Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 16:07:21

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: klankschalen healing
BerichtGeplaatst: 22-02-2005, 18:55:29 
Moderator
Moderator

okay ik heb gister dus voor het eerst een klankschalen healing gehad, dat is als iemand op schalen tikt en die trillingen gaan door je hele lichaam, indiaanse manier van meditatie kun je het noemen.

ik lag daar dus, vrij geemotioneerd al omdat het net uit is met me vriend, toen moesten we ontspannen en nergens meer aan denken, dat gebeurde, ik hoorde mezelf praten op gegeven moment, en draaide me om en zag mezelf liggen, ik vondt het dood eng, ik ben gaan lopen en uiteindelijk kwam ik bij me (ex) vriend terecht, ik ben daar op de bank gaan zitten en ben tegen hem gaan praten, alhoewel hioj niet in de gaten had dat ik er was, wat ik vreemd vond.
toen hoorde ik tineke (mijn healing therapeute) roepen dat ik terug moest komen, ik wou niet en toen stond ze daar, in het huis van me vriend en heeft me letterlijk meegesleurd..
ik wou niet terug, ik wou bij me vriend blijven!
toen ik terug was heb ik heel erg zitten huilen en gevraagd wat zij bij me vriend deed, ik was in de war, gedesorienteerd en overstuur, ze zij dat ze een "astrale lichtgids"(<--- what is that?) had gestuurd om me te halen want ik wilde niet meer terug...
nogsteeds ben ik een btje in de war hiervan en wil nogsteeds terug, het was zo heerlijk, geen verdriet, zorgen of pijn...
sorry voor dit kange verhaal maar ik vroeg me af of iemand dit ooit heeft meegemaakt, ik namelijk niet, dit was me eerste keer.
ik zou graag willen weten wat dit betekent en of iemand me kan helpen...

bedankt voor hjet lezen...

Kus Angel

But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl

Berichtenonderwerp: Re: klankschalen healing
BerichtGeplaatst: 22-02-2005, 20:57:42 
Nimf
Nimf

Nymphomaniac Phantasy schreef:
ze zei dat ze een "astrale lichtgids"(<--- what is that?) had gestuurd om me te halen want ik wilde niet meer terug...
nogsteeds ben ik een btje in de war hiervan en wil nogsteeds terug, het was zo heerlijk, geen verdriet, zorgen of pijn...

astrale gid is iemand/entiteit/energie vanuit de astrale dimensie. Jij was daar namelijk en hij kwam je terughalen naar je eigen lichaam :wink: .

liefs,

thierry

ps,
je weet me al te vinden op MSN

BerichtGeplaatst: 22-02-2005, 22:35:08 
Moderator
Moderator

sorry... :oops:
ik wist niet of het mocht... en thnq Thierry...

Kus Angel

But don't throw it away,
It's still my life..

BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 12:51:03 
Reus
Reus

Ik heb afgelopen dinsdag avond ook een klankschalen healing (in een groep) bijgewoond. Ik stond er wat sceptisch tegenover (genre spiritualiteit dansen in een bloemetjesjurk rond een boom acht ik), maar dat viel reuze mee!

Het begon eigenlijk al laat in de middag dinsdag. Ik was even met Anubis in gesprek en ik voelde echt dat er al aan me gewerkt werd van boven. Of hoe je het dan ook noemen wil. Mijn vingers tintelden, het was alsof mijn geest aan draadjes zat en die naar beneden getrokken werd. Alsof ik even goed geaard werd zeg maar.

Rond acht uur begon de sessie. De tonen van de schalen zijn per chakra verschillend. Hoe hoger de toon, hoe hoger de chakra waarop hij binnenkomt. Maar de klanken van de schalen vallen wel onder oerklanken en zijn dus eigenlijk heel erg aards. Ik begreep gelijk waarom ik had gevoeld dat ik geaard werd. Anders zou ik nooit zo van de therapie hebben kunnen genieten als ik nu heb gedaan. Want dan raakt het je gewoon net even minder.

De lage tonen vond ik het fijnst. Het was heel apart. Ik heb een stukje gehad waar ik echt het idee had dat ik in een achtbaan zat, zo draaide alles voor mijn gevoel. Maar dat was heel kort. Op een gegeven moment kwam er een sort van draaikolk in mijn buik en gingen mijn benen en voeten vreselijk veel pijn doen. Ze werden zo zwaar, alsof er een blok beton op lag die ze de grond in wilde drukken. Ik kon ze ook haast niet optillen. Die draaikolk in mijn buik zorgde ervoor dat ik ineens veel dieper kon inademen en mijn buik veel zachter aanvoelde. Het voelde op het laatst alsof ik twee maten slanker geworden was zeg maar. (helaas...het is geen wondertherapie, dus dat was niet het geval.). En een gevoel van knuffeln. Ik wilde de hele tijd knuffelen en geknuffeld worden.

De uitleg voor mij na afloop was dat ik de strijd met mezelf heb mogen loslaten. Die zat vast in mijn buik en heb ik via mijn benen losgelaten. Maar dat was nogal een brok. Ook mag ik meer ruimte voor mezelf opeisen. Al ben ik er nog niet 100% uit wat er valt onder ruimte voor jezelf. Ik denk minder troep van anderen toelaten in mijn hart en gevoel. Dat van die strijd met mezelf kan ik rationeel niet plaatsen. Daar zat het waarschijnlijk al te lang voor vast. Maar ik kan wel zeggen dat mijn buik eigenlijk altijd hard aanvoelde (is nu, raar maar waar, minder) en ik constant het idee had dat ik al mijn ingewanden aan het aanspannen was.
Dat knuffelen was omdat ik meer open wil zijn en mag staan voor liefde. Arie pakte me eens flink vast na afloop. Zo flink, dat ik gewoon duizelig werd van alle energie die ik van die knuffels kreeg.

Het schijnt dat dit nog een behoorlijke nawerking kan hebben, dus wie weet welke veranderingen ik nog meer ga merken, maar ik voel me heerlijk rustig en ik denk dat dat het gevoel is van meer in balans zijn.

Conclusie van dit alles. Het ziet er raar uit, het klinkt allemaal raar en ongelofelijk als je erover leest, maar klankschalentherapie is heerlijk en voor iedereen een aanrader!

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 18:01:27 
Kabouter
Kabouter

Ik zou ook best klankschaal healing willen doen. Een oude leraar van me, die heeft dat ook gedaan, en daar heeft hij me al veel over verteld. Het lijkt mij ook een erg mooie ervaring.

Maar ook datgene wat Angel vertelt, dat er zulke sterke gevoelens naar boven komen, en dat je zover weg raakt. Ik zie dat bij mezelf ook wel gebeuren. Lijkt me heel moeilijk....

Een vraagje aan Angel: Ga je nog meer sessies doen?? Nu je dit hebt meegemaakt tijdens je eerste sessie??

Veel liefs Antoinette.

BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 20:14:20 
Kabouter
Kabouter

toen ik op vakantie was heb ik ook zo'n soort healing gehad het heette alleen dreamtimehealing. ook met klankschalen en zelfs met didgerido.
heel rustgevend trouwens. hierbij moesten we visualiseren om naar een overledene te gaan, ik kon ook niet meer zo goed terugkomen.
maar het is een mooie ervaring!
Liefs Don

BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 20:20:03 
Moderator
Moderator

@ Kimminita.. Ik heb juist de hoge klanken die ik fijn vind, van de lage klanken voel ik angst opkomen om de een of andere vage manier..
Maar mooi dat je het zo ervaren hebt, thanks 4 sharing ;)

@ Antoinette: ja ik ga er zeker meer doen, k sta nu heel anders in me leven als toen, veel positiever en ik voelme ook 100 keer beter als toen ( t was net 2 weken uit pas dus).

:kiss:
Angel©®

But don't throw it away,
It's still my life..

BerichtGeplaatst: 13-08-2005, 16:22:24 
Reus
Reus

Nymphomaniac Phantasy schreef:
@ Kimminita.. Ik heb juist de hoge klanken die ik fijn vind, van de lage klanken voel ik angst opkomen om de een of andere vage manier..
Maar mooi dat je het zo ervaren hebt, thanks 4 sharing ;)

Het zijn precies die hoge klanken die je hoge gelegen chakra's openzetten. Daarom trad je ook uit. Dat 'hoort' ook vaak bij die hoge klanken. Dat is dan het doel van de klankschalen. Persoonlijk heb ik gewoon nog wat aardse emoties geblokkeerd zitten in mijn buik (lagere chakra's) en daarom waren de lage zo fijn, omdat dan juist die chakra's open gezet werden en schoongemaakt konden worden.

@Antoinette, ik zou het je zeker aanraden. Hoe dan ook, ook als je uittreedt, je komt ALTIJD terug. Soms halen ze je netals bij Angel, maar 9 van de 10 keer besef je jezelf wel op tijd dat je niet daar kunt blijven.

Liefs
Kim

-Dr. Seuss-

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00