Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:22:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geesten
BerichtGeplaatst: 24-10-2018, 01:07:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-10-2018, 01:00:11
Berichten: 1
Hallo ik ben Matthias en ben 17 jaar toen ik 8 was speelde ik altijd met het overleden broertje van mijn moeder ik heb daarna tot mijn 16e in een pleeggezin gezeten en daar waren ze gelovig en vertelde mij dat ik bezeten was van de duivel sins dien heb ik geen Geest meer gezien maar sinds een paar weken voel ik hun aanwezigheid angst verdriet boos en blij maar ik vraag me af of ik me weer helemaal kan open stellen willen jullie mij helpen

Met vriendelijke groetjes

Matthias sendtko


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten
BerichtGeplaatst: 25-03-2019, 21:56:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-03-2019, 13:22:16
Berichten: 2
Hoi Matthias,

De reden dat je geen spirituele gebeurtenissen meer ervaarde is hoogst waarschijnlijk omdat ze jou vertelde dat het fout was. Je hebt je bewust of onbewust afgesloten.
Dat je nu weer eens wat ervaart betekent dat je, je opnieuw open kan stellen.
Mijn advies is: ga niet express jezelf proberen open te stellen. Je bent nu 17 dat is nog erg jong. Ik ben 19 dat scheelt niet zo veel :lol: maar dat is ook tegen mij gezegd. Ik vond het raar, maar ze hadden wel gelijk. Ik zelf ervaarde als kind ook soortgelijke gewaarwordingen als die jij omschrijft. Daarna niets.. Op mijn 17e begon het ineens terug te komen. Beter gezegd:’het’ is nu sterker dan ooit. De groei heeft er 2 jaar over gedaan en blijft nog steeds groeien. Mijn punt: laat het er zijn en forceer niets. Mocht je de komende tijd een spirituele ervaring op doen? Super mooi en bijzonder.
Maar wat je misschien beter kan doen in plaats van je proberen open te stellen is te oefenen met jezelf af te sluiten, te aarden. Dit vind ik nog steeds een opgave maar is soms wel even nodig als ik bijvoorbeeld emoties van andere oppik die blijven hangen.

Veel liefs!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten
BerichtGeplaatst: 15-12-2019, 23:24:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-12-2019, 23:20:36
Berichten: 1
Ik heb een vraag...

Al voor een lange tijd is het mij opgevallen dat als ik ergens op focus en wil dat het iets doet, dat het dan ook echt iets doet. Het zijn geen specifieke dingen die het voorwerp dan doet, maar gewoon spontane bewegingen.
Ik heb mijzelf verteld dat het toeval was, maar het gebeurd nu steeds vaker.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn???


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl