Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:56:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, ik ben nieuw hier!
BerichtGeplaatst: 14-06-2012, 17:22:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Citeer:
@Misoyama:
Haha ja ik weet het, ik dacht van laat ik het hele verhaal er maar meteen uit gooien
Ja ik vang gedachtes op, maar ik kan niet letterlijk gedachte lezen. ;P
Mensen zenden die bepaalde gedachtes zelf naar mij toe, ook al hebben ze dat vaak niet door.
Vandaag zag ik bijv. een oma met een klein meisje bij de kabelbaan. De vader en moeder zijn er bijna nooit of de vader en moeder hebben problemen, en daar zit de oma erg mee, want ze maakt zich erg zorgen over het meisje.
Zulke dingen krijg ik dan door als ik er naar kijk.
Maar dat is niet letterlijk gedachte lezen, nee want dan kon ik met kaarten altijd winnen hahaha


Haha oké! maar das nie altijd fijn ;o want jij wilt het toch nie weten over die oma en het meisje? heb je de uitknop al gevonden ;o

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, ik ben nieuw hier!
BerichtGeplaatst: 15-06-2012, 20:00:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-06-2012, 12:39:16
Berichten: 25
@bartb:
Ja dat klopt inderdaad hahaha!
Achja is ook wel logisch, het is ook niet zo fijn als iemand bijna alles van je door heeft :P

Ik denk ook wel dat dat dan spannend gaat worden.. xD

@isa77w:
Haha dankjewel! (:
En graag gedaan, ze zijn erg mooi gemaakt!

@Misoyama:
Nee dat is inderdaad niet altijd fijn..
Ook omdat ik nogal vrij snel gevoelens overneem.
Maar ik heb er goed mee leren omgaan hoor, ook omdat ik het mijn hele leven al heb dus ja dan weet je ook niet anders.
Haha nee het heeft niet echt een uitknop :P
Alleen kan ik wel voor mezelf aangeven dat als ik bijv. in een drukke ruimte ben, veel dingen ook gewoon onbewust opneem. Dus ik kan me opzich wel genoeg afsluiten zodat ik er geen last van krijg.

Vroeger had ik daar nog wel veel moeite mee en kon ik dus ook echt niet tegen drukke ruimtes. Ik kreeg dan zo verschrikkelijk hoofdpijn en werd dan zo gek dat het bijna gevaarlijk zou worden.
Maar dat heb ik gelukkig niet meer hahaha.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi, ik ben nieuw hier!
BerichtGeplaatst: 16-06-2012, 17:08:15 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
Welkom :)

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl