Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 14-01-2025, 19:45:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vreemd..
BerichtGeplaatst: 07-05-2005, 09:29:13 
Groentje
Groentje

Afgelopen nacht had ik met iemad afgesproken om snacht's
om 01:30 online te komen, nou had ik mijn laptop op slaapstand staan,
gaat ie vanzelf aan om 01:30 :shock: , 1 min later ong. hoor ik
allemaal stemmen, t lijkt een groepje kinderen maar ik kan niet
verstaan wat ze zeggen :?

Die stemmen heb ik wel vaker, en ik hoor ook heel vaak iemand
mijn naam roepen,
maar dat m'n laptop vanzelf aanging vond ik toch wel vreemd..

Laatst gewijzigd door Hypnose op 07-05-2005, 14:02:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: Vreemd..
BerichtGeplaatst: 07-05-2005, 12:30:04 
Reus
Reus

Hai

Ik heb wel eens vaker gehoord dat computers/laptops zomaar aan gaan. Ik heb zelfs een keer gehoord dat er een boodschap achter gelaten was.. Schijnbaar kunnen geesten dus ook via de computer communiseren of het was misschien wat anders al zou ik niet weten wat.
Ik heb ook wel eens dat ik iemand mn naam hoor roepen maar ik niet zie wie het dan is enzo, dat is wel eens vervelend. En een vriendin van mij heeft ook wel eens kinderen gehoord, gewoon gelach.. Misschien proberen ze je iets te vertellen, of willen ze je iets vragen. Stuur ze weg als je het niet wilt of probeer met ze te praten als je durft, aan jou de keuze.

Suc6 Sanne

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 18-07-2005, 20:24:03 
Nimf
Nimf

Vaak als ik de radio kei hard aan heb staan of gitaar zit te spelen
hoor ik ook vaak mijn naam.
Kheb ook geen idee waaraan dat zou kunnen liggen.
Ik denk niet dat computers zomaar aan gaan, tenzij je hem ingesteld hebt en op standby hebt gezet.
Een computer doet niks zonder opdracht. dus dat is inderdaad vreemd :?
Waarschijnlijk zal je zelf je antwoord er al op hebben.

Groetjes brenda

BerichtGeplaatst: 18-07-2005, 21:54:52 
Groentje
Groentje

Hey,

Ik ben geen expert maar ik denk dat dit te maken heeft met evp (electronic voice phenomena) het is een vorm van communicatie doormiddel van elektronische apparaten.

Om een boodschap te sturen heeft de geest een achtergrond geluid nodig om zijn stem te vormen, vandaar dat je veel gevallen hoort van mensen die iets horen via radio, cd/mp3 speler enz...
Maar ook iets simpels als het een lopende kraan kan voldoen.

Maar let op dit is een vorm van communicatie dus als je van plan bent je er in te gaan verdiepen zorg dan dat je je goed afschermd en er serieus mee bezig bent, het is namenlijk niet zo simpel als het lijkt.

Er zijn vele methodes, om maar een voorbeeld te noemen, de Jurgenson frequentie, stem je radio af op 1585.0 kHz op de middengolf.
Houd vervolgens een opname apparaat bij de hand (gebruik zelf een digitale recorder) en noem de datum en tijd, vervolgens maak je contact met gene zijde en stel je vragen.

Onthoud dat maar een versimpeld voorbeeld is! Doe dus eerst zelf wat meer research voor je echt gaat beginnen.

Verder wilde ik nog even kwijt dat niet alles wat je hoort van gene zijde hoeft te zijn, de lucht zit vol signalen dus het is best mogenlijk dat je een andere radio zender hoort of zelfs een een mobiel gesprek.

Jeroen

BerichtGeplaatst: 27-07-2005, 22:26:01 
Hallo

Nu ik er aan denk ik heb ergens een cd waar ook plots een stem in komt heel kort maar de stem lijkt heel duidelijk op de stem van mijn overleden broer ik zoek hem dan even en plaats hem even om jullie mening te weten.
Ik heb het wel altijd altijd vreemd gevonden dat er plots een stem tussen zat maar ja ik dacht een storing of zo het is een cd die ik zelf gebrand heb.
Ik hoop dat ik hem nog terug vind.

Liefs en groetjes vanessa

BerichtGeplaatst: 28-07-2005, 07:32:32 
Elf
Elf

Bij het opeens aan gaan van apparatuur, zoals computers, tv's enz. Moet je niet je eigen energie onderschatten. Je zegt al dat half 2 het tijdstip was om die persoon te ontmoeten, het lijkt me waarschijnlijk dat jer er toen ook aandacht toen het bijna zover was. Het hoeft dus helemaal geen entiteit geweest te zijn, het zou net zo goed je eigen gedachtenkracht kunnen zijn. Het gebeurt wel vaker dat mensen onbewust gebruik maken van psychokinese.

Wat de stemmen betreft, ik weet zelf niet hoe het precies zit met elektronische spullen die entiteiten gebruiken om te communiseren. Ik weet wel dat ze het zeker ook zonder kunnen. Zowel thelepatisch als buiten je, het is een vorm van helderhorendheid. Probeer de stemmen te onderscheiden, wat voelt wel en wat voelt niet goed. Een stem die je naam roept kan een gids zijn die in contact met je probeert te komen (hoeft wederom niet zo te zijn). Je kunt bijv een keer proberen om te vragen wie het is.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00