Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:06:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Enthausiaste Nieuweling!
BerichtGeplaatst: 12-11-2009, 16:34:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-11-2009, 16:19:23
Berichten: 13
Locatie: Wormer
Gegroet allemaal!

Mijn naam is Randy. Ik sta al een geruime tijd ingeschreven op Spiridate en ontving vandaag een nieuwsbrief via de e-mail waarin deze website vermeld stond, dus ik even kijken en.... ZO! de forum is helemaal geen afgestorven plek maar het broeit van het leven!
Laat mij nu maar de gelegenheid nemen om mijn ervaringen, inzichten en passie's te delen met anderen die er enigzins geinteresseerd in zijn, dacht ik dan maar!

Ik heb de afgelopen maanden wat stukjes tekst geschreven voor mijn vrienden en vriendinnen in mijn hotmail-contactlijst. Ik heb al langer een verlangen om dat wat ik ontvang als inspiratie door te geven aan degenen die er geinteresseerd in zijn. Dit is nou een uitstekende plek om dat te doen!

Ik groet jullie vanuit de ruimtes van mijn hart en wens jullie nog passievolle dag!

Ik plak hier nog effe een link naar mijn foto: http://www.flickr.com/photos/22537563@N05/4097995835/

_________________
Let's all Focuss towards a common Thought!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl