Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:42:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16-09-2015, 16:55:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 20:18:43
Berichten: 6
Toen ik 4 jaar was waren we verhuisd naar een ander huis omdat ik een broertje zou krijg. Ik kreeg de zolder kamer omdat mijn zus wel de eerste trap op durfde maar niet de trap naar de zolder (het was dezelfde soort trap) en ik ging er zonder problemen naar de zolder. Een tijdje dat ik daar sliep kreeg ik gewoon mijn normale dromen die ik altijd kreeg als jong kind maar ik werd midden in de nacht uit mijn slaap gehaald omdat ik gekietel voelden echt zoals mensen handen je kietelen op je buik maar ik zag niets. Dit gebeurde een paar keer en zei het ook tegen mijn moeder. Later heeft het wel geholpen als ik een knuffel tussen mijn armen had kon ik niet gekieteld worden. Zelf heb ik ook veel dromen gehad dat ik gewurgd werd door iets wat ik niet kon zien en dromen in dromen gehad (waarin dit gebeurde eentje bij nacht waarin ik gewurgd werd toen werd ik wakker en was het dag en ik werd nog steeds gewurgd en zag niets, toen werd ik echt wakker) Ook vaak dat ik achterna werd gezeten in het huis door iemand met een mes wat begon bij de zolder dat ik van de bovenste trap naar beneden kon springen en dan de tweede trap naar beneden sprong zo het huis de deur uit.

Later heb ik ook een nachtmerrie gehad toen ik ongeveer 8 was en iets zag wat niet klopte toen ik daardoor wakker werd. Dit was de droom:

Ik zat met mijn familie in de woonkamer en mijn broertje stond in de buurt van de telefoon opeens kwam een stem uit de telefoon die zei:"jij was het"en een eng liedje erachteraan. mijn broertje liep toen naar de keuken en kwam niet meer terug. Ik ging naar de keuken om te kijken hoe het met mijn broertje ging en zag een doos met botten, ik nam de doos mee naar de woonkamer om het slechte nieuws te brengen dat mijn broertje in botten was veranderd. Daarna stond ik in de buurt van de telefoon om te kijken wat er aan de hand was en hoorde ik weer "jij was het"

Hiervan schrok ik wakker uit de nachtmerrie en zag een gezicht met holle ogen toen ik wakker schrok en op mijn knuffel in mijn bed zag ik de achterkant van een klein mannetje met paars tovenaars kledij. Ik wreef in mijn ogen want ik zag een mannetje en ik was wakker en hij stond er nog steeds. Ik rende naar beneden naar de woonkamer waar mijn moeder sliep ( ze sliep daar omdat mijn vader snurkt) en zei mama ik heb een nachtmerrie gehad en er is iets in mijn kamer. Toen zei ze slaap jij maar hier en dan ga ik boven slapen maar omdat ik in de woonkamer lag zag ik ineens de telefoon waar mijn nachtmerrie over ging en hoorde ik weer dat enge liedje...

Mijn zus heeft een paar jaar later toen we bij vriendinnen waren verteld dat ze een geest had gezien bij de zoldertrap van een meisje met een strik in haar haar en een knuffel in haar hand. Toen ze dat verteld had heb ik een jaar bij mijn zus op haar kamer geslapen.
In het toilet zag mijn zus ook een keer een gedaante met allemaal messteken misschien dat ik daarom droomde dat ik met een mes achterna gezetten werd en me ook wel op sloot in het toilet.

Zelf wilde ik al vroeg het huis uit omdat mijn moeder alles rommelig achterlaat en dat niet echt positieve sfeer in het huis geeft ook omdat ik daar niet echt een prettig gevoel had.

Als ik heel soms bij mijn ouders logeer dan slaap ik nu in de woonkamer en steek salie wierook aan voor ik ga slapen :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-09-2015, 23:26:00 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ja die kieteldromen had ik vroeger ook altijd, en vorig jaar weer een keer gehad.
Dat van de trap afspringen ken ik ook wel. Ik weet niet wat het betekent.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl