Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:13:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuw hier x
BerichtGeplaatst: 12-11-2012, 21:20:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-06-2012, 15:47:29
Berichten: 52
Locatie: Amsterdam
4 jaar, dat is al best een tijd.. :P
Okeey cool, tarot, een van mijn grootste interesses :)

Nog succes verder :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuw hier x
BerichtGeplaatst: 13-11-2012, 12:32:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-11-2012, 12:56:05
Berichten: 18
#Izzy, Uhmmm, Bezeten door een Duivel of Kwade geest?!!
Neehh nooitt.
Ben er nu wel Meer dan een jaar mee bezig en neeh.

En wat voor boek was het dan?
Wat voor rituelen heb je uitgevoerd?
En hoe heb je dat gedaan?? (hoe heb je het beschermd??)
En wat voor gevoel had je dan?

#Anne, Neeh dat is zeker niet de bedoeling.
Dat is een van dde ergste ervaringen juist.
Vraagje voorje.. : Waar hou jij je mee bezig ?? :mrgreen: (en dan bedoel ik met hekserij)[/quote]

Het was een boek geschreven door iemand met de heksennaam: Minerva. De titel ben ik vergeten. Ik heb rituelen uitgevoerd zoals met een stok een cirkel om me heen trekken, gedichten oplezen, een soort van bidden...
Ik had echt het gevoel alsof er iets kwaads over me waakte, ik was heel onrustig, een dit-is-niet-goed gevoel, ik voelde dat er iets niet OK was..

_________________
Whatever energy a person puts out into the world, be it positive or negative, will be returned to that person three times - Rule Of Three (Wicca)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuw hier x
BerichtGeplaatst: 13-11-2012, 23:24:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-06-2012, 15:47:29
Berichten: 52
Locatie: Amsterdam
# Izzy

Misschien heb je iets nie goed gedaan, waardoor er iets in je cirkel binnen kon dringen.
ALs je bezig bent met magie, stel jeje zelf helemaal open, en dus ook kwetsbaar.
Als je dus misshicen de cirkel niet goed getrokken hebt of iets anders fout hebt gedaan kan het zijn dat er iets negatiefs jou probeerde te benaderen op de een of andere manier.
Vaak moet je ook veeel en veeel lezen voor je ook echt iets gaat uitvoeren in een cirkel.

Ik moet je wel eerlijk toegeven dat ik niet heb gewacht tot mijn 18de om een cirkel te trekken en rituelen uit te voeren.

Maar het is wel zo slim als je dan doet.
Het beste is dan ook om je echt te verdiepen in wat je eigenlijk aan het doen bent bijvoorbeeld dat je diepe betekenissen van alle elementen en windrichtingen kent.
En eerst alleen bijvoorbeeld mediteert in een cirkel inplaats van gelijk rituelen uit te voeren
Hierdoor ben je ook veel sterker en kan je de cirkel met meer zekerheid goed sluiten en rustig je rituelen voeren.

Ik neem aan dat je gestopt bent, dus ik weet niet of je hier veel aan hebt.
Maar het zou wel een verklaring kunnen zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuw hier x
BerichtGeplaatst: 14-11-2012, 16:45:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-11-2012, 12:56:05
Berichten: 18
zselena schreef:
# Izzy

Misschien heb je iets nie goed gedaan, waardoor er iets in je cirkel binnen kon dringen.
ALs je bezig bent met magie, stel jeje zelf helemaal open, en dus ook kwetsbaar.
Als je dus misshicen de cirkel niet goed getrokken hebt of iets anders fout hebt gedaan kan het zijn dat er iets negatiefs jou probeerde te benaderen op de een of andere manier.
Vaak moet je ook veeel en veeel lezen voor je ook echt iets gaat uitvoeren in een cirkel.

Ik moet je wel eerlijk toegeven dat ik niet heb gewacht tot mijn 18de om een cirkel te trekken en rituelen uit te voeren.

Maar het is wel zo slim als je dan doet.
Het beste is dan ook om je echt te verdiepen in wat je eigenlijk aan het doen bent bijvoorbeeld dat je diepe betekenissen van alle elementen en windrichtingen kent.
En eerst alleen bijvoorbeeld mediteert in een cirkel inplaats van gelijk rituelen uit te voeren
Hierdoor ben je ook veel sterker en kan je de cirkel met meer zekerheid goed sluiten en rustig je rituelen voeren.

Ik neem aan dat je gestopt bent, dus ik weet niet of je hier veel aan hebt.
Maar het zou wel een verklaring kunnen zijn.


Bedankt, dat zou veel verklaren ;-)

_________________
Whatever energy a person puts out into the world, be it positive or negative, will be returned to that person three times - Rule Of Three (Wicca)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuw hier x
BerichtGeplaatst: 14-11-2012, 21:27:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-06-2012, 15:47:29
Berichten: 52
Locatie: Amsterdam
Geen dank, Ben blij dat ik je met iets kon helpen ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl