Permafrost schreef:
Hier een paar straten verder viel ook al 2 keer dezelfde lantaarn uit en sprong even later weer aan. Soms heb ik ook dat ik kort na elkaar verschillende wagens met een niet werkend achterlicht tegenkom. Gisteren was er voor de 2de maal een wagen die met zijn grootlichten knipperde uit het niets (?)
1. Als het iedere keer dezelfde zijn kan het zijn dat er een storing in zit.. Let eens op die dezelfde lantaarnpalen.. Het word pas echt vreemd als dat overdag zou gebeuren.. Dat íe ineens aanspringt..!
2.Kan het zijn dat je je lichten niet aan had, of juist je groot licht ?(dat verblind teg.liggend verkeer) of dat je met je knipperlicht aan reed..?
Mensen seinen naar je met de Grootlichten als er iets mis.. Is héél normaal..En aangezien je je rijbewijs nog niet zo héél lang hebt..
Zou kunnen,toch..?
En wie weet probeert een hogere macht je idd iets duidelijk te maken..
maar dat is aan jou om dat uit te vinden..
want je bent er blijkbaar wel alert op..
Bedoel het trouwens niet lullig, hoor..
maar soms zijn mensen wel erg geneigd overal een diepere betekenis achter te zoeken..
Ik heb een keer meegemaakt dat 1 lantarenpaal in het midden van een straat uit was.. en toen ik er precies onder was.. ging hij aan..!
Ik vertelde het m'n vader en die zei :' Dus je bent verlicht..!' haha!
Echt gebeurd btw, geen mopje ofzo..
grtjs Chi