Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:47:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-04-2016, 09:21:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-03-2016, 10:21:16
Berichten: 1
Het boekje over geesten hebben we geschreven voor mensen die ervaringen hebben met geesten en het beter willen begrijpen.
Naast het boekje zal er per maand een stukje vanuit het boek in onze blog neer worden gezet.

http://geestenengidsen.weebly.com/

Wellicht helpt dit stukje uit het boek m.b.t. jouw verhaal.

" Mijn vrouw werd wakker en kon niet meer praten. Ze beschreef later dat ze gewurgd werd." We werden bang en gingen opzoek naar oplossingen. Gelukkig kregen we snel te horen dat geesten eropuit zijn om invloed te hebben in ons leven en in deze natuurlijke wereld. Als wij bang worden voor geesten hebben hun invloed in ons leven. Bang makerij is daarom een dagelijkse bezigheid van een geest.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2016, 10:11:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-04-2016, 09:27:43
Berichten: 15
Ik snap dat deze onbekende dingen je angstig maken. Vooral als deze je blijven volgen. Het is denk ik goed als je eens wat dingen leest over entiteiten en geesten als je dat tot dusver nog niet hebt gedaan. In alle gevallen in het leven; als je je bewustzijn verhoogt blijven angsten en gedachtes in je lagere bewustzijn. Wat dit betekend; wanneer jij je iets realiseert kun je een verandering aanbrengen.

In dit geval kun je je realiseren dat deze negatieve energie van de entiteit 'geniet' van angst. Omdat de negatieve energiën zo te lezen elke keer met je mee komen - waar je ook naar toe verhuist kun je jezelf hiervoor beschermen. Het enkele dat hier voor nodig is is dat je je goed kunt realiseren dat je de baas bent over jezelf. Je hebt zelf in de hand om ze toe te laten binnen jouw energie veld. Ik snap dat dit op het begin lastig is, ook omdat je hier hoog gevoelig voor bent. Ik had het zelf ook - gelukkig tot in lagere mate. Het is belangrijk dat je je eigen vibratie (trilling / het level waarop je energie trilt) positief en sterk te houden. Zo laat je zien dat je niet bang bent. Positieve energie hebben lage - negatieve entiteiten niks aan. Je zou het kunnen overwegen om kristallen te dragen of je kamer ermee te zuiveren. Je zou dit kunnen lezen voor meer informatie als je dat zou willen. http://www.amitola.nl/kristallen-edelstenen.html

Succes! :) Laat me weten hoe het gaat of als je vragen hebt of meer tips zou willen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2016, 12:52:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2016, 11:03:20
Berichten: 12
hee mensen ik heb een tijdje niks laten weten over hoe het gaat
nou het gaat wel beter sinds ik bij de kerk ben geweest
alleen had ik laatst iets heel wazigs
ik liep met een vriend van me op de hei in venlo en daar staat een oud hek van wo2
eerst wisten we niet dat dat hek uit wo2 kwam maarja nader research gedaan
ik kreeg een heel onbehagelijk gevoel, alsof ik werd bekeken en zo
ik zei tegen noah {die vriend} wat is dit hek?
hij zei weet ik niet.
en ik kreeg opeens het jaartal 1941 in me kop ,vraag me niet waarom want ik weet het niet.
er kwam een man aanlopen en ik zei meneer weet u wanneer dit hek is gebouwd
hij zei 1941 !!!!
noah keek me met grote ogen aan en zei wtf gek.
toen de man weg was kreeg ik rillingen en zag ik wat zwarts in de struiken
ik heb niet goed gekeken want ik was bang
ik zei noah ik wil hier nu weg dus k liep heel snel {bijna rennend,ik weet het dom dom dom je mag geen angst showen mrja}
en toen begon het te onweren
ik hoorde de eerste slag heel dichtbij dus ik gilde van schrik natuurlijk k had het niet zien aankomen
en daarna bleef noah me bang aanstaren dus ik zei wat is dr?
hij zei je bent gebeten
ik zei gebeten? huh hoe bedoel je?
hij zei kijk bij je linkerborst {ik had een topje aan met lage hals }
ik keek en zag idd een afdruk alsof iemand me gebeten had helemaal gezwollen en begon paarsig rood te worden
ik zei fack this shit im out man k loop terug naar huis
en toen begon er de heeeeeeele tijd n kraai boven me kop te vliegen
op gegeven moment landde hij n stukje verder en je geloofd t nie maar da beest liep met mij mee!
noah zei tege me kijk da beest volgd je k zeg nee man die gaat gwn zelfde richting op hahha
ik zei kijk mr dus k draaide me om en liep de andere kant uit en guess what? da pokkebeest draaid zich om en loopt weer met me mee en zo is dat 20 min doorgegaan was echt nie leuk
ik weet gwn niet wat ik met zo'n dingen aanmoet
ik haat het gwn egt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2016, 10:57:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-07-2016, 10:52:02
Berichten: 1
Ik heb gidsen, ik zie kabouters en engelen en aliens, maar heb nog nooit kwade geesten gezien.
Vind ik niet normaal en daar moet je ook van af. Volgens mijn persoonlijke mening zijn er een paar misvattingen die opgeruimd moeten worden.


Eric


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl