Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:00:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 20:56:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Hoi Allemaal,

Ik zou vandaag een stukje schrijven over hoe ik mijn therapie heb ondervonden.
Allereerst dacht ik dus dat het Tachyon therapie heette, maar dat was dus niet zo :oops:
Maar oke het heet dus Serica Therapie, het is voor mensen die dus Traumatische ervaringen hebben gehad en die daar niet uit kunnen komen. Het werkt via de acupunctuur punten van je lichaam, en het helpt om je blokkades op te heffen die je heb.

Ik heb vandaag mijn eerste therapie hier in gehad en was best zenuwachtig, maar naarmate ik meer naar die therapeut ging hoe rustiger ik me ging voelen, dat was voor mij een gevoel dat het goed zit.
Toen ik eenmaal binnen was, moest ik natuurlijk mijn hele hebben en houwe op tafel gooien van heel mijn leven, en dit omdat de therapeut moeten weten welk punt ze moet gebruiken voor mij. We hebben over wat er gebeurt is in mijn leven, en op een gegeven moment kwamen we bij mijn vader terecht ( Overleden), ik was daar gewoon over aan het vertellen, en ineens zegt de therapeut tegen me: Nathalie wat gebeurt er met je? En ik op dat moment nog nergens van bewust en toen voelde ik het, ik werd helemaal een soort van zweverig, het leek even dat ik uit mijn lichaam trad, een raar gevoel moet zeggen, en ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het nou is geweest! Daarna voelde ik me weer normaal en ging Vrolijk met mijn verhaal verder, de therapeut schrok eigenlijk over het feit dat er zoveel gebeurt is in mijn leven en zei dan ook tegen me dat ze op een neutraal punt zo beginnen en dat was ja hoor mijn zelfvertrouwen, ik denk nog al negatief over mezelf namelijk, en dat was ook te merken, ik moest op een tafel gaan zitten en ik zei hou dat ding mij wel ( ben volslank namelijk) En mijn therapeut zei gelijk dat ik daar positiever tegen aan moet kijken.
Inmiddels vol vertrouwend op de tafel, moest ik een kleur stof uit kiezen, die was in mijn geval donkerrood, daar knipte ze een stukje van af en die plakte ze op mijn ruggegraat, daarna hebben we nog wat na gepraat en een nieuwe afspraak gemaakt voor aanstaande maandag. Toen ik weg ging daar voelde ik me een beetje raar een beetje duizelig of zo, en dat is naarmate het later werd op de dag helemaal weg gegaan en nu komt het grappige, ik heb heeeeel de dag nog geen negatieve gedachte gehad over mezelf :D en ik sta er versteld van, ook al probeer ik een negatieve gedachte op te roepen het lukt gewoon niet!! Das voor mij al een wonder!!
En kan dan ook niet wachten om volgende week terug te gaan!

Ik hoop dat jullie een beetje uit mijn verhaal komen en als er nog vragen zijn daar hoor ik dat wel!

Groetjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 21:33:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
klinkt als een goede ervaring. En dat met dat gewicht haha, heb ik ook last van gehad. Met ambulancebroeders, zei ik tegen, kijk uit dat je niet door je rug heengaat :P

Heb je nu nog vervolg afspraken, en hoe lang duurt de gehele therapie? Of weet je dat nog niet.

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 21:35:45 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
jee dat is wel een heel mooi verhaal joh! En ben echt blij voor jou dat de hterapeute wou luisteren naar je!
Met die therapie gan ze dan ook naalden in je steken ofzo?

Waar zit jou therapeut precies? Ik heb namelijk ook blokkades en weet wel dat ik er zelf niet uit kom om ze op te heffen vrees ik... zit het door het hele land verspreid weet ji jdat? op internet vond ik namelijk niks hierover toen ik het aan het lezen was...

liefs rogue :sss:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 21:36:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Heb aanstaande maandag een vervolg afspraak en verder ligt het eraan hoever ik kom met alles, ze gaat eerst met mijn onzekerheid te werk daarna gaat ze met mijn gebeurtenissen verder dus we zien wel

groetjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 21:38:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Rogue schreef:
jee dat is wel een heel mooi verhaal joh! En ben echt blij voor jou dat de hterapeute wou luisteren naar je!
Met die therapie gan ze dan ook naalden in je steken ofzo?

Waar zit jou therapeut precies? Ik heb namelijk ook blokkades en weet wel dat ik er zelf niet uit kom om ze op te heffen vrees ik... zit het door het hele land verspreid weet ji jdat? op internet vond ik namelijk niks hierover toen ik het aan het lezen was...

liefs rogue :sss:


Nee steekt geen naalden in me ( ben daar als de dood voor)

Deze therapeut zit in Schiedam.
Ik zal eens kijke of ik iets kan vinden

Groetjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 19:47:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Ik zal een stukje vertellen hoe het me de afgelopen week is verlopen...

Vorige week dinsdag ( 1 dag na de eerste therapie) heb ik heel de dag spontaan gehuild. was ik iets aan het doen zoals een boek lezen of en er begonnen gewoon spontaan tranen te rollen :shock: . Echt heel vreemd dus.
De rest van de week heb ik nog steeds geen negatieve gedacht gehad, enne voel een stuk zef verzekerder, enne ben minder bang voor dingen, dus tot nu toe is het me positief bevallen :D

Inmiddels ben ik afgelopen maandag weer geweest heb 2 stukjes stof erbij gekregen allebei op mijn enkels.
Het enige wat ik nu erg heb is dat als er wat negatiefs gebeurd, dan heb k er gelijk een positief antwoord of oplossing voor :D
Daar ben natuurlijk erg blij mee.
Voor de rest is het nu afwachten wat er nog meer gaat gebeuren...

groetjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 20:08:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Die emoties die loskomen is eigenlijk wel logisch natuurlijk, er zit toch iets in je vast wat je kwijt wil.

Verder een hele positieve uitwerking als ik het goed begrijp

Ik ben blij voor je :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 11:51:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Ben vandaag 10 januari weer naar de therapeut geweest.

Het was vandaag eigenlijk best bijzonder.... Kreeg namelijk Moksa toegepast, en zullen mensen denken wat is dat? Moksa is Zonne energie, het is volgens mij een chinees of japans kruid, dat steek je aan, en daar komt een geur vanaf en het zit in een soort stok.
Met deze stok ging mijn therapeut langs mijn voeten, zij drukte een een acupunctuur punt aan en tegelijkertijd die stok bij dat punt.
En toen dat gebeurde wist ik niet wat me over kwam... voelde me hele lichaam tintelen, warm worden, en er zat een beetje angst omdat ik niet wist wat er zou gebeuren. maar na die angst te hebben over wonnen, voelde ik mij dus geheel ontspannen, leek wel of ik in een roesje zat, dit heeft ze bij allebei mijn voeten gedaan.
En daarna heeft ze nog wat zijde op mijn voeten geplakt.
En nu dat ik thuis zit.. mijn voeten tintelen nog steeds helemaal, wat een gek gevoel is.
Dit wat mijn therapeut gedaan heeft, is voor dat ik me wat sterker in het leven gaat voelen.. mijn voeten wat op meer op de aarde zeg maar.
Ik was met mijn boven lichaam wel op de aarde, maar met mijn onderlichaam niet :?: Wat ik zelf niet zp goed kan verklaren haha!
Maar goed ik voel het verschil wel degelijk..

ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren.

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl