Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:29:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-04-2017, 17:25:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Sommigen zeggen dat het leven op aarde gecreëerd is door goden die er uit zagen als mensen. Anderen beweren dat het geschapen is door wezens die geen goden waren, maar die wel bekend staan als goden. De zogenaamde Anunaki.

Er bestaan vele scheppingsverhalen, en eigenlijk… is niets helemaal wat het lijkt. Mensen zijn schepselen met een onsterfelijke ziel, gevangen in een lichaam wat gemaakt is van sterrenstof.

Er is iets aan dit verhaal wat me niet los laat. Waren de goden kosmonauten?

Dat is een interessante vraag, en eentje die waarschijnlijk altijd onbeantwoord zal blijven. Net als de vraag wat god al dan niet is.

Sommigen beweren dat niet de heer Rothschild behoort tot de Iluminati, maar dat de echte Iluminati eigenlijk aliëns zijn.

Er word zo veel beweert over dit onderwerp, ik heb me er een tijd in verdiept maar ik werd er tureluurs van, hoewel het wel mijn interesse blijft houden…

Sirius, Orion en de Pleiaden schijnen de woonplaatsen te zijn van deze ‘menselijke Aliëns’.

Wat vinden jullie? Hebben jullie hier überhaupt ervaring mee, en wat is volgens jullie waar en niet waar over dit onderwerp? Of is het 1 groot broodje aap verhaal? Your opinion, please…

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-05-2017, 23:47:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-04-2008, 11:06:27
Berichten: 81
Locatie: almere
Hoi LadyMaai,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat jouw tekst niet alleen mij maar ook anderen laat weten dat er collectief over deze onderwerpen wordt nagedacht. Al superlang zijn mensen op zoek naar antwoorden op levensvragen als bijvoorbeeld de ontstaansgeschiedenis en buitenaards leven. Mijn ervaring is dat het delen van kennis en ervaring helpt om dichter bij het antwoord te komen. Ik denk dat iedereen die hierover meepraat van elkaar kan leren.

Sjah, scheppingsverhalen.. Het zijn er zoveel. Ik denk dat Theo Maassen wat dit betreft een goede uitspraak heeft gedaan: "Niemand weet waar we vandaan komen, niemand weet wat we hier doen en niemand weet waar we naartoe gaan." Wat vind jij van deze uitspraak LadyMaai?

En wat bedoel je met: "Mensen zijn schepselen met een onsterfelijke ziel, gevangen in een lichaam wat gemaakt is van sterrenstof."
Ben je het zelf hiermee eens?

___________________________

Na het zien van vele YouTube-filmpjes, docu's, lezingen, workshops en presentaties over het heelal, aliens en de aarde, ben ik in mijn speurtocht aangelopen tegen Steven Greer, Nassim Haramein, Wilhelm Reich, Erich von Daniken, Graham Hancock, Brien Foerster, David Icke, Mufon, Stuart Wilde, Michael Tellinger etc etc etc...
Voor velen zullen hier vast wel bekende namen tussen zitten. Deze mensen vind ik goede levensvragen stellen en met goede argumenten komen.

Ik vind het belangrijk om ook objectief en op basis van logisch beredeneren een antwoord te vinden op bepaalde vraagstukken.
En om antwoord te geven op jouw vraag LadyMaai:

Ja, ik ervaar spiritualiteit iedere dag weer. Ik hoop de dag nog mee te maken dat het een gewoonte is om met kleine mobiele apparaten de aanwezigheid van bepaalde energieën waar te nemen zodat we kwakzalverij heel snel kunnen herkennen. Ik hoop de dag nog mee te maken dat het voor iedereen een gewoonte is om met energie te werken en hierover te studeren. Ik hoop dat iedereen wakker wordt en het lef heeft om te handelen vanuit het hart! Want mensen zeggen veel, maar doen het niet...

En wat betreft aliens en zo... Kijk, er zijn echt superveel duizenden jaren oude monumenten verspreid over de hele wereld. Velen zeer ontoegankelijk en goed verstopt, en er worden jaarlijks nog steeds nieuwe monumenten gevonden. De monumenten zijn er en we waren er niet bij toen het werd gebouwd, dus niemand zal ooit precies weten waarom en hoe ze werden gebouwd.
Vele interpretaties klinken als 'bezoekjes van aliens' en verloren beschavingen. Van mij mag dit allemaal wezen.
Ondanks vele theorieën over de ontstaansgeschiedenis van deze monumenten blijf ik mezelf deze vraag stellen: "Hoe kan ik (of hoe kunnen we) ervoor zorgen dat de aandacht van vooral de westerse mens ook wordt gericht op onze levensstijl, de natuur, de monumenten en ons innerlijk?" Want ik zie bijna iedereen onbewust handelen.

Voor mij is het wel duidelijk dat er heel veel afleiding is waardoor het bewustzijn slaapt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-05-2017, 23:37:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-05-2017, 22:58:08
Berichten: 1
Beste Lady Maai,

interessante vragen stel je en ja het intrigeert. Je stelt een vraag waren de Goden Kosmonauten. Ik zal proberen een helder licht te laten schijnen op het verschijnsel Illuminati de mensheid en wat wij hier op Aarde komen doen waarin ook jouw vraag wie of wat is God voor een deel beantwoord zover dat kan binnen ons besef en binnen de woordenschat die wij hebben die altijd beperkend zijn om de absolute waarheid te beschrijven. Woorden zijn erg beperkend voor mystieke ervaringen maar ik blijf altijd een poging wagen.

God is het Allerhoogste licht en pure vibratie, energie in beweging waardoor alles doorlopend veranderd. Nu is er 14 miljard jaar geleden dit bundeling van energie explodeert waardoor ons universum ontstaan is, er zijn er overigens ontelbaar veel meer maar laten we osn beperken tot het onze en de Aarde omdat wij daarin nu eenmaal leven. God is dat licht en de bindeling van alle energien van alle universa zelf.

Nu heeft God dus het duister gecreeerd om je daarvan af te wenden en te kiezen voor het licht, God zelf, zodat wij worden als hem/ haar zoals u wilt. Vandaar de vrije wil. Nu in dit universum is er dus een strijd gaande tussen licht en duister en de Illuminati wat betekent de verlichten , wat ze geenszins zijn zijn mensen hier op Aarde die door wezens die zich van het licht hebben afgekeerd en dus een strijd voeren tegen God laten inspireren en onderwijzen hoe zij de wereld kunnen domineren en uiteindelijk vernietigen . Dus donkere goden bezaten deze planeet met een enorm lage trilling en daardoor bewustzijnsniveau. Nu Jezus kwam meer dan 2000 jaar geleden als leider van de Hoogsensitieve kinderen die tot zijn zielengroep behoren als moedig man de waarheid delen met de mensheid en de eindtijd aankondigen maar ook de boodschap doorgeven dat de zachtmoedigen de aarde zouden beerven. Dat zijn wij dus en:citaat : zij zullen hetzelfde als mij en nog meer doen dan ik heb gedaan. Hij luistede wel naar God en was het licht zelf hier op Aarde. Hij was de Allerhoogste Meester op Aarde ooit geleefd tot nu toe.

Omdat de Illuminatie en de Annunaki die de duistere wezens zijn die deze mensen instrueren bezig zijn de aarde te vernietigen door systemen die alleen de hen dient, klimaatverandering, chemische vervuiling, genetische manipulatie, elektrosmoq, ongezond voedsel, hersenspoeling door de massamedia, wapenindustrie die oorlogen veroorzaken en nu dus en dreiging van een WO3. God waarschuwt ons hiervoor al eeuwen lang voor, door Jezus, Einstein en vele anderen. Momenteel is de wereld vol geweld en daarom had God een plan en wij zijn daarvoor uitgekozen en hebben ons vrijwillige aangemeld om de aarde te laten evolueren naar hogere dimensies en bewustzijnslagen. Hiervoor komen we bestaande systemen afbreken die de Iluminati diende en nieuwe opzetten die de hele mensheid dient. zoals een onvoorwaardelijk basisinkomen en een wereldregering om vrede te handhaven en nooit meer een WO toe te laten.

De wezens van Sirion, Orion en Pleiaden zijn onze broeders en zusters en ondersteunen de opstijging van de Aarde. Heel welwillend universum helpt mee aan de opstijgin van de Aarde. De opstijging in deze omvang en snelheid is een proces wat zelden voor is gekomen in de geschiedenis van dit Universum. het is uniek en ons doel is om het dualisme te overstijgen door liefde en dit door te gaan geven aan andere levensvormen in het universum. De Aarde behoorde tot de Annunaki die mensen in de angst en onzekerheid hield door alles te manipuleren en nu valt de Aarde in handen van het licht om het licht verder te verspreiden in het universum. wanneer het licht in zijn totaliteit verankerd is in het gehele universum dan zal ons universum weer ineenkrimpen tot het Allerhoogste licht en wordt onze ziel weer versmelt met de Goddelijke essentie en worden we met zijn allen opgenomen in het licht. want God heeft mensen en andere wezens gecreerd om zichzelf door ons te kunnen ervaren omdat God zelf geen lichaam heeft welke wij kunnen bergijpen. het doel van het leven is dus Godsrealisatie en in het groter geheel anderen onderwijzen hoe het dualisme te overstijgen. Daarom is God slecht dienend en worden wij het dan ook. We worden allemaal spiritueel leraren net als God, |Jezus, Boeddha Bhagavan etc.


Ik heb contact met mijn broeders gehad en ze op een nacht stonden ze aan mijn bed energetisch aan mijn lichaam te sleutelen. Ik zag mezelf liggen en hen naast me staan. Ik kom dan ook van de Pleiadeen en misschien is het voor jou interessant om het boek van Barbara Marciniak Brengers van de Dageraad te lezen waarin heel duidelijk staat uitgelegd hoe het nu werkt in het universum met alle verschillende levensvormen. De pleiaden kunnen heel duidelijk en uitgebreid vertellen over hun opgedane kennis en wijsheid. Ik heb het met heel veel belangstelling en plezier gelezen. en ga het nog zeker vaker lezen o:) en wil er graag met je verder op doorpraten als je daar behoefte aan hebt ?

groet,

Joost


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-05-2017, 14:33:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
clint schreef:
Hoi LadyMaai,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat jouw tekst niet alleen mij maar ook anderen laat weten dat er collectief over deze onderwerpen wordt nagedacht. Al superlang zijn mensen op zoek naar antwoorden op levensvragen als bijvoorbeeld de ontstaansgeschiedenis en buitenaards leven. Mijn ervaring is dat het delen van kennis en ervaring helpt om dichter bij het antwoord te komen. Ik denk dat iedereen die hierover meepraat van elkaar kan leren.

Sjah, scheppingsverhalen.. Het zijn er zoveel. Ik denk dat Theo Maassen wat dit betreft een goede uitspraak heeft gedaan: 1"Niemand weet waar we vandaan komen, niemand weet wat we hier doen en niemand weet waar we naartoe gaan." Wat vind jij van deze uitspraak LadyMaai?

En wat bedoel je met: "2 Mensen zijn schepselen met een onsterfelijke ziel, gevangen in een lichaam wat gemaakt is van sterrenstof."
Ben je het zelf hiermee eens?

___________________________


1. Bij flarden weet ik wel ongeveer waar we naartoe gaan... ik droom heel vaak de toekomst, maar wat we hier doen en waar we vandaan komen weet ik niet :wink: ik heb zelf geen ervaringen met een oppergod, of wezens die ons sturen, hoewel ik wel ervaring heb met wezens die soms misbruik willen maken van mijn gave, goed en slecht, en die me speciale dingen laten doen als ik in de bijzondere wereld tussen de werelden ben. Die dingen gebeuren dan een tijd later in het echt. Soms heb ik er grip op om het te voorkomen, een andere keer ben ik gewoon schuldig aan moord... (Ik heb wel eens mensen en dieren dood getoverd...) Vaak lees ik het terug in de krant wat er gebeurd is. Dan vraag ik me soms af of het mijn schuld was, of dat ik handelde in opdracht van een hoger bewustzijn en dat het gewoon moest gebeuren.

2. Ja, ik ben het hier mee eens. Het menselijk lichaam, net als al het andere op de planeet, schijnt gemaakt te zijn van een residu van sterrenstof. Hier naartoegebracht door de oerknal / het ontstaan van de planeet / eigenlijk weet ik niet exact hoe dat zit, maar die geruchten gaan. :wink: de ziel is iets onsterfelijks, en ik weet niet helemaal of ´gevangen in´ de juiste term is, aangezien mijn ziel kan tijdreizen. Maar veel mensen zitten er wel in ´gevangen´.

Tja, veel mensen handelen onderbewust. Ik net zo goed, ik weet niet of ik de persoon ben om daar antwoord op te geven hoe het verandert moet worden.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-05-2017, 14:59:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
JoostvanBerkom schreef:
Beste Lady Maai,

interessante vragen stel je en ja het intrigeert. Je stelt een vraag waren de Goden Kosmonauten. Ik zal proberen een helder licht te laten schijnen op het verschijnsel Illuminati de mensheid en wat wij hier op Aarde komen doen waarin ook jouw vraag wie of wat is God voor een deel beantwoord zover dat kan binnen ons besef en binnen de woordenschat die wij hebben die altijd beperkend zijn om de absolute waarheid te beschrijven. Woorden zijn erg beperkend voor mystieke ervaringen maar ik blijf altijd een poging wagen.

God is het Allerhoogste licht en pure vibratie, energie in beweging waardoor alles doorlopend veranderd. Nu is er 14 miljard jaar geleden dit bundeling van energie explodeert waardoor ons universum ontstaan is, er zijn er overigens ontelbaar veel meer maar laten we osn beperken tot het onze en de Aarde omdat wij daarin nu eenmaal leven. God is dat licht en de bindeling van alle energien van alle universa zelf.

Nu heeft God dus het duister gecreeerd om je daarvan af te wenden en te kiezen voor het licht, God zelf, zodat wij worden als hem/ haar zoals u wilt. Vandaar de vrije wil. Nu in dit universum is er dus een strijd gaande tussen licht en duister en de Illuminati wat betekent de verlichten , wat ze geenszins zijn zijn mensen hier op Aarde die door wezens die zich van het licht hebben afgekeerd en dus een strijd voeren tegen God laten inspireren en onderwijzen hoe zij de wereld kunnen domineren en uiteindelijk vernietigen . Dus donkere goden bezaten deze planeet met een enorm lage trilling en daardoor bewustzijnsniveau. Nu Jezus kwam meer dan 2000 jaar geleden als leider van de Hoogsensitieve kinderen die tot zijn zielengroep behoren als moedig man de waarheid delen met de mensheid en de eindtijd aankondigen maar ook de boodschap doorgeven dat de zachtmoedigen de aarde zouden beerven. Dat zijn wij dus en:citaat : zij zullen hetzelfde als mij en nog meer doen dan ik heb gedaan. Hij luistede wel naar God en was het licht zelf hier op Aarde. Hij was de Allerhoogste Meester op Aarde ooit geleefd tot nu toe.

