Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:00:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 15:26:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-03-2012, 14:18:07
Berichten: 7
Ik ben Vogeltje, 21 jaar oud en ik woon in Leiden, waar ik tevens studeer.
Allereerste bedankt aan iedereen die de moeite neemt dit te lezen :)

Drie jaar geleden werd ik voor het eerst in de tram aangesproken door een Afrikaanse man die begon over mijn paranormale vermogens, en mij graag wilde onderwijzen. Dit is er echter op dat moment niet van gekomen door het feit dat mijn leven vrij hectisch was. Dit is een voorval waar ik de afgelopen jaren naast met mijn moeder (die hij ook graag wilde onderwijzen) met niemand over gepraat heb. Toevallig moest ik hier enige tijd terug aan denken en heb ik het voorval met mijn huidige vriend besproken, en heb ik mijn teleurstelling uitgesproken dat ik hier verder nooit meer wat mee gedaan heb.

Wat wil het toeval, twee dagen hierna werd op straat opnieuw aangesproken door deze man, dus drie jaar na de eerste ontmoeting. Hij werd naar eigen zeggen getrokken door mijn energie. Net als de eerste keer was de man erg indringend met zijn informatie over mij, en daar voelde ik me erg ongemakkelijk bij. Enerzijds was ik erg geïnteresseerd, anderzijds voelde ik me niet goed bij deze man omdat hij ongewenst "in mij zat", en mij ongevraagd hele persoonlijke dingen vertelde over mijzelf. Tevens wilde hij me graag kracht geven en begon opnieuw over mijn vermogens en dat ik er nu wat mee moest doen omdat het anders helemaal mis ging met mij. Tevens was hij overtuigd dat ik andere mensen moest en kon helpen en dat ik dit later ook aan anderen zal onderwijzen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een week later met hem en mijn moeder afgesproken en ondanks dat mijn moeder (ook spiritueel/paranormaal maar hier nooit wat mee gedaan) een heel goed gevoel bij hem had, voelde ik iets onheilspellends en heb ik toen ik thuis kwam me gedoucht met haast een hele pot zout omdat ik het gevoel had dat hij nog 'in me zat'. Tegen het einde van de afspraak kwam trouwens de aap uit de mouw, de meneer wilde graag 75 euro per half uur voor de trainingen. Deze man was echter geen oplichter, ik heb zijn kracht gevoeld en gezien, maar ik had er gewoon geen lekker gevoel bij.

Tijdens de afspraak had hij mij mijn moeder laten magnetiseren, en ik had ongelofelijke spierpijn in mijn arm de dag erna. De relatie tussen mij en mijn moeder is nooit echt goed geweest, het botst ontzettend, en ik heb sinds mijn 6/7e levensjaar mijn moeder heel erg moeten ondersteunen. Nou ben ik überhaupt een heel "plakkerig" persoon, ik neem iedereens negatieve energieën over en ben daardoor vaak ziek en moe. Een vriend omschreef mij laatst als een "suicide healer".

Aan de andere kant weet ik ook dat ik het niet had gered zonder deze gaven, ik ben op mijn 15e het huis uit gegaan, en heb onwijs veel geluk gehad dat ik zoveel wijsheid en ervaring heb meegenomen uit vorige levens.

Enfin, na deze ervaring heb ik contact gezocht met een paranormaal vriendinnetje, die meteen doorhad dat er iets mis was en mij heeft doorverwezen naar een ander medium in Den Haag, waar ik gister ben geweest. Ik voelde me onwijs goed en kan haar iedereen aanraden. Van haar toch op een aantal vlakken de bevestiging gehad die ik nodig had. Hoewel ik weet dat ik sommige dingen gewoon onvoorklaarbaar weet en situaties en energieën vaak heel goed aanvoel, en ook weet dat ik mensen soms energie kan geven, vind ik het nog een beetje eng om in mezelf te geloven omdat ik een verschrikkelijk laag zelfbeeld heb door mijn verleden. Verder is me verteld dat ik een hele mooie energie heb en een oude wijze ziel heb, en is me aangeraden afstand te nemen van mijn moeder omdat ik haar niet kan redden en ze me vergiftigd met haar negativiteit. Dat vind ik heel moeilijk, omdat ik me haar lot erg aantrek, maar ik moet leren voor mezelf te durven leven.

De reden dat ik hier ben is omdat ik moet gaan leren mijn eigen energie vast te houden, energielekken te dichten en blokkades op te heffen, zeker wat betreft mijn buikchakra. Ik voel me op veel momenten zo angstig en onveilig dat ik veel dingen aan me voorbij laat gaan en dat is heel erg zonde. Ook denk ik dat ik dichter bij mezelf kom als ik mijn krachten ga ontwikkelen en ze niet meer afsluit zoals ik jaren heb gedaan. Ik weet dat ik veel potentie heb, maar vind het erg moeilijk om dat uit te spreken en te durven geloven. Stapje voor stapje!

Heel veel liefs van Vogeltje.

PS. Voel je vrij te reageren op dit stuk of vragen te stellen :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 15:55:20 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
allereerst welkom:P! ik ga nu wel ff lezen:D

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 16:14:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-03-2012, 14:18:07
Berichten: 7
Dankjewel! :)

Nog een leuk feitje over mij:
Ik heet Merel, en ik ben vernoemd naar mijn moeders gehandicapte zusje, Mereltje, die al was overleden toen mijn moeder nog jong was. Toen mijn moeder zwanger was is er een mereltje (vogeltje) het huis ingevlogen en is bovenop de rand van de deur gaan zitten, soort van om mijn geboorte aan te kondigen. Waarna mijn moeder zeker wist dat ze me Merel zou noemen. Lief hè! :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 18:01:48 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
Welkom :)

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 20:27:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-03-2012, 19:19:50
Berichten: 26
Welkom Vogeltje,

Die intro was inderdaad een hele boterham :lol: maar wel een hele boeiende :wink:

Citeer:
Tegen het einde van de afspraak kwam trouwens de aap uit de mouw, de meneer wilde graag 75 euro per half uur voor de trainingen. Deze man was echter geen oplichter, ik heb zijn kracht gevoeld en gezien, maar ik had er gewoon geen lekker gevoel bij.


Het is goed dat je niet bent ingegaan op zijn voorstel, als hij je echt wou helpen dan zou hij daar niet zoveel geld voor vragen. Als ik de rest van je verhaal zo lees dan denk ik ook niet dat jij trainingen nodig hebt, je gaves zullen zich wel verder ontwikkelen als dat moet :wink:

Ik wens je nog veel plezier hier,
Grtz Faith :wave:

_________________
Seize the day ... or die regretting the time you lost


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 20:31:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
Leuke intro meid!
welkom hier...

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 20:34:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2012, 18:45:01
Berichten: 56
Hoi Merel,

prachtig dat je zo open en eerlijk bent in je introductie. Respect hiervoor. Dat je dit durft getuigt al van veel karakter, ik denk dat je jezelf daarin onderschat (gezien jouw aan jezelf toegeschreven 'laag zelfbeeld'). Wees wie je bent, Merel, en leef eerst voor jezelf. Vanuit jezelf kun je er voor anderen zijn, maar daarvoor moet je er eerst voor jezelf zijn.

Hartelijk welkom Merel, ik hoop dat je vindt wat je zoekt en je veel plezier en steun beleefd aan dit forum en de mensen die hier komen.

Liefs,
Chris


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 21:40:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2009, 17:46:00
Berichten: 299
Wow, wat een intro! Vond je verhaal persoonlijk zeer indrukwekkend en ben blij dat je het contact wat betreft die man niet verder hebt doorgezet, klonk niet al te prettig..
Ik hoop dat je hier op het forum je ei (ha ha ;)) een beetje kwijt kunt! Veel liefs!

_________________
'Every wall is a door' ~ R.W. Emerson


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 21:45:49 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Smakelijk! :D

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2012, 22:03:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Hey vogel :)
Welkom op het forum,
Mooie en bieiende intro, ben nu wel benieuwd wat voor gabes je dan hebt.
En waar je ze voor zou willen gebruiken.

Take care,
Greetz Roy

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-03-2012, 01:05:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoi Vogeltje,

welkom op het forum. wat een bericht zeg om te lezen. Tsja, er zijn altijd mensen die graag geld willen verdienen met de dingen die ze kunnen. Maar goed, het is aan jezelf inderdaad de keuze wat je wilt ;).

Ik hoop dat je wat aan het forum zal hebben!

Groet,

Matthijs

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-03-2012, 15:36:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Welkom :D

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-03-2012, 12:13:47 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Van harte welkom medevogel :wink: !

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl