Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:42:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31-01-2015, 21:02:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2014, 01:52:13
Berichten: 7
Hey,

Laatste tijd hoor in muziek als ik in een speciale stemming ben. De stemming is namelijk bijna perfect neutraal maar wel soort van blij en rustig in me hoofd. Dit gebeurt alleen als ik moe ben en in bed lig en bijna in slaap val en mijn ogen dicht heb, dan alle muziek die ik in me hoofd bedenk hoor ik heel erg helder en luid overal om me heen. Ik heb wel eens gelezen over lucid dreaming, zou dit een soort van lucid dreaming vorm kunnen zijn? Het is namelijk zo dat als ik op dat moment ergens anders aan denk dan muziek maken in me hoofd dat het effect gelijk verdwijnt, ook al denk ik maar 1 seconden aan iets anders. Zelf als ik te enthousiast word over de gebeurtenis dan vervaagt het al, het gevoel erbij moet ik zeer neutraal houden om het te laten blijven. Het is best lastig om het uit te leggen maar ik het mijn best gedaan :P

Heeft iemand anders dit ook? En wat zou dit kunnen zijn? Een super hoge zen ervaring? XD


Laatst gewijzigd door Lemako op 31-01-2015, 23:19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-01-2015, 21:14:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Ik had gister ook in 1 keer muziek, maar ik heb geen idee wat t is, ben benieuwdd!

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-01-2015, 21:19:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2014, 01:52:13
Berichten: 7
AGirl schreef:
Ik had gister ook in 1 keer muziek, maar ik heb geen idee wat t is, ben benieuwdd!


Ik had het ook een keer midden in de nacht, en dacht wie de fack speelt er klassiek muziek super hard om 2 uur s'morgens. Maar toen bedacht ik me opeen een liedje en het speelde zich af gewoon in me hoofd, ik kon gewoon violen door metal gitaren heen laten spelen en het klonk geweldig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2015, 11:53:52 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Dat is heel mooi dames, gewoon verder laten spelen, of je nu zelf zingt of naar muziek luistert het is altijd rust gevend. en soms in moeilijke momenten worden je gedachten even opzij gezet wat ook de bedoeling is. Je beschermengel of gids kan dat doen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2015, 15:23:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2014, 01:52:13
Berichten: 7
H@ns. schreef:
Dat is heel mooi dames, gewoon verder laten spelen, of je nu zelf zingt of naar muziek luistert het is altijd rust gevend. en soms in moeilijke momenten worden je gedachten even opzij gezet wat ook de bedoeling is. Je beschermengel of gids kan dat doen.


Waarom zou een beschermengel of gids dit veroorzaken? Ik heb echt het gevoel alsof dit diep vanmij zelf binnen komt, ik ben namelijk die de muziek creer in mijn hoofd.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2015, 17:40:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Hee, dat ken ik! Ik baal dan altijd dat ik het niet kan omzetten in schrift, anders was ik nu vast een beroemd componiste geweest :mrgreen:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2015, 18:41:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2014, 01:52:13
Berichten: 7
Tut schreef:
Hee, dat ken ik! Ik baal dan altijd dat ik het niet kan omzetten in schrift, anders was ik nu vast een beroemd componiste geweest :mrgreen:



Hahah ja ik ook denk ik : P Maar ik denk dat dat het principe ervan is als je op iets anders gaat concentreren, zoals de muziek omzetten in een schrift, dat het dan al vervaagt. Het is namelijk voor je eigen gevoel bedoeld en niet om beroemd te worden of geld te verdienen ofzo denk ik dan maar : P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2015, 22:33:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
Heb wel eens achtergrondmuziek in een droom gehad en het was niet de wekkerradio die op de achtergrond speelde. Het iets wat ik nooit of nergens anders gehoord had.

Muziek denken is ook leuk en als je muzikaal aangelegd bent dan kun je daar iets hoorbaars van maken, maar het probleem dat je het zo gemakkelijk weer vergeet.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-03-2017, 02:32:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-03-2017, 02:23:18
Berichten: 3
Hoi hoi, ik zocht al maanden op internet over het muziek horen tijdens het in slaap vallen.. iedere keer weer kon ik niks vinden en nu opeens zag ik dit. Ik heb heel vaak als ik voel dat ik bijna in slaap val, dat ik muziek hoor. Dit kan carnavalsmuziek zijn, Frans of Spaans, het maakt niet uit. Zodra ik denk van; Hee ik hoor muziek, is de muziek weg of minder. Het lijkt dan wel of mijn concentratie weg is. Ben erg benieuwd of iemand al weet wat dit is, iedereen in mijn omgeving doet namelijk of dat ik gek ben...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-03-2017, 18:22:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
hoi,
misschien is het een droom. Je hebt dromen met beeld, maar misschien ook dromen met geluid. Als ik, half in "droomstand" ook een droom krijg(met beeld) en ik me er op ga concentreren, is het ook wet. Concentreer je niet op de muziek maar wacht tot je dieper in slaap bent en probeer -zo goed en kwaad als het gaat- Je drrom wel in de gaten te houden en schrijf bijvoorbeeld de tekst op en vertaal die later als het nodig is.
:wave: Magicgirl, of Roos

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-03-2017, 18:22:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
hoi,
misschien is het een droom. Je hebt dromen met beeld, maar misschien ook dromen met geluid. Als ik, half in "droomstand" ook een droom krijg(met beeld) en ik me er op ga concentreren, is het ook wet. Concentreer je niet op de muziek maar wacht tot je dieper in slaap bent en probeer -zo goed en kwaad als het gaat- Je drrom wel in de gaten te houden en schrijf bijvoorbeeld de tekst op en vertaal die later als het nodig is.
:wave: Magicgirl, of Roos

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-03-2017, 19:16:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-03-2017, 02:23:18
Berichten: 3
Hoi hoi, nee het is echt geen droom, ben gewoon bij bewustzijn.. en alle dromen die ik tijdens mijn slaap heb onthoud ik vrijwel altijd haha!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-03-2017, 02:51:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2013, 01:53:23
Berichten: 21
Hey! :) Dus helderhoren is het eigenlijk. Supergaaf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-03-2017, 12:14:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-03-2017, 02:23:18
Berichten: 3
Helderhoren??


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-12-2017, 00:21:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-12-2017, 23:04:19
Berichten: 8
Lemako schreef:
Hey,

Laatste tijd hoor in muziek als ik in een speciale stemming ben. De stemming is namelijk bijna perfect neutraal maar wel soort van blij en rustig in me hoofd. Dit gebeurt alleen als ik moe ben en in bed lig en bijna in slaap val en mijn ogen dicht heb, dan alle muziek die ik in me hoofd bedenk hoor ik heel erg helder en luid overal om me heen. Ik heb wel eens gelezen over lucid dreaming, zou dit een soort van lucid dreaming vorm kunnen zijn? Het is namelijk zo dat als ik op dat moment ergens anders aan denk dan muziek maken in me hoofd dat het effect gelijk verdwijnt, ook al denk ik maar 1 seconden aan iets anders. Zelf als ik te enthousiast word over de gebeurtenis dan vervaagt het al, het gevoel erbij moet ik zeer neutraal houden om het te laten blijven. Het is best lastig om het uit te leggen maar ik het mijn best gedaan :P

Heeft iemand anders dit ook? En wat zou dit kunnen zijn? Een super hoge zen ervaring? XD

\

nee deed mozart ook en bach


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl