Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:32:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 16:55:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Ik ben een meisje van 16 jaar oud en zit/ga na deze vakantie naar 5VWO. Mensen in mijn buurt kennen mij als vriendelijk en gezellig en ik heb niet veel vijanden, en wel veel vrienden, maar zij weten allemaal niet van wat ik echt kan, en ik heb 1 hele goede vriendin, want zij is de enige die ik 100% vertrouw en zij weet ook van mijn gaven, en ze is er ook heel benieuwd naar.

Toen ik klein was had ik al last van lucide dromen, en ben ik als de dood voor brand. Ik had namelijk het gevoel alsof elke nacht ons huis afbrande. En voelde ik alle zielen die in het huis geleefd hadden (het was een oud huis)
Gelukkig verhuisden we al snel naar een ander huis, want de dromen werden te realistisch. Het huis waar ik nu in woon is nieuwbouw en dus bijna geestloos, omdat ik er nu al 7 jaar woon is er nu al wel weer een geest komen wonen, ik zie geen geesten ik voel ze. Ik voel namelijk de energie van iedereen. Als ik me heel erg focus kan ik ook de energie om het lichaam heen zien. Ik kan ook de energie van andere mensen beïnvloeden want omdat ik kalmte uitstaal, worden andere mensen ook kalm, scherp en gefocust.
Verder heb ik geen last van nare dromen meer, maar droom ik nog steeds wel eens lucide, en heb ik gehoord dat in mijn oude huis een brand uitgebroken was. Ik heb ook al van kleins af aan visioenen (kleine). tussen de leeftijd van 8 tot 14 is het weg geweest, maar nu ik 16 ben heb ik ze weer. Ook heb ik voorspellende dromen.

In mijn familie is zulke spiritualteit een beetje een taboe geworden omdat mijn oma's opa paranormaal was en een heel boek heeft geschreven met wanneer wie doodgaat en hoe die doodgaat (van de familie en bekende personen) en met voorspellingen over nederland en van alles (allemaal erg negatief), omdat hij het voor zich zag en als troost opschreef. Hij had het boek aardig weggestopt maar toen hij doodging is dat boek weer gevonden, en in die tijd was het heidens en niet goed (ze waren allemaal streng christelijk), toen hebben ze het boek verbrand. Dus dit verhaal is van generatie op generatie verteld en ik weet dus niet meer of het nou de echte waarheid is.

Wel weet ik dat mijn achter-achterneef heel duidelijk geesten kan zien want dat heeft mijn oma's opa dus voorspelt, maar ik heb mijn achterneef nog nooit gezien, en ik zie ook geen mogelijkheid om contact te zoeken.

Daarom ben ik hiernaartoe gekomen om wat meer informatie te krijgen over dit hele gebeuren, omdat ik er niet bij mijn familie terecht mee kan.

En als iemand toevallig weet hoe je jezelf meer open kan stellen, wil ik dat graag horen!

xx

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 17:19:03 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 20-08-2012, 11:38:31
Berichten: 291
Locatie: Onder je bed...
Welkom, ik ben Bloemkool, eetbaar, gezond en lekker.

_________________
Begin de dag met een lach, kan je niet lachen? Denk dan aan BLOEMKOOL.
Citeer:
Meestal zit het probleem niet in de computer maar bij de persoon die achter de computer zit...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 17:24:44 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wow, weet je ook of die dingen die je oma's opa op had geschreven zijn uitgekomen?

Welkom!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 19:24:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Tom schreef:
Wow, weet je ook of die dingen die je oma's opa op had geschreven zijn uitgekomen?

Welkom!



'waarschijnlijk' is hij vermoord, en inderdaad veel van die dingen zijn uitgekomen (de rest is enkel veranderd omdat mensen toen ze het hoorde zelfmoord pleegden), en volgens mij weet mijn oma ook al wanneer ze doodgaat maar ze wil er niets over zeggen tegen ons omdat ze vindt dat het lot niet voorspelt moet worden.

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 20:04:17 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eng zeg D:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 20:14:43 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Tom schreef:
Eng zeg D:


ahha, ja wel als je het voor het eerst hoort, ik loop er daarom ook niet mee te koop ofzo.

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-08-2012, 23:58:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Hey groentje,

Jeetje wat een verhaal! :)
Welkom hier, ook ik ben nieuw. Ik denk dat je een medium bent zo te horen.. (als je ooit eens foto op 'wie ben ik?' wil achterlaten zal ik een reading voor je doen)

Ik hoop dat je hier antwoorden vindt die je zoekt.
Geniet van je spirituele ontwikkeling want het is een groot gift op zich


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 08:59:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
welkom groentje!!! wat een verhaal. ik hoop dat je er meer te weten over komt voor jezelf. al lijkt het me niet leuk als je opeens erachter komt wanneer jij doodgaat. heeft je oma's opa dat ook voorspelt? dat lijkt me echt eng namelijk :|

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 10:08:12 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
babywolfje schreef:
welkom groentje!!! wat een verhaal. ik hoop dat je er meer te weten over komt voor jezelf. al lijkt het me niet leuk als je opeens erachter komt wanneer jij doodgaat. heeft je oma's opa dat ook voorspelt? dat lijkt me echt eng namelijk :|


Ja, ik weet niet precies wat hij heeft voorspelt, maar sommige dingen weet je gewoon al dat hij dat heeft voorspelt. En het zijn de verhalen luchtig worden doorverteld aan de volgende generatie, maar waar geen aandacht aan wordt geschonken omdat het 'duivels' is.

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 15:27:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Welkom op het forum :wink: . Openstellen; in welk opzicht?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 15:29:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Blackbird schreef:
Welkom op het forum :wink: . Openstellen; in welk opzicht?



Ik heb al tips gekregen van iemand anders, maar alsnog bedankt :)

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 15:53:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
heyyy!!!! super welkom op t forum!bijzonder verhaal over het boek van je oma's opa moest wel ff schakelen want eerst dacht ik dat er oma's en opa's stond :p hihi xD. En wss vermoord is dat nooit uitgezocht ofzo? :o beetje vaag o,O
nou als je al tips hebt gehad super!! ^^ kan je al gelijk weer verder ermee ;D
Nogmaals welkom!
Mvg Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 16:20:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Misoyama schreef:
heyyy!!!! super welkom op t forum!bijzonder verhaal over het boek van je oma's opa moest wel ff schakelen want eerst dacht ik dat er oma's en opa's stond :p hihi xD. En wss vermoord is dat nooit uitgezocht ofzo? :o beetje vaag o,O
nou als je al tips hebt gehad super!! ^^ kan je al gelijk weer verder ermee ;D
Nogmaals welkom!
Mvg Youri


Ja een priester heeft het in de doofpot gestopt en nu weten we het alleen wat er van generatie op generatie is verteld, daardoor kan ik ook niet goed voelen of het 'gelogen'/onwaar is.

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 18:48:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Oké.. ik leg niet helemaal het verband met een priester maar oké :) ik snap waarom je zegt waarom die wss vermoord is :p

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-11-2012, 21:21:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-08-2012, 15:27:41
Berichten: 64
Overigens hebben mijn achter-achterneef en mijn achter-achter nicht beide zelfmoord gepleegd door de druk, maar ik denk dat ze niet begrepen werden in deze wereld omdat ze zeer hoog begaafd waren (en omdat men ook niet wilde geloven in hun spirituele kant)

Mijn achter-achter neef heeft zelfmoord gepleegd eind deze zomer. dus nadat ik mijn introductie had gedaan.

_________________
Ik kan alles, jij ook?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl