Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 08:09:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: mijn ervaringen
BerichtGeplaatst: 18-05-2016, 17:54:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-05-2016, 16:45:50
Berichten: 1
hallo,

ik ben nieuw op dit forum en zou graag mijn ervaringen willen vertellen, misschien zijn hier anderen die hetzelfde hebben of hebben meegemaakt en mij tips kunnen geven.
Op dit moment ben ik 20 jaar en sinds mijn 15de zie, voel en hoor ik dingen. Het begon in de slaapkamer waar ik toen sliep, vaak had ik daar het gevoel dat er iemand bij me was als ik alleen in mijn bed lag. Ik voelde toen altijd een aanwezigheid. Eerst viel het wel mee maar het werd langzaamaan steeds erger, ik werd er ook een beetje bang van. Ik ben toen naar een paragnost geweest en die zei dat het mijn opa was, die nu bijna 40 jaar geleden overleden is. Dit stelde mij wel gerust en maakte me eigenlijk ook heel nieuwsgierig, ik voelde hem wel maar kon hem niet zien, tot ik me op een avond heel goed op hem concentreerde, ik begon hem lichtelijk te zien, en hoe vaker ik het probeerde hoe makkelijker het ging. Op een gegeven moment lukte het me zelfs om met hem te communiceren.
Nu 5 jaar later heb ik mijn gave zo erg uitgebreid dat ik andere geesten ook kan zien, ik heb er helemaal geen moeite meer mee en zie ze nu eigenlijk altijd. Als de geesten het zelf willen kan ik ook met ze communiceren. Naast geesten zie ik ook aura's bij mensen en zodra mensen mij aanraken neem ik automatisch hun gevoelens over. Dit is wel iets wat ik erg vermoeiend vind en waar ik ook wel vaak last van heb. Dat is namelijk iets wat ik niet voor mezelf kan afsluiten. Ook het afsluiten voor de geesten vind ik steeds moeilijker worden. Op dit moment kost het me meer moeite me ervoor af te sluiten dan om me ervoor open te stellen. Ik ken de trucjes wel hoor. Soms heb ik ook visioenen, die meestal over de toekomt gaan, ik heb ze niet heel vaak maar als ik ze heb kloppen ze tot nu toe altijd. Zo kon ik bijvoorbeeld ook precies voorspellen wanneer mijn zieke opa zou komen te overlijden, ik had het goed.
Ook wordt ik geteisterd door verschrikkelijke nachtmerries, vaak zijn het nachtmerries waar van die horror meisjes in voorkomen, met zo'n lange witte jurk aan en van dat lange zwarte haar voor hun gezicht. Of nachtmerries waar mannen in voorkomen zonder gezicht. Deze nachtmerries heb vaak zo'n 2 tot 3 keer per nacht. Vaak beweeg en gil ik dan ook niet mijn slaap en moet ik wakker gemaakt worden.
Aan de ene kant ben ik heel blij met mijn gave maar aan de andere kant breekt het me ook echt helemaal op, ik ben benieuwd of er andere zijn die deze gaves herkennen, en misschien een gedeelte hetzelfde hebben. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe jullie ermee omgaan.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl