Hoi,
Ik heb hetzelfde gehad met mijn opa die kwam ook zo even langs toen die overleden was (ik was toen een jaar of 6) ik schrok me helemaal wilt ahah en me broertje ook.Maar toen iok erover praatte voelde het allemaal goed en diep van binnen wist ik dat dit opa was ik was er van overtuigt.Sinds dien heb ik nooit meer wat gezien.Wel gevoelt.
Ik voel wanneer me opa bij mij is of mijn tante ik weet het dan gewoon zeker heel raar.ehm bij bepaalde mensen komen er vragen in mij hoofd die ik moet stellen of gewoon dingen die ik moet zeggen..EN die dingen gebeuren meestal ook nog.
Ik voel ook wel eens andere personen of entiteiten om mij heen en ik weet waar die staan of zijn maar ik weet niet wat of wie! en dit zou ik ook wel graag willen weten.
Ik luister de laatste tijd heel erg veel naar mezelf omdat ik zelf toch vaak dingen weet al of al iets wordt duidelijk gemaakt.
Mijn moeder daar in tegen heeft het omgekeerde meegemaakt.
Die heeft een ongeluk meegemaakt op een hele vreemde maniet teksten in de pc op rare momenten en noem ze maar op.Zij is er altijd bang voor geweest en ik juist totaal niet.Nu dat ik er mee bezig bent begint ze het wel steeds interesante te vinden.Nou dat was ff mijn verhaaltje
groetjes daan