Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 04-01-2025, 11:01:13

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-07-2007, 09:04:33 
Groentje
Groentje

JOUW VERHAAL VERTELD DOOR MIJN OGEN !!

Even voorstellen:
mijn naam is Layla, 32 jaar. volwassen nieuwetijdskind en heb van mijn struikelblokken mijn werk kunnen maken.

Waarom doe ik dit?

Omdat ik het belangrijk vind om mijn gave te trainen en verder te ontwikkelen en het voor beide ontzettend leerzaam is.

Wat is er voor nodig?
Jouw verhaal met de juiste intensie

Natuurlijk begrijp ik best dat je niet aan iedereen zomaar je verhaal geeft, dus als je graag een soort van referentie zoekt : lees ook mijn verhalen op dit forum of http://www.kijkalternatief.tv

Tot mails,
Layla

BerichtGeplaatst: 14-07-2007, 09:59:29 
Elf
Elf

Ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt. Wat is het doel hiervan. Over welk 'verhaal' hebben we het precies? Ten aanzien van 'Nieuwe Tijds Kinderen'?

BerichtGeplaatst: 14-07-2007, 12:39:25 
Groentje
Groentje

Het werkt heel simpel:

misschien zit jij met vragen of wil je een uitleg over jouw ervaring(en) , dan kan ik mijn energie afstemmen om jou een reading te geven.
Het onderwerp maakt niet uit.

Verwijzing naar mijn andere verhalen, geeft jou een indruk over mij

Groeten,
Layla

BerichtGeplaatst: 14-09-2007, 10:51:41 
Kabouter
Kabouter

ik ben je verhalen in spiegelbeeld aan het lezen op het moment. het is zware stof om door tekomen maar ik herken wel veel. ik heb periodes gehad dat ik alleen maar overdag wou slapen en 's nachts wou leven maar dat kon niet want overdag is iedereen wakker en werkt en 's nachts slaapt iedereen dus deed ik het anders (ook al ging ik toen om 20.00 uur naar bed) ik viel pas rond 24.00-01.00 in slaap en ik was toen nog maar iets van 10 ofzo. nu ben ik 22 maar ik ga nogsteeds laat naar bed al geeft mijn lichaam de laatste tijd wel aan van he je hebt je rust nodig dus ik probeer wel optijd naar bed tegaan wat ook wel lukt.

die stemmen in mijn hoofd komt me ook bekend voor alleen heb ik nooit kunnen vertalen zeg maar wat er gezegt werd en word kan het namelijk nog niet is een wirwar van geluiden zeg maar en die heimwee ook. ik wet niet precies naar wat ik heimwee heb maar ik weet wel dat ik niet lang ergens kan blijven het langste dat ik ergens gewoond heb is 13 en het korste is 6 maand ongeveer ik woon nu weer een jaar hier en ik krijg weer kriebels om rond tetrekken ergens anders tegaan wonen maar het kan niet heb mijn vriend hier ben 2 weken terug begonnen met mijn opleiding en ik werk ook in de kinderopvang dus het kan niet.

op de camping waar ik ieder jaar naar toe ga hadden ze een crossbaantje en er lagen "buizen" wat een mooie bult veroorzaakte daar achter lag een weiland (was in het bos) daar achter lag een grote weg en daar achter lag nog wat wat weet ik niet maar mijn blik werd daar altijd naar toe getrokken, toen ben ik daar onder begeleiding op de spirituele manier naar toegegaan het bleek iets van mijn vorige levens geweest tezijn maar voelde me daar niet fijn er moet daar wat ergs met me gebeurd zijn voelde me ook erg opgejaagd toen ik daar "was" ik weet wel dat het met cowboy's en indianen geweest is. maar zover ik weet van de nederlands geschiedenis hebben hier nooit indianen en cowboy's geleeft dus wat moet het dan geweest zijn of was het niet in nederland ik weet het niet. ik weet wel dat ik erg veel aantrekkings kracht voel naar de indianen toe.

dit wou ik even kwijt groetjes esmee

BerichtGeplaatst: 15-09-2007, 13:41:05 
Dwerg
Dwerg

Esmee_Charmed schreef:
ik ben je verhalen in spiegelbeeld aan het lezen op het moment. het is zware stof om door tekomen maar ik herken wel veel. ik heb periodes gehad dat ik alleen maar overdag wou slapen en 's nachts wou leven maar dat kon niet want overdag is iedereen wakker en werkt en 's nachts slaapt iedereen dus deed ik het anders (ook al ging ik toen om 20.00 uur naar bed) ik viel pas rond 24.00-01.00 in slaap en ik was toen nog maar iets van 10 ofzo. nu ben ik 22 maar ik ga nogsteeds laat naar bed al geeft mijn lichaam de laatste tijd wel aan van he je hebt je rust nodig dus ik probeer wel optijd naar bed tegaan wat ook wel lukt.

die stemmen in mijn hoofd komt me ook bekend voor alleen heb ik nooit kunnen vertalen zeg maar wat er gezegt werd en word kan het namelijk nog niet is een wirwar van geluiden zeg maar en die heimwee ook. ik wet niet precies naar wat ik heimwee heb maar ik weet wel dat ik niet lang ergens kan blijven het langste dat ik ergens gewoond heb is 13 en het korste is 6 maand ongeveer ik woon nu weer een jaar hier en ik krijg weer kriebels om rond tetrekken ergens anders tegaan wonen maar het kan niet heb mijn vriend hier ben 2 weken terug begonnen met mijn opleiding en ik werk ook in de kinderopvang dus het kan niet.

op de camping waar ik ieder jaar naar toe ga hadden ze een crossbaantje en er lagen "buizen" wat een mooie bult veroorzaakte daar achter lag een weiland (was in het bos) daar achter lag een grote weg en daar achter lag nog wat wat weet ik niet maar mijn blik werd daar altijd naar toe getrokken, toen ben ik daar onder begeleiding op de spirituele manier naar toegegaan het bleek iets van mijn vorige levens geweest tezijn maar voelde me daar niet fijn er moet daar wat ergs met me gebeurd zijn voelde me ook erg opgejaagd toen ik daar "was" ik weet wel dat het met cowboy's en indianen geweest is. maar zover ik weet van de nederlands geschiedenis hebben hier nooit indianen en cowboy's geleeft dus wat moet het dan geweest zijn of was het niet in nederland ik weet het niet. ik weet wel dat ik erg veel aantrekkings kracht voel naar de indianen toe.

dit wou ik even kwijt groetjes esmee

Hallo Esmee,

Dit heeft even niks met dit topic te maken (sorry daarvoor). Je zegt dat je nooit lang op dezelfde plaats kan blijven en dat je altijd weer die kriebels voelt om te verhuizen. Wat ik hier bij denk, is dat je moeite hebt om met jezelf te leven (puur psychologisch gezien). Zal het niet een soort onrust in jezelf zijn waar je dmv wisselingen van plaats probeert te ontkomen, wat natuurlijk nooit zal lukken.

BerichtGeplaatst: 15-09-2007, 15:12:07 
Kabouter
Kabouter

........

Laatst gewijzigd door ShiningStar op 03-02-2008, 14:49:30, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 28-10-2007, 19:03:47 
Kabouter
Kabouter

Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad met mijn opa die kwam ook zo even langs toen die overleden was (ik was toen een jaar of 6) ik schrok me helemaal wilt ahah en me broertje ook.Maar toen iok erover praatte voelde het allemaal goed en diep van binnen wist ik dat dit opa was ik was er van overtuigt.Sinds dien heb ik nooit meer wat gezien.Wel gevoelt.
Ik voel wanneer me opa bij mij is of mijn tante ik weet het dan gewoon zeker heel raar.ehm bij bepaalde mensen komen er vragen in mij hoofd die ik moet stellen of gewoon dingen die ik moet zeggen..EN die dingen gebeuren meestal ook nog.
Ik voel ook wel eens andere personen of entiteiten om mij heen en ik weet waar die staan of zijn maar ik weet niet wat of wie! en dit zou ik ook wel graag willen weten.
Ik luister de laatste tijd heel erg veel naar mezelf omdat ik zelf toch vaak dingen weet al of al iets wordt duidelijk gemaakt.
Mijn moeder daar in tegen heeft het omgekeerde meegemaakt.
Die heeft een ongeluk meegemaakt op een hele vreemde maniet teksten in de pc op rare momenten en noem ze maar op.Zij is er altijd bang voor geweest en ik juist totaal niet.Nu dat ik er mee bezig bent begint ze het wel steeds interesante te vinden.Nou dat was ff mijn verhaaltje :)

groetjes daan

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00