Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:53:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Men zesde zintuig wil ik terug !!
BerichtGeplaatst: 15-01-2016, 11:51:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2016, 10:57:26
Berichten: 5
Hallo iedereen ik ga jullie vertellen over verleden en nu ik heb hulp nodig.
Toen ik klein was ( 5 jaar ofzo )en ik lag in men klein bedje te slapen zag ik kon ik de eerste 10 20 minuten viel ik niet in slaap het was alsof ik klaar wakker was en het was presies of ik mocht niet gaan slapen en daarna als ik me draaide en keerde zag ik heel helder een persoon voor men bed hij had gelijk een vloeren bruin costum aan en grijs kort haar maar ik weende er altyd voor toen men mama binnen kwam verdween hij dit bijna elke nacht de volgende nacht sprak hij tegen mij ha nam letterlijk een boek boven en begon verhaaltjes voor te lezen en ik altyd die nachten huilen en men moeder altyd binnen komen en vragen wat er was men ma begon ook te denken dat ik een bepaald zintuig had maar na een paar jaar verminderde dit en kreeg ik die niet meer ik ben ondertussen nu 18 word 19 op somigge momenten als ik helemaal aleen ben heb ik het gevoel dat ik altyd bekeken of in de gaten word gehouden of voel ik aanwezigheid dus nu de vraag ik zo zo graag alles terug hebben omdat ik deze persoon na een antal jaren beschreef aan men ma en ze zij dat haar overleden grootvader aan die beschrijvingen deed en men ma zij me ook dat ik geboren was en hij gestorven was dus hij heeft me nooit kunnen vast nemen of nooit gezien heeft het hier meschien mee te maken wie wild me advies geven om men angsten voor geesten te stoppen en men 6de zintuig terug te krijgen alvast heel erg bedankt

Groetjes Dylan !!! :( :cry:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-01-2016, 19:40:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2016, 10:57:26
Berichten: 5
Ja ik was 5 jaar toen et begon ik was er erg bang voor daarom dat ik huilde maar ik heb de zintuig nig maar het is gelijk dat het geblokeerd zit ofzo mss om dat ik er nog steeds een beetje bang voor ben mss iemand met ervaring die me kan helpen met tip om die angst te overwinnen en men zintuig weer kan losmaken ofzoentips hoe ik weer in contact kan komen met men zintuig en geesten alsjeblief


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-01-2016, 20:27:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2016, 10:57:26
Berichten: 5
Wil er iemand me helpen ofzo


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-01-2016, 21:26:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2016, 10:57:26
Berichten: 5
De verschijning zelf als ik er met zou kunnen praten hoe antwoorden ze dan terug enge stem kunnen ze je onder controle nemen kunnen ze je pijn doen hoe kan ik met goede geesten comuniceren en niet met slechte :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-01-2016, 21:46:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-01-2016, 10:57:26
Berichten: 5
Kunnen wij meschien eens praten op skype ofzo maar ik heb nog altyd men zintuig soms dak ik het voel of zo maar niet meer zien of horen maar dit komt niet altyd voor :cry: :cry:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-01-2016, 01:31:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Het zijn de spoken die kiezen al dan niet met jou te communiceren en niet andersom. Jij moet helemaal niks doen, behalve dan jezelf willen openstellen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl