Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 04:01:40

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 15:17:51 
hoi
ik heb een verhaal wat ik niet zelf mee heb gemaakt maar mijn zusje.
2 jaar terug is mijn neefje geboren en hij heeft even in het ziekenhuis gelegen om dat het niet helemaal goed ging.
het is gelukkig allemaal goed gekomen,maar nu komt het geke.

ze hoorde dit weekend van haar schoonmoeder een verhaal waar je kipevel van krijgt.
bij mijn zusjes schoonmoeder verscheen in de periode dat mijn neefje in het ziekenhuis lag een blonde jongen die haar vertelde dat haar kleinkind ziek was,ze schrok zich rot, ze was net naar bed gegaan en toen kwam hij binnen lopen.

hij is een paar nachten verschenen en de laatste keer dat hij verscheen knikte hij alleen maar naar haar dat het weer goed was.en verdween.
de volgende morgen belde mijn zusje haar schoonmoeder op om te vertelen dat haar zoontje weer mee naar huis moch,hij was weer beter.

mijn zusje`s schoonmoeder heeft het nooit aan iemand verteld omdat ze bang was dat ze haar voor gek zouden verklaren.
maar nu begon mijn zusje zelf dingen aan haar schoonmoeder te vertellen die heel vreemd voor haar waren ,dus durfde haar schoonmoeder het wel te vertelen.

mijn zusje vertelde haar ,dat bijna iedere avond om 11 uur de klokken heel hard gaan tikken, en om 11 uur sàvonds verscheen ook die jongen steeds bij haar schoonmoeder. en dat mijn neefje nu 2 jaar oud steeds als hij in bed licht begint te gillen dat hij iets ziet.maar hij is nog te jong om uit t eleggen wat hij dan ziet.

mijn zusje heeft heel erg hard nalopen denken wie die jongen kan zijn.
ze denkt dat die jongen oook steeds bij mijn neefje in de kamer is,omdat hij steeds zo bang is op zijn kamer.

we hebben wel een vermoeden, wie die jongen kan zijn maar weten het niet zeker.
weet iemand wie het kan zijn
en of dat die blonde jongen de zelfde is die steeds bij mijn kleine neefje verschijnd.

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen zodat mijn zusje eindelijk rust kan vinden ,want als ze weet wie het is vind ze het minder eng.

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 17:37:26 
Groentje
Groentje

Wel een eng idee, dat er elke keer een blonde jongen om dat kleine hummeltje rond hangt , 't zou best de zelfde jongen zijn geweest die rond 11 bij de schoonmoeder te zien was en op de klok rond 11 uur steeds harder begon te tikken! dat vande klok kan een waarschuwing zijn geweest, zoals je al zij het ging niet goed met 't hummeltje :wink:

Ik zal je een voorbeeld geven over de klok

Hier thuis hebben we een klein houten uilen klokje waar ooit eens baterijen in moesten zitten anders zou die het niet doen wel of geen baterijen hij deed het niet me moeder had hem maar ergens op gehangen... maar steeds weer als iemand ziek was of op sterven lag en je liep langs of keek de uil aan begon ie met zijn ogen heen en weer te knikken ik vind deze klok nog steeds eng vooral als je weet dat er geen baterijen in zit en dit alleen doet waneer er een ernstige zaak op komst is hij straal ook iets vresselijks uit .. ik heb gevraagt om deze klok in een kast op te bergen , helaas hangt deze klok nog steeds aan de wand in de keuken......

Ik weet dat hij alleen met zijn ogen beweegt waneer er iet gaande is maar toch het id

liefs Missbambie

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 17:44:24 
wat een eng id zeg die klok.

bij mijn zusje gebeurd het vaker dat die klokken om 11 uur gaan tikken ,maar ze weet niet of dat het alleen gebeurd als er iets ergs gaat gebeuren.
mijn neefje is ondertussen al 2 jaar maar die klokken tikken nog steeds savonds om 11 uur harder als normaal.
de klokken waar geen baterijen in zitten tikken ook gewoon.

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 17:53:03 
Groentje
Groentje

Mischien wil deze jongen aan geven dat hij de tijd nooit meer zal vergeten en of omdat hij jullie duidelijk wil make dat hij nog steeds sterk aan wezig is !! mischien waakt hij over je neefje en dat hij om 11 uur alles hard laat tikken dat hij aanwezig is om op je neefje te passen.. het is wel vreemd dat dit om stip tijd 11 uur de tikken van de klok harder dan normaal zijn

hoe voelt het aan? bij jou of je schoomoeder of bij je zus?

maak het je bang-geeft 't je rust zijn aanwezig heid of juist onrust?

Kweet niet wat de betekenis van die blonde jongen in houd maar mischien kan je uitleggen hoe het voelt (zijn aanwezigheid)

liefs missbambie

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 18:04:38 
Missbambie schreef:
Mischien wil deze jongen aan geven dat hij de tijd nooit meer zal vergeten en of omdat hij jullie duidelijk wil make dat hij nog steeds sterk aan wezig is !! mischien waakt hij over je neefje en dat hij om 11 uur alles hard laat tikken dat hij aanwezig is om op je neefje te passen.. het is wel vreemd dat dit om stip tijd 11 uur de tikken van de klok harder dan normaal zijn

hoe voelt het aan? bij jou of je schoomoeder of bij je zus?

maak het je bang-geeft 't je rust zijn aanwezig heid of juist onrust?

Kweet niet wat de betekenis van die blonde jongen in houd maar mischien kan je uitleggen hoe het voelt (zijn aanwezigheid)

liefs missbambie

mijn zusje is er niet meer zo bang voor.
soms nog wel
vorige week heeft ze nog iets engs meegemaakt.
ze stond alleen in haar woonkamer en ineens zag ze een schim langs haar gaan heel snel.
ze schrok zich rot en heeft huilend alleen op de bank gezeten tot dat haar vriend thuis was van zijn werk. ze was helemaal van slag.

hoe haar schoonmoeder het allemaal ervaart weet ik niet.
zal ik wel eens aan haar vragen.

mjn zusje wil wel graag weten wie het kan zijn of wie het kunnen zijn.
die ze in haar huis voelt.
ze heeft zelf een vermoede dat het mijn opa is die is overleden.
maar die blonde jongen kunnen we niet echt thuis brengen.

ik heb zelf een vermoede
een neef van mij heeft jaren terug zelfmoord gepleegd.
ik kan hem niet goed meer voor me halen maar volgens mijn moeder was hij blond. dus het zou kunnen dat hij het is.

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 18:21:50 
Groentje
Groentje

Dan zou ik dat nog maar eens goed na gaan vragen wie die jongen was het zou dan heel goed kunnen dat hij dit kan zijn.

die Schim, daar kan je behoorlijk van schrikken in het begin
dit kan nog wel vaker voor komen als ze dit gezien heeft

mischien dat iemand anders nog wil reageren op jou verhaal??
mischien leverd het nog wel enige andere tips op waar je wat aan kan hebben

Liefs missbambie

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 18:29:59 
ik hoop het ook ja.
alle hulp is welkom

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 19:03:12 
Elf
Elf

Het is zeker best een eng verhaal...

Een collega van mij heeft een zoontje van 2/3 die het altijd heeft over haar vader die al bijna 2 jaar geleden is overleden..
Als ze bij het graf staan zwaait hij ook altijd naar zijn opa "haar vader" het schijnt ook dat kleine kinderen heel erg paranormaal zijn ..
Dus dat kan ook verklaren dat jouw neefje van 2 heel erg bang is op zijn kamer.. omdat hij dingen kan waarnemen die wij niet kunnen zien !?

Probeer eens uit te zoeken via foto's van jouw neef en de gene die de verschijning van de blonde jongen zien of er iets overeen komt..

gr roy

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 19:08:05 
roy schreef:

Een collega van mij heeft een zoontje van 2/3 die het altijd heeft over haar vader die al bijna 2 jaar geleden is overleden..
Als ze bij het graf staan zwaait hij ook altijd naar zijn opa "haar vader" het schijnt ook dat kleine kinderen heel erg paranormaal zijn ..
Dus dat kan ook verklaren dat jouw neefje van 2 heel erg bang is op zijn kamer.. omdat hij dingen kan waarnemen die wij niet kunnen zien !?

Probeer eens uit te zoeken via foto's van jouw neef en de gene die de verschijning van de blonde jongen zien of er iets overeen komt..

gr roy

ja dat g aik doen
even foto`s op zoeken.

ik heb denk ik wel een foto maar toen was hij jonger een jaar of 10 dus denk niet dat de schoonmoeder van mijn zus hem zo zou herkenen.

mijn neef heeft meer als 10 jaar geleden zelfmoord gepleegd.

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 19:24:54 
Elf
Elf

angievr schreef:
roy schreef:

gr roy

ja dat g aik doen
even foto`s op zoeken.

ik heb denk ik wel een foto maar toen was hij jonger een jaar of 10 dus denk niet dat de schoonmoeder van mijn zus hem zo zou herkenen.

mijn neef heeft meer als 10 jaar geleden zelfmoord gepleegd.

Het is iedergeval het proberen waard..

En mischien geeft het wat meer rust als julie weten wie het is

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 20:15:39 
ja dat denk ik ook wel.
ben wel heel erg nieuwschierig wie het kan zijn.

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 09:56:59 
Reus
Reus

Ik vraag me sterk af of die geest daar vrijwillig is of dat die de weg naar het licht niet kan vinden en dus nog ronddoolt op aarde. Zelf heb ik weleens entiteiten in huis die me weten te vinden en die help ik dannaar het licht omdat ze zelf bijvoorbeeld niet begrijpen waarom niemand ze hoort en dus weten ze eigenlijk niet dat ze dood zijn. Misschien moet je zus proberen contact te krijgen met deze blonde geest en hem vragen wat er is, of wat hij van haar gezin wil. Dan wordt het duidelijk en kun je de geest helpen en kunnen jullie allemaal verder. Soms moeten we ook de geesten een handje helpen opmdat ze het zelf niet allemaal kunnen.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 15:11:11 
Groentje
Groentje

Angiev hoe oud was deze blonde jongen toen hij zelfmoord pleegde?? en hoe oud moet hij nu zijn

liefs missbambie

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 15:24:54 
Missbambie schreef:
Angiev hoe oud was deze blonde jongen toen hij zelfmoord pleegde?? en hoe oud moet hij nu zijn

liefs missbambie

ik weet het niet meer zeker hij was dacht ik pas 21 en dat is denk ik bijna 10 jaar terug
ik ga het wel even na vragen

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 15:29:55 
Groentje
Groentje

Ben daar erg nieuwgierig naar

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00