Omdat de Illuminatie en de Annunaki die de duistere wezens zijn die deze mensen instrueren bezig zijn de aarde te vernietigen door systemen die alleen de hen dient, klimaatverandering, chemische vervuiling, genetische manipulatie, elektrosmoq, ongezond voedsel, hersenspoeling door de massamedia, wapenindustrie die oorlogen veroorzaken en nu dus en dreiging van een WO3. God waarschuwt ons hiervoor al eeuwen lang voor, door Jezus, Einstein en vele anderen. Momenteel is de wereld vol geweld en daarom had God een plan en wij zijn daarvoor uitgekozen en hebben ons vrijwillige aangemeld om de aarde te laten evolueren naar hogere dimensies en bewustzijnslagen. Hiervoor komen we bestaande systemen afbreken die de Iluminati diende en nieuwe opzetten die de hele mensheid dient. zoals een onvoorwaardelijk basisinkomen en een wereldregering om vrede te handhaven en nooit meer een WO toe te laten.

De wezens van Sirion, Orion en Pleiaden zijn onze broeders en zusters en ondersteunen de opstijging van de Aarde. Heel welwillend universum helpt mee aan de opstijgin van de Aarde. De opstijging in deze omvang en snelheid is een proces wat zelden voor is gekomen in de geschiedenis van dit Universum. het is uniek en ons doel is om het dualisme te overstijgen door liefde en dit door te gaan geven aan andere levensvormen in het universum. De Aarde behoorde tot de Annunaki die mensen in de angst en onzekerheid hield door alles te manipuleren en nu valt de Aarde in handen van het licht om het licht verder te verspreiden in het universum. wanneer het licht in zijn totaliteit verankerd is in het gehele universum dan zal ons universum weer ineenkrimpen tot het Allerhoogste licht en wordt onze ziel weer versmelt met de Goddelijke essentie en worden we met zijn allen opgenomen in het licht. want God heeft mensen en andere wezens gecreerd om zichzelf door ons te kunnen ervaren omdat God zelf geen lichaam heeft welke wij kunnen bergijpen. het doel van het leven is dus Godsrealisatie en in het groter geheel anderen onderwijzen hoe het dualisme te overstijgen. Daarom is God slecht dienend en worden wij het dan ook. We worden allemaal spiritueel leraren net als God, |Jezus, Boeddha Bhagavan etc.


Ik heb contact met mijn broeders gehad en ze op een nacht stonden ze aan mijn bed energetisch aan mijn lichaam te sleutelen. Ik zag mezelf liggen en hen naast me staan. Ik kom dan ook van de Pleiadeen en misschien is het voor jou interessant om het boek van Barbara Marciniak Brengers van de Dageraad te lezen waarin heel duidelijk staat uitgelegd hoe het nu werkt in het universum met alle verschillende levensvormen. De pleiaden kunnen heel duidelijk en uitgebreid vertellen over hun opgedane kennis en wijsheid. Ik heb het met heel veel belangstelling en plezier gelezen. en ga het nog zeker vaker lezen o:) en wil er graag met je verder op doorpraten als je daar behoefte aan hebt ?

groet,

Joost


Ik vind het super interessant wat u hier allemaal schrijft. Ik word er blij van om te lezen dat mensen eigenlijk zijn bedoelt om de aarde naar een hoger plan te helpen en dat de mensheid eigenlijk niet bedoelt is om slecht te doen. Het is zo makkelijk om tegenwoordig de moed te laten zakken over hoe het er aan toe gaat in de wereld... Ik ben zelf een beetje op zoek naar de Maitreya, of naar iemand die me een beetje kan helpen met mijn eigen gaves zodat het wat beter geleid word. En iemand om hoop te geven in deze duistere wereld. Het is soms letterlijk een gekkenhuis waar ik in beland door alle energieën die aan me trekken en die me proberen te sturen. Maar goed, niet alleen voor mezelf natuurlijk. Ik denk dat de wereld er ook veel aan heeft als er een goede, positieve leider op staat om alles eindelijk in goede banen te leiden. Ik vind het super jammer dat President Obama (Waarvan ik weet dat die gewonnen heeft omdat dat een beetje ´gestuurd´ was door positieve wezens :wink: ) bijvoorbeeld opgevolgd is door Trump. Ik weet dat de positieve machten dat niet konden beinvloeden, ik vraag me af waar ze gebleven waren toen dat gebeurde...

Ik wil het liefste op een goed pad blijven, maar ik ben ook maar een mens. Ik moet bekennen dat wat ik doe ook niet altijd goed of perfect is.

Ik denk wel dat de wezens van Sirius, Orion en de Pleiaden inspirerend kunnen zijn, Ik werk bijvoorbeeld zelf ook met een hele positieve energie van een andere planeet. Ik zou alleen niet weten waar hij vandaan komt. Het is een wezen wat alleen groente en fruit mag / kan eten. En wat vaak boven de oerwouden van Latijns Amerika zweeft, maar wat hier wel eens komt om te helpen.

Ik droom soms van nabijgelegen planeten, waar ik ´s nachts op bezoek ga als een soort positieve energie van de aarde die ze met sommige dingen helpt. Ik noem wat ik ´s nachts doe soms wel mijn ´andere werk.´ Overdag ben ik receptioniste, ´s nachts help ik de wereld met energie... hoewel ik geleerd heb dat ik overdag ook een positieve energie kan zijn :wink: Ik inspireer mensen tegenwoordig. Vroeger vond iedereen me een bitch, maar nu ik mijn zachte, positieve kant zelf heb omarmd en het ook meer geaccepteerd word door de omgeving kan ik mensen beter helpen dan vroeger op school... maar goed, ik wil niet opscheppen. :wink:

Ik zou het heel interessant vinden om hier met u verder over te praten.

Dank u wel voor het antwoord.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-07-2017, 21:58:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-04-2008, 11:06:27
Berichten: 81
Locatie: almere
___________________________
[/quote]

1. Bij flarden weet ik wel ongeveer waar we naartoe gaan... ik droom heel vaak de toekomst, maar wat we hier doen en waar we vandaan komen weet ik niet :wink: ik heb zelf geen ervaringen met een oppergod, of wezens die ons sturen, hoewel ik wel ervaring heb met wezens die soms misbruik willen maken van mijn gave, goed en slecht, en die me speciale dingen laten doen als ik in de bijzondere wereld tussen de werelden ben. Die dingen gebeuren dan een tijd later in het echt. Soms heb ik er grip op om het te voorkomen, een andere keer ben ik gewoon schuldig aan moord... (Ik heb wel eens mensen en dieren dood getoverd...) Vaak lees ik het terug in de krant wat er gebeurd is. Dan vraag ik me soms af of het mijn schuld was, of dat ik handelde in opdracht van een hoger bewustzijn en dat het gewoon moest gebeuren.

2. Ja, ik ben het hier mee eens. Het menselijk lichaam, net als al het andere op de planeet, schijnt gemaakt te zijn van een residu van sterrenstof. Hier naartoegebracht door de oerknal / het ontstaan van de planeet / eigenlijk weet ik niet exact hoe dat zit, maar die geruchten gaan. :wink: de ziel is iets onsterfelijks, en ik weet niet helemaal of ´gevangen in´ de juiste term is, aangezien mijn ziel kan tijdreizen. Maar veel mensen zitten er wel in ´gevangen´.

Tja, veel mensen handelen onderbewust. Ik net zo goed, ik weet niet of ik de persoon ben om daar antwoord op te geven hoe het verandert moet worden.[/quote]

__________________________________________

Eej Lady, bedankt voor je reactie :)
Weet dat mijn intenties liefdevol zijn alsjeblieft :hart: Maar ik voel me wel uitgedaagd om door te vragen!

Welke speciale dingen laten die wezens jou doen dan in de wereld tussen werelden? Wat voor speciale dingen heb je zoal gedaan?
Heb je bewijs met oa krantenartikelen dat jij mensen en dieren hebt doodgetoverd?
En als je kan tijdreizen met je ziel, kan je dan nu weten wat mijn volgende reactie op jouw volgende reactie gaat zijn? Kan je op een manier bewijzen dat jouw ziel kan tijdreizen?

_________________
PEACE!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl