Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:38:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-06-2017, 22:32:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-06-2017, 21:05:41
Berichten: 1
heey,
ik ben 13jaar en ik heb al heel veel meege maakt in mijn leven,
ik ben in een depressie beland en er uit eindelijk terug uit geraakt,
mijn papa verdelde me altijd al "wijze" dingen...
hij gaat ook naar spirituele avonden sinds ik er slecht aan toe ging,
die mensen zouden mij genezen, ik weet niet of het toeval is , of dat ik dankzij hun van mijn zelfmoordgedachtes afgeraakt ben, papa vertelde me vorige week dat hij het aanvoelde dat mijn geest die periode gestorven is, en dat mijn geest hergeboren is en dat ik een ziel van vroeger ben, sinds een paar maanden ben ik heel fel veranderd. ik ben heel gevoelig geworden (was ik eerst totaal niet) ik ben ook hee creatief geworden en tekenen/kunst/fotografie interesseert me echt enorm! ik luister ook naar (OUDE) alternative muziek... zoals nivana, bmth, the rolling stones,the beatles,neon trees,twentyonepilots,ramones, terwijl ik deze muziek vroeger echt voor rare mensen vond, ik vond pop muziek eerst echt heel mooi en nu niet meer., volgens papa ben ik ook een heel positief persoon en zie ik in alles en iedereen goede dingen... en volgens hem worden mensen gelukkig van mij, gewoon door bij mij in de buurt te komen, omdat ik rust uitstraal en geluk, sinds wat er gebeurt is ben ik terug helemaal aant openbloeien zegt papa... ik was een paar maanden geleden totaal niet zelfzeker, ik vond mezelf niet goed en ik begreep niet waarom ik hier op aarde nodig was. en ik dzcht dus dat het beter was als ik er niet meer was, nu is die zelf zekerheid een beetje terug, ik accepteer de persoon wie ik ben en hoe ik er uitzie, ookal accepteert de rest me niet, en ik ben blij om wie ik ben/geworden ben normaal spreek ik hier niet zo open over maar er is vandaag iets heel eng gebeurt. ik was op het eindfeest van mijn jonger zusje en daar sprak de mama van lijn zus haar vriendin aan (ze was al eerder bij mijn thuis geweest en ze vertelde dat ze een spirituele gaven had. ze was mij pok de hele tijd raar aant aankijken met de blik van "ik weet wat ge denkt"... en ze zij dat ze vond dat ons huis een goede sfeer uitstraalde... en ze zag dat ik aant tekenen was en ze zag mijn tekening en ze zij dat ze het heel mooi vond en toen deed ik mijn boek snel dicht .) dus zij begon terug tegen mij te praten maar bij haar had ik echt het gevoel alsof ik haar al lang kende en ik vond haar heel fijn en ik hoop zij mij ook maar het voelde alsof ze me fijn vond. en na een lang gesprek over school dat ik vertelde dat ik naar de kunsschool wilde. en toen keek ze me weer heel raar aan en vroeg ze HEEL ENG ... "gij kunt ook mensen aanvoelen eh?" en toen leek ik heel raar en ik vond het een beetje eng en ik zij hoe bedoel je, en ze zij dat ze het aan voelde dat ik ook een spirituele gaven had. dat ik mensen kan aanvoellen en dingen kan aanvoellen en ik vond dat heel eng en toen zij ze dat die gaven in me zat maar er nog niet helemaal uit is.ik snapte er niks van maar het was heeel eng. toen ik thuis was belde ik meteen men papa op om te vertellen wat er gebeurt was. en toen begon papa allemaal rare dingen te zeggen alsof hij alles wist . hij was op dat moment in zo een praatgroep en hij ging het vertellen wat er was gebeurt maar hij zij dat hij dat winst dat ik iets speciaal had omdat ik den heel speciaal en verstandig meisje ben vind hi ik hoop dat iemand mijn verhaal gelezen heeft en wil je even reageren wat jij er van daknnkt ofzo want dit is echt heel eng


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-06-2017, 08:17:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Hey Elise,
calm down, er niks engs gebeurd :)

Dat je veranderd bent, kan ook door de puberteit komen. Dat is de leeftijd dat je gaat ontdekken wie je bent, en veel mensen ontwikkelen in die periode hun eigen stijl en smaak.
Je schrijft dat je nu een positiever mens bent dan toen je in een depressie zat. Dat is nogal logisch, met de meeste gaat het beter eens ze uit hun depressie zijn :)

(Ik ben er voorstander van eerst een wat logischer verklaring te onderzoeken, voordat we het over zielsverwisselingen gaan hebben)

Wat betreft die mevrouw op het feestje, er zijn twee opties:
Optie 1: Soms voelen mensen elkaar gewoon aan. Dat gebeurt in al kringen en op alle niveaus. Eigenlijk is dat niet eng, maar iets moois. Dat je elkaar aankijkt en elkaar begrijpt, dat je niet eens woorden nodig hebt. Misschien vind je het de eerste keer nog wat eng, maar ik denk dat als je het wat vaker mee hebt gemaakt je het wel kan waarderen.
Optie 2: Sommige mensen doen graag interessant met spirituele zaken. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een zo'n spiritueel persoon vanalles over mij beweerde wat totaal niet klopte. Ik heb haar vriendelijk verteld dat het toch echt niet klopte wat ze over mij beweerde, maar zij wist het beter want zij was verlicht enzo en ik niet. Nou ja. In mijn ogen is dat interessantdoenerij. Of misschien gelooft zo iemand écht wat ze zegt. Maar ook dat is niet eng, laat maar kletsen.

Dus. Als die mevrouw gelijk had met wat ze over jou zei, dan is het waarschijnlijk zo dat ze je inderdaad aanvoelde.
Als die mevrouw geen gelijk had, dan was het waarschijnlijk de tweede optie.

(En nog even over de tweede optie, onthou dit: Als iemand uitspraken over je doet die voor jouw gevoel totaal niet bij je passen, laat je dan niet gek maken en ga niet aan jezelf twijfelen. Jij kent jezelf nog altijd het beste.)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2017, 16:30:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-07-2017, 14:15:59
Berichten: 1
eliseb schreef:
hij gaat ook naar spirituele avonden sinds ik er slecht aan toe ging,
die mensen zouden mij genezen, ik weet niet of het toeval is , of dat ik dankzij hun van mijn zelfmoordgedachtes afgeraakt ben, papa vertelde me vorige week dat hij het aanvoelde dat mijn geest die periode gestorven is, en dat mijn geest hergeboren is en dat ik een ziel van vroeger ben, sinds een paar maanden ben ik heel fel veranderd.

ik hoop dat iemand mijn verhaal gelezen heeft en wil je even reageren wat jij er van daknnkt ofzo want dit is echt heel eng


Hallo eliseb,

Ik geloof zeker dat er geesten zijn, er zijn verschillende geesten. Het is ook iets waar we serieus mee om moeten gaan. Als je wilt kan je mij een email sturen. Succes!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl