Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:09:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 21:48:32 
er verscheen een jongen op me schoonmoeders kamer die zei dat me zoontje ziek was toen hij geboren werd nu klopte het ook hij bleek het aan zijn lever te hebben
maar hij bleef zo,n twee weken komen en toen knikte hij dat het goed was en het klopte het was goed want me zoontje mocht naar huis
maar nu is het altijd onrustig gebleven bij ons thuis zelfs als we naar de camping gaan tikken de klokken ook heel hard om 11 uur en die jongen
verscheen ook om 11 uur
wat kan het toch zijn en waarom gaat deze jongen naar me schoonmoeder want echt een goeie band heb ik niet met haar en waarom komt hij niet naar mij ik sta ook open voor deze dingen net als toen me dochtertje geboren werd 4 jaar terug stond er in een keer een mooi geklede man naast me kinderwagen in de stad en het was net me schoonmoeder ze vader die twee jaar daarvoor overleden was
hij keek in de kinderwagen en knikte maar zei toen mooi kindje
zou het kunnen zijn dat ze soms via mij in aanmerking willen komen met me schoonfamilie of wat dan ook
ik vind het alleen zo raar allemaal
ik ben er zelf niet echt meer bang voor maar ben bang dat me zoontje van 2 er problemen mee gaat krijgen want die ziet nu ook dingen vandaar
snachts word hij soms wakker en dan gild hij steeds nee mama nee en wijst dan steeds naar een bepaaldde hoek is er iemand die ook zoiets mee gemaak heb of hier meschien iets op weet ik heb wel al wat dingen gelezen op de forum van me zus angie
maar toch wil ik graag weten waarom nou ik

ik hoop dat ik reactie krijg
bedankt
xxjacky :( :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 23:28:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
hoi Jacky..

Een collega van mij heeft een zoontje van 3 en dat zoontje heeft contact met zijn opa die hij nooit heeft gekent....
Hij speelt met hem in de tuin en heeft hele gesprekken met hem..
Nou ja gesprekken hij is pas 3 :D

Ook zegt hij dingen tegen ze moeder die hij zelf nooit kan weten.. bijv troetel namen die alleen haar vader vroeger zei tegen haar..

Zoals je mischien ook weet zijn kleine kinderen veel gevoeliger voor zulke dingen dan de meeste volwassenen..

en die net geklede man kwam mischien alleen even kijken naar z'n kleindochter.. :?:


gr Roy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 23:34:18 
he roy bedankt voor je verhaal

en wat je zei kan wel
maar ik vraag me eigen ook af of het mogelijk is dat die jongen me opa kan zijn in zijn jongere jaren
want ze zeggen wel eens
dat als je overleden bent je gaat gedragen naar de leeftijd waar je je altijd
prettig heb bij gevoeld
weet iemand daar iets over

toch bedankt roy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 20:07:19 
Hoi Jacky,

Ik denk dat jouw zoontje een groot paranormaal gave heeft. Ik denk dat andere paranormale mensen dit dan ook duidelijk bij hem zien en dat je daardoor aangesproken bent door die man. Denk ook dat de man met Mooi kind, bedoelde dat hij mooi is omdat zijn gave zo groot is.
De enige tip die ik je wil geven is dat je zo goed mogelijk naar je zoontje moet luisteren en zorgen dat hij het niet zal afsluiten. Zoek eventueel profecionele hulp op latere leeftijd voor hem om hem te begeleiden hierin.

Ik denk dat je een mooi nieuwe tijdskindje op de wereld hebt gezet! :D

Liefs Luna :hart:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-11-2004, 00:00:40 
hoi zusie
ik had het verhaal idd ook op op het forum gezet.
ik ben vanmiddag met een vriendin( je weet wel wie)
naar een paragnoste geweest en die vertelde heel veel dingen.
alles klopte.

ze heeft contakt met haar vader gehad en ze vertelde dat er bij mij ook iemand aanwezig was.
ik spreek je gauw en dan vertel ik je alles.

ze heeft gezecht dat ze ook naar je huis wil komen,om je er mee te helpen. we hebben het er nog wel over bel me maar


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl