Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:49:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn demonische ervaringen
BerichtGeplaatst: 17-10-2015, 12:49:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2015, 12:00:04
Berichten: 1
Hallo mensen,

Ik zal mij eerst even snel kort voorstellen. Mijn naam is Sebastiaan, ik ben 22 jaar en zit mijn hele leven al naar mijn idee in een ''demonische wurggreep'', met alle ellende als gevolg van dien. Om dat laatste toe te lichten ontwikkelde ik mij ongeveer op de volgende manier:
- extreme haatgedachtes
- dissociatieve klachten (shiften tussen de wereld door mijn ogen bekijken, buiten mezelf treden, het gevoel hebben dat ik iemand anders word, het gevoel dat mijn ogen vuur willen spuwen)
- extreme hoofdpijnen
- dwangneuroses
- liefdeloosheid
- idioot en clownesk gedrag
- omgeving die bang als de dood is voor me
- werken & belonen is zwaar uit balans
- afkeer tegen God en mensen om mij heen die blij zijn
- seksueel geflipte fantasieën

Ik denk dat ik psychopatisch ben aangelegd (ik bezit wel over empathie gelukkig), het ene moment kan ik je meest gezellige aanwezigheid zijn en dat kan zo omklappen in een waar horrorfiguur (hier heb ik geen controle over). De sfeer verandert dan van warm naar kil, dit is voor de mensen die dan aanwezig zijn angstaanjagend, het maakt niet uit wat voor kaliber mens er dan aanwezig is.

Al vanaf kinds aan heb ik het idee dat ik een soort vacuum zit mbt het negatieve. Op sommige foto's waarop ik jong ben lijkt het alsof ik al een demonische laag over mij heen heb, maw ongelooflijk boos & evil kijken. Ik haalde vroeger plezier uit het vernederen van mijn broertje en hem veel pijn aan te doen. Verder veel martelfantasiëen bij mensen die ik niet mag. Vanaf kinds af aan heb ik mij hier uit proberen los te wrikken, maar de kracht was sterker. Wat ik uit mijn omgeving heb meegekregen is dat ik al vanaf vroege leeftijd over hoge intelligentie bezat en mijn woordgebruik bijzonder ontwikkeld was. Ik heb uit deze vorm van lof mijzelf altijd wel beschouwd als ''speciaal, bijzonder.''
Het vervelende is dat ik graag een zorgzame, aardige en lieve man wil zijn en er zijn vaak genoeg momenten waarop als ik mij in een groep of bij iemand begeef, de sfeer erg aangenaam is. Ik heb dan het idee dat ik hier op een prettige manier aan bijdraag, zoals het ook hoort.

Ik heb een verleden met wiet/hashgebruik en dit had ik niet moeten doen. Ik heb wel er iets uit geleerd.
Vorig jaar was ik 3 maanden gestopt met blowen. Voor die periode heb ik voor mijzelf geconcludeerd dat ik negatieve entiteiten in mijn leven heb gehaald (blowde daarvoor 2 jaar problematisch). Als je spiritueel zwak bent aangelegd, zorgt blowen naar mijn mening ervoor dat je je spirit wagenwijd loszet voor negatieve entiteiten. Toen ik stopte met blowen, had ik ontzettend nare ontwenningsverschijnselen. Dit bereikte een climax toen ik in mijn slaap werd aangevallen door entiteiten (wild met benen schoppen, heen & weer geslingerd worden). Dit joeg mij geen angst aan, want ik kon hieruit opmaken nadat dit gebeurde dat de entiteiten boos op mij waren, omdat mijn lichaam & geest zich weer instelde op de normale frequentie die een mens zou moeten hebben en voelde me aanzienlijk beter daarna.
Door de ervaringen van afgelopen jaren heb ik voor mij het christendom en de leer ervan als op waarheid berust gaan beschouwen. Waar ik vroeger afkeer had tegen geloof en alles wat ermee te maken heeft, heb ik sympathie en respect gekregen voor christelijke mensen. Ik geloof ook in een hemel en hel.

Het begrip liefde is voor mij moeilijk. Ik raak in paniek als ik door vrouwen op intieme beanderd wordt.

Ik ben onlangs begonnen met een Hbo-opleiding en ben weer gestopt met blowen. Mijn ondernemingslust is toegenomen en durf beter om hulp te vragen. Nu weet ik dat die ervaring met negatieve spirits er weer aan zit te komen (wat uiteraard dan zal verdwijnen omdat mijn geest weer nuchterder gaat worden), maar ik vertrouw op het goede en hoop dat God mij kan vergeven.
Toch ben ik nog steeds bang, omdat ik denk dat ik mijn echte ik vanaf vroege leeftijd kwijt ben geraakt en als ik weer ''normaal'' ben dat dit flink wennen zal zijn.

Voorgaande uitleg was allemaal vrij negatief, maar om te concluderen hanteer ik de volgende dingen:
-ik train mezelf in communicatieve vaardigheden
-ik durf beter om hulp te vragen (hulpbehoevendheid gaat voor ego)
-rust, regelmaat, reinheid
-dankbaarheid uiten naar het leven en mensen die mij willen helpen

Ik ga ervan uit dat het dan wel goed komt, graag zou ik van jullie tips of weetjes willen hebben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn demonische ervaringen
BerichtGeplaatst: 17-10-2015, 23:53:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
SpiritSeb schreef:
zorgt blowen naar mijn mening ervoor dat je je spirit wagenwijd loszet voor negatieve entiteiten.
je tijdelijk ontvankelijker maakt zeker ook het put je chi uit met name nier-chi.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl