Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 11:55:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Angst
BerichtGeplaatst: 23-07-2016, 09:45:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-07-2016, 09:24:31
Berichten: 1
Hey!

Dit is mijn eerste berichtje hier, ik was even aan het googlen en zodoende vond ik deze website.
Ik weet niet zo goed of ik hier actief ga zijn, maar ik wil wel graag mijn verhaal kwijt.

Sinds ik mij kan herinneren is er een plek in huis waar ik mij niet fijn voel. Dit is de hal, daar moet ik heen als ik naar de wc ga. Ik voel daar altijd een soort van onrust en heb het gevoel dat ik op mijn hoede moet blijven als ik daar 's nachts heen loop om naar de wc te gaan.
Toen ik een jaar of 10 was, kwam er een vriendinnetje bij mij slapen. Zij was een paar jaar ouder. Ineens vertelde ze mij dat ze een schim op de muur zag vlak bij mijn slaapkamer en dacht dat het mijn overleden opa was. Ik kon dit niet zien, maar voelde een soort aanwezigheid.
Dit maakte mij heel bang. Toen het vriendinnetje weg ging, voelde ik de volgende dag weer een aanwezigheid.
Ik heb dit destijds met mijn ouders besproken. Zij belden mijn oom en tante op, omdat mijn neefje in het verleden ook aanwezigheden voelden en hij kon communiceren met onze overleden opa; hij kon zijn stem horen en aanwezigheid voelen.
Zodoende kwamen wij in contact met een paragnost. Hij vertelde mij dat ik inderdaad de aanwezigheid van mijn overleden opa kon voelen.

Dit stelde mij een tijd gerust, ik wist dat ik niet bang hoefde te zijn omdat mijn opa het goed bedoelt. Maar soms ervaar ik ook in mijn slaapkamer aanwezigheden met een negatieve energie o.i.d. Ik voel mij dan opgejaagd en onrustig. Ik probeer dan te zeggen dat ik graag wil dat diegene weg gaat en soms helpt dat wel. Uiteindelijk val ik dan wel in slaap, maar ik vind het wel vervelend om negatieve energie te voelen.

Mijn vraag is: verbeeld ik mij dit niet? Want ik heb nog nooit iemand gehoord of een schim gezien, enkel aanwezigheid 'gevoeld' Ik weet zelf niet zo goed wat ik hier mee moet en of ik het moet accepteren dat ik dit voel. Ik weet namenlijk niet zo goed of ik hierin geloof. En wat kan ik doen om geen negatieve energie/aanwezigheden aan te trekken? Want hier voel ik mij niet prettig bij.


Liefs,

Sanne1006


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl