ons gezin overnamen (ze waren altijd net als mijn familie een beetje eigenheimers. Ik was als heel klein kind juist heel sociaal, maar uiteindelijk ben ik toen ik opgroeide toch ook wel een soort eigenheimer geworden :P )

_________________
~~~


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl