Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:00:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 13:54:41 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hej, dit is een beetje vaag en vreemd maar toch.
Toen ik het nummer I'll be missing you hoorde, kreeg ik meteen een hele koude rilling envoelde net of iemand bij me was. Het liedje heeft dan ook een grote geschiedenis, het is gemaakt voor Christopher Wallace, http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Notorious_B.I.G. hier kun je kijken voor meer informatie over dit onderwerp.
Zou hij misschien iets met mijn verleden hebben te maken, misschien was hij op de een of andere manier met mij uiteindelijk betrokken?

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 16:12:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
ik weet niet hoor maar in de tijd dat je hier bent heb je een heleboel topics geopend.
niets mis mee enz maar hoe moeten wij dit weten?? Hoe moeten wij iets weten over jouw verleden?!

Het lijkt soms wel alsof je wil dat iets zo is! Dat je wil dat het lied voor jou bestemd was ofzo of dat hij iets met je te maken heeft.

zoek niet overal iets achter... Net zoals met die zeemeermin,het lijkt wel alsof je WIL dat het echt is dat ze daar echt zat en dat uitgerekend jij dr zou zien!

mijn tip: zoek niet overal iets achter en geniet gewoon. Ik denk dat je op de meeste vragen zelf ook wel een antwoord weet...


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 17:29:08 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Goed dat je dit opmerkt, sweet-princess.. Ik zat er zelf ook al naar te kijken.. maar, uitverkorene, ik vind het ook wel begrijpelijk hoor :) ik heb zelf ook een tijdje gehad dat ik overal iets achter zocht..
volg het advies van sweet-princess op, en neem dit erbij: blijf lkkr met 2 benen op de grond staan, niet bij alles hoef je te zweven..

wat betreft je vraag in dit topic.. nee, ik denk dat hij niets met je verleden te maken heeft.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 21:35:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2007, 09:58:37
Berichten: 114
Locatie: utrecht
lieve uitverkorene,

je moet niet zoeken.
het antwoord komt vanzelf op je pad terecht als je er echt klaar voor bent.probeer van de dingen die je meemaakt te leren.daar zul je van groeien.als je met dingen zit mag je me altijd een pb sturen.

veel liefs sammi

_________________
het is leven en laten leven en geniet van al het mooie om je heen!!!! ook van de dingen die niet zichtbaar zijn.


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 22:21:53 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 01-01-2006, 19:36:12
Berichten: 638
dus moet ik nu concluderen:
Jij kreeg een koude rilling wat wilt zeggen dat jij denk dat op een of andere manier Christopher Wallace betrokken is met jouw verleden? Please be down to earth..

Wat ik nu verwacht is dat dit berichtje ongetwijfeld wel verwijderd zal worden wegens belediging van mede forummer, maar als je zelf ziet... bullshit


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 19-05-2007, 08:18:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Ben het met bovenstaande eens. Heb zelf zo vaak last van koude rillingen bij een bepaald nummer, maar dat komt gewoon doordat dat lied me ergens aan doet denken. Zoek inderdaad niet overal wat achter. :wink:

Wou even wat aanvullen:
Vind dat littlemewel gelijk heeft. Het is hier een forum en ieder zo zijn eigen waarheid. Toch ben ik het ook met de rest eens en vind dat je neit overal iets achter moet zoeken.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Laatst gewijzigd door geintresseerde_16 op 19-05-2007, 11:09:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 19-05-2007, 09:15:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
blij dat er toch zoveel achter me staan!!

laatst viel het me ook al op en had ik maar iets van ik hou mn mond maar maar nu ik weer een topic zag staan had ik iets van ik wil het nu toch wel even kwijt.

@ topic starter: sinds je eerste berichtje met het paranormale gebeuren viel het me al op dat we blijkbaar veel te voorduren met je zouden hebben. Aan je naam te zien ben je namelijk niet echt bescheiden en lijkt het wel alsof je je wat beter voelt tegenover de andere(iets van kijk ik heb deze gave ik heb een hele zware taak!). Dat daardoor ook alles speciaal bedoeld is voor jou,de o zo grote ''uitverkorene''
Oke zoals dat met je tante geloof ik wel maar nu ga je toch wel een beetje te ver!
ik heb zovaak rillingen bij liedjes (ooh man wat zijn er dan toch veel liedjes voor mij gemaakt! :P )

Niet alles hoeft iets te betekenen hoor! Als ik opeens een koude rilling krijg open ik ook niet een topic: zou er een geest kunnen zijn?

Ook mijn berichtje zal wel verwijderd gaan worden... maar ik denk er momenteel gewoon over. Als je je zo groot voelt en machtig tegenover ons vraag dan geen advies aan je nederige lagere forumgenootjes :roll:

Dat je een paar topics opent met vragen oke.. maar als ik me niet vergis staan er nou al zown 11 bij het topic verhalen. Ik maak ook een heleboel dingen mee maar open daar geen topic over met wat een geweldig iets ik heb meegemaakt en hoe beter ik me voel tegenover de rest die dat niet meemaakt :roll:
Kom op je ziet eerst een zeemeermin zitten en dan denk je dat een bekend liedje voor JOU is gemaakt!

wordt aub wakker en probeer wat meer op de grond te blijven.
Ik denk dat je TE GRAAG dingen wilt zien die er niet zijn.(zoals dat dit lied voor jou gemaakt is!)


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 19-05-2007, 09:42:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 20:52:43
Berichten: 500
Locatie: omgeving Rotterdam
Lieve mensen,

Ik snap dat jullie er een beetje zat van worden om telkens een nieuwe topics van Uitverkorende te vinden. Maar zoals iedereen, heeft Uitverkorene ook het recht om een nieuw topics neer te zetten.
Dus als je het je niet aan staat wat Uitverkorene schrijft, REAGEER dan niet.

En aan Uitverkorene: Iedereen is zoekende naar het spirituele maar probeer op je zoektocht toch een beetje op de grond te blijven.

Moderator Littleme

_________________
Liefs,

Littleme


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 19-05-2007, 15:27:59 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 01-01-2006, 19:36:12
Berichten: 638
Zoals verwacht is dit bericht verwijderd, maar wat betekend Uitverkorene,


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 15:02:04 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Sorry iedereen, er is zo veel gebeurd met me de laatste tijd, dat ik mezelf gewoon haast niet meer ben. Ik ben nu haast overal wat achter gaan zoeken, dus sorry, ik denk dat ik maar even een time-out neem ff rustig aan doen en mezelf weer ga zoeken.

Groeten Uiteverkorene

P.S. reageer niet meer a.u.b. op deze topic

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 07-07-2007, 14:48:59 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2007, 15:12:35
Berichten: 132
Locatie: Zutphen
Hoi Uitverkorene,
Het zou best kunnen dat je een bloedverwant of zo van hem bent... Het klinkt als een mooi nummer en als het van hem afkomt... nou, dan zou het best zoiets kunnen zijn. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat er op dat moment een andere bekende geest je op kwam zoeken en je wilde laten weten dat hij/zij er is, of wat de tekst van het liedje ook is. Dat het daarmee te maken heeft.
XxX Athena :wink:

_________________
De kracht die niemand kan missen is liefde.


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 08-07-2007, 11:37:32 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Geloof me alsjeblieft, ik heb dit een tijdje terug geschreven toen alles naar me hoofd begon te steigen en ikzelf ff niej meer mezelf was. Nu gaat alles wel weer beter, maar negeer deze topic verder

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Christopher Wallace
BerichtGeplaatst: 09-07-2007, 19:02:00 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2007, 15:12:35
Berichten: 132
Locatie: Zutphen
Oh oke, ja was wel een beetje een vaag verhaal, hihi :wink:
XxX Athena

_________________
De kracht die niemand kan missen is liefde.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl