Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:42:57

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Msp 22 zegt hoi!
BerichtGeplaatst: 28-12-2009, 22:13:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2009, 02:07:58
Berichten: 2
Daar gaan we dan..

Ik ben martijn, 24 jaar oud uit Deventer. Ik ben in Zwolle geboren, en ben en blijf mede daarom een blauwvinger, aka zwollenaar in hart en nieren.

Ik ben hier terecht gekomen via google. Ik zocht naar uitleg over tarot, en of er de mogelijkheid bestond online, gratis de kaarten te laten leggen. Daardoor kwam ik terecht op de home pagina, en zodoende besloot ik verder te kijken op deze site en me te registreren.

Eergisternacht kwam ik op de chat, en heb daar een best goed gesprek gehad met 3 andere members waaronder windekind, en nog 2 anderen waarvan ik de naam niet meer weet, maar hun vertelden me, dat ik me even voor moest stellen. Dus bij deze doe ik dat.

Ik heb sinds half oktober een relatie met miranda, en ik ben erg gelukkig met haar. We zien elkaar nog niet heel erg vaak, maar 2010 word ons jaar, en we hebben afgesproken dat we ons alleen focussen op elkaar, en niet op bijzaken. De tarot kaarten op deze site vertelden me, dat we beiden uit een periode komen die we graag willen afsluiten, en dat we soms het gevoel hadden en nog steeds(de dag van vandaag) hebben. Maar dat als we genoeg aandacht aan elkaar zouden besteden.. Dan zou het goed komen. En ik heb daar ook alle vertrouwen in.

Nu iets totaal anders, en weet ook niet of t op dit forum thuis hoort, maar goed. Ik hou erg van muziek, en ben ook drummer in een band. Alleen is die opgeheven vanwege tijdgebrek. We hadden een semi platencontract, en werden gesponsord. We spelen nog wel eens samen, maar van optreden is geen sprake meer, en van repeteren evenmin. Alleen de bandnaam bestaat nog. We focussen ons op rock, hard rock, en alles van het metalgenre. Van het metal genre bedoel ik dus van metal ballads, tot echt bruut harde metal die je death metal kan noemen. Maar dat is het niet. Want wij gebruiken geen satanische teksten of iets dergelijks.
Toch voor de kenners onder ons qua drummen wil ik even mijn 33 delige (!) kit beschrijven. Een kit is een drumstel.

Allereerst zijn de drums(trommels) van de pearl reference series.
( http://www.pearleurope.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6&TopId=1&MainId=5&SubId=7&ProductName=Reference%20Series ) En de cymbals (bekkens) zijn van de turkish rock beat series, en de rock beat raw series
( http://www.turkishcymbals.com/index2.html ) Hier mijn opstelling. Allereerst de drums

Eerst heb ik de standaard layout van de reference series plus aan de linkerkant 2 high toms van 8x7 en 10x8 die ik hoger heb afgesteld, en aan de rechterkant 2 toms extra van 13x10 en 14x11 die ik lager heb afgesteld dan de standaard. Dan komen we bij een bongo set. die achter me floortoms staan en onder me bekkens.

Nu de bekkens zelf opgesteld met de klok mee. Eerst de swish uit de rock beat series, dan een 16" heavy en rock crash dan een 20" rb-r ride, dan 8 een 10 en een 12" splash rock. Dan een 17 en een 18" crash uit de rock beat raw. Dan een 22" heavy ride. Dan een een 17" dark crash en ten slotte een 19" china. Daar tussen is mijn left hi hat samengesteld uit 2x een 13" regluar, en mijn right hi hat is samengesteld uit 2x een 14" regular. Hardware heb ik niet nodig. En me sticks zijn van pearl maatje 7.

Als je wil zien hoe dit eruit ziet kijk dan op de site van turkish en van pearl. Links heb ik toegevoegd. Ik kan helaas geen foto maken van mijn eigen drumstel. Want dat zou reclame zijn, en dat mag alleen in overleg met onze sponsoren. Vandaar.. Het grootste concert dat we ooit hebben gegeven is in Hedon Zwolle. Daar hadden we de grote zaal, waar ongeveer 800 man in konden. Waarom we niet verder zijn gegaan? Omdat we tijdgebrek hadden. We hadden van te voren allerlei ambities maar konden die niet waarmaken. We hadden bijna een platen contract, en zogezegd een paar sponsporen. Maar helaas. We hebben ook nog een eigen leven, en moesten dus keuzes maken.

Dan over mijn spiritualiteit. Ik ben een divinator. Dat betekent dat ik doormiddel van concentratie, meditatie, en wilskracht, in de toekomst kan kijken. Ik wijd hier niet teveel over uit. Want dat heeft er op een andere site er al voor gezorgd dat ze me niet geloven. Ik hoop dat jullie me wel geloven. Want ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Maar goed. Ga me ook niet vragen of ik voor jullie in de toekomst kan kijken, want dan moet ik je, of eerst beter kennen, of een zeer uitvoerige beschrijving van je vraag hebben. En bovendien put een sessie me echt ontzettend uit. Na iedere sessie moet ik echt even op bed gaan liggen om bij te komen. Anyway. Als jullie vragen hebben stel ze gerust.

Nou, last but not least. Ik ben blij dat er een site is waarop dit soort fenomenen normaal besproken kunnen worden. Magie bestaat. Daar kun je niet onder uit. Maar alleen jammer dat het nog in de kinderschoenen staat qua aanvaardbaarheid en geloofwaardigheid. Maar gelukkig zijn er sites zoals spirtuelejongeren.nl

Nou, ik zou zeggen tot later, en tot ziens!

Groeten van msp22, aka mara (mijn alterego), aka martijn


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Msp 22 zegt hoi!
BerichtGeplaatst: 29-12-2009, 17:57:02 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-11-2009, 20:02:48
Berichten: 291
Welkom op het forum!
Ik zou graag meer over:divinator willen weten. Lijkt mij heel interessant ;)

Oja..nog één ding:
Valentijn jij ook met je gelukkig nieuw jaar xD

_________________
Wij mensen zijn net als kleine kinderen met blokken.
We bouwen een toren gooien hem plat.
En maken een nieuwe mooiere en hogere toren.

Auteur: God


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Msp 22 zegt hoi!
BerichtGeplaatst: 02-01-2010, 18:34:31 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
ook hier ff welkom :p

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Msp 22 zegt hoi!
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 00:32:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2009, 02:07:58
Berichten: 2
Zo, na 2 jaar toch maar even een update...

Allereerst betreft mijn relatie. Die is uit, al een tijd, en sinds iets meer dan een maand, ben ik ook geen vrijgezel meer. Ik hoop en denk dat dit goed blijft gaan.

Dan over mijn drumstel. Die is weg, vanwege de sponsoren, en dat is inmiddels ook al zo'n anderhalf jaar. Ik heb er een nieuwe voor terug, die op dit moment bestaat uit 21 delen. Ben er dus een beetje op achteruit gegaan, en het is een bij elkaar geraapt zooitje van verschillende merken. Maar het speelt erg fijn, dus ik mag niet klagen. Wat betreft sticks ben ik over gegaan naar Vic Firth, maat 7a, soms 5a, en soms 85a.

Dan over mijn Spiritualiteit.

Toen ik dat over divination hier neerzette was ik nog niet zover gevorderd in de spiritualiteit als dat ik nu ben. En nog steeds weet ik er nog niet alles van. Wat ik wel weet is dat dat divinatie geen naam meer mag hebben. Het is weg, echt compleet weg. Wat er voor in de plaats terug gekomen is, is dat ik soms dingen weet over een ander zonder dat ze me die eerst verteld hebben. Zoals dingen die ze meegemaakt hebben. Alleen staat dat niet echt in de kinderschoenen nog, maar ik ben er ook niet vergevorderd mee.
Voor de rest, zie ik Aura's, maar voor jullie allemaal gaan vragen geef mij eens een reading.. Dat doe ik eigenlijk niet wat betreft Aura's. Dit omdat het zien van die Aura's mij ontzettend veel energie kost. Maar goed, ik kan het wel..

Rest mij nog te zeggen dat ik hoop dat de moderators, deze post niet als een schop willen zien. Want ik had wel een nieuw topic aan kunnen maken, maar op andere fora had ik dat ook gedaan is alles toch nog samengevoegd met de eerste post. Vandaar dat ik dit nu zelf doe.

Vriendelijke groet van Martijn, aka Mara.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Msp 22 zegt hoi!
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 21:06:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
msp22 schreef:
Rest mij nog te zeggen dat ik hoop dat de moderators, deze post niet als een schop willen zien. Want ik had wel een nieuw topic aan kunnen maken, maar op andere fora had ik dat ook gedaan is alles toch nog samengevoegd met de eerste post. Vandaar dat ik dit nu zelf doe.

Vriendelijke groet van Martijn, aka Mara.



Laat ik het zo zeggen, welkom terug! :).

Enneh, ik ben alleen maar blij hoor dat je gewoon je oude topic weer nieuw leven inblaast. Is ook goed om de verschillen eens te zien in dit geval ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl