Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:53:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 30-12-2004, 14:10:41 
Iedereen kent natuurlijk de film, met het kleine blonde meisje met het onvergetelijke zinnetje :'They're here!'. Maar volgens geruchten die ik heb opgevangen (ik doe veel research over films etc op het web) zijn er volgens de cast en technichi veel rare dingen gebeurt zowel op de set als er buiten... Volgens sommige bronnen heeft de moeder in de film (JoBeth Williams) iedere avond toen ze van de set naar huis ging, haar foto-kaders, schilderij kaders enz... Verplaatst gevonden. Tijdens het filmen waren er ook verschillende, dingens mis met het geluid en het licht (welke na de check perfect bleken te werken). En van '82 tot '89 zijn er over die drie films 4 mensen gestorven, waarvan twee toch wel op 'toevallige' tijdstippen... De eerste die stierf was Dominique Dunne, vermoord 2 maanden na de eerste film uit kwam, lag 5 dagen in coma, en dan heb je het kleine blonde meisje, Heather O'Rourke wie 5 jaar later stierf aan een darm-blockage. Vooral de dood van de 2de is raar, na Poltergeist heeft dit meisje nog gespeeld in Happy Days voor een relatief korte tijd, en vlak na haar dood zou ze in de studio waar Happy Days werd opgenomen, aan een 'security-guard' verschenen zijn.

De guard had net de studio afgesloten, toen ze plots een soort van licht zag komen vanonder de deur, ze gaat terug en opent de deur met de bedoeling het licht uit te schakelen waarschijnlijk. Plotseling ziet ze de geest van dat meisje daar staan, uit paniek greep die guard haar radio, en begon er in te schreeuwen :'OH MY GOD SHE'S HERE! SHE'S HERE!' Welk half America heeft gehoord, omdat de radio (zonder dat zij het wist) afgestemd stond op een radiostation, men wist toen niet wat die boodschap betekende... Maar dus het geschreeuw moet haar bang ofzo hebben gemaakt, want ze was plotseling verdwenen en is nooit meer aan iemand verschenen.

Wat vinden jullie hiervan? Ik heb dit nl. maar gelezen en weet niet of het waar is, aangezien het allemaal zo hard is opgeblazen door de media destijds maar toch stel dat het echt gebeurt is, zou die geest dan nog altijd daar dwalen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 30-12-2004, 15:28:25 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
wat ikzelf gelezen heb van poltergeist fenomeen is dat we dat zelf veroorzaken door bijv. stress of iets dergelijks..

Verder weet ik er ook niet het fijne van.. wel ken ik een film heb ik gezien als kind van twaalf en heeft me erg doen schrikken was over een gezin die in een huis gaat wonen wat op een kerkhof blijkt te staan. In dat gezin gaan mensen enzo dood. De geesten zijn zeer kwaadaardig enzo... een onwijs enge film was dat en heb heel lang niet goed kunnen slapen erdoor :?

Weet niet welke film dit geweest is of hoe hij heete maar watik bijvoorbeeld wel weet is, dat als er iets gebouwd woord zoals dit huis op een heel oud kerkhof waar kwade geesten huizen dat die geesten in zekere zin in opstand kunnen komen ertegen.

Wat ik alleen niet weet is of een geest ook daadwerkelijk iemand kan doden..:? Want in die film gingen er volgens mee mensen dood door toedoen van die geesten. Gloof ook dat ie op waargebeurde feiten ofzo berust was.. maar daar wil ik vanaf zijn want weet dat niet precies eigenlijk meer... :oops:

liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 30-12-2004, 15:42:20 
Ik denk dat het die film is die ik hierboven heb genoemt en die noemt ook : Poltergeist, ik weet nog dat die skeletten op het einde allemaal uit de grond naar boven kwamen, maar in de film zelf heb ik niemand zien sterven. Het is in het echt gebeurt dat 4 acteurs zijn omgekomen, 2 hadden kanker, 1 is vermoord en de laatste was 12, haar darmen zijn letterlijk ontploft en van haar is ook een gerucht dat ze ooit is zou verschenen zijn als geest...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 31-12-2004, 09:22:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai,
Ik heb toen en later ook gehoord en gelezen dat er veel rare onverklaarbare dingen zijn gebeurd. Ook dat kleine meisje met die blonde haren, zij was ook op onverklaarbare wijze ziek geworden en gestorven. Ik meen me te herinneren dat toen zij stierf iedereen zoiets had van ""nou is het wel genoeg geweest, we draaien niet meer"".
groetjes>

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 31-12-2004, 12:39:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi...,

Doordat hun er zo mee bezig waren met die film kan je het negatieve ook naar jouw toe trekken....dat is hier ook gebeurd bij dit meisje...

De Poltergeist verschijning is wel degelijk iets negatiefs....en is vaak een zelfmoordenaar die aan het spoken gaat......

Geesten maken gebruik van jouw aura om zich te manifisteren...m.b.v. de aura kunnen ze zich "verdichten"......meestal is dit s'nachts na 12.00 uur omdat de mens dan onzeker wordt en overdag kan er geen verdichting plaatsvinden door het daglicht....

Geesten kunnen wel degelijk iemand doden.......gebeurde vroeger veel.Ze gaan dan stenen gooien...zo uit het niets valt er een steen op je hoofd....geloof het of niet maar dit is zeker waar....dit fenomeen heet "aporteren"...zij ontrekken een steen ergens van buiten op in hun wereld en d.m.v het loslaten van de concentratie op de steen verstoffelijkt deze weer.....
Zo is ook het "tikken" te verklaren..(Klopgeluiden)......d.m.v. concentratie trekken ze bijvoorbeeld de aura (het leven) van een meubelstuk in hun wereld op....en laten het ineens los...en dan krijg je dus die tik......ook goede "geesten" of overleden bekenden...kunnen dit en is eigenlijk ook een vorm van communiceren als je dit teminste kunt aanvoelen.....

Lichtgeesten kunnen een hele deur eruit laten knallen.....als ze willen...zo sterke concentratie hebben ze......

groeten Kevin :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 01-01-2005, 09:19:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai Kevin,
Wat betekent nou lichtgeesten?
groetjes. :?:

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 01-01-2005, 13:50:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi Asya roos...,

Lichtgeesten.....ik heb het maar even zo genoemd er zijn verschillende namen hiervoor....dat zijn astrale persoonlijkheden die al in de Hoge sferen van Licht zijn....er zijn 7 Lichtsferen aan Gene Zijde......!

Dus Lichtgeesten hebben ook ooit op Aarde geleefd.....en hebben zich enkele Lichtsferen al eigen gemaakt.

Groetjes Kevin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Poltergeist...
BerichtGeplaatst: 01-01-2005, 22:57:43 
Dat hele aporteren fenomeen, staat mij niet zo erg aan :shock: ... Maar goed, men zei van die film dat hij vervloekt was omdat er zo'n dingen gebeurde... En volgens mij hebben ze door die film, bepaalde geesten enorm kwaad gemaakt? Maar ik heb ook gelezen dat het meisje, gewoon een afwijking had die niet vastgesteld was bij de geboorte, en ergens op een kamping vervuild water had gedronken en daarom ziek werd. Toch blijft het raar, dat er juist tijdens die film zoveel dingen gebeurde, en bij andere horrorfilms zijn zo'n dingen ook gebeurd... Welliswaar in mindere maten, maar om nog een voorbeeld op te noemen, na het filmen van The Exorcist, is een tijdje erna de studio afgefikt op verklaarbare wijze :!: Waarom alleen eigelijk (ik weet alleen van horrorfilms...) horrorfilms en geen andere films? Ik bedoel, ja Beetlejuice, was een hele parodie tegenover de geesten onder ons... En ik heb daar nooit van gehoort dat er iets raar gebeurt was op of naast de set.

En idd, na die film wou niemand meer filmen, dat meisje was volgens vele een heel bijzondere trouwens, Steven Spielberg heeft volgens mij zelfs gezegd dat zij een kalmeerende invloed had op iedereen bij haar in de buurt, die de andere niet konden beschrijven. En dat terwijl iedereen op de set druk heen en weer liepen. En hun teksten probeerde uit het hoofd te leren, zij daar gewoon stilletjes op een stoel zat, te wachten... Want zij had op 10 min. 15 pagina's script vanbuiten geleerd, en toen ze gingen filmen bleek dat nog te kloppen, want ze kende haar tekst perfect...

Sincerely (sp?) yours

Moya


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl