Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:22:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 16:15:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-06-2013, 16:04:49
Berichten: 20
Hoi,

Ik ben Tessa, 1995 geboren en ik ben nieuw hier!
Ik ben HSP (hoogsensitief persoon) en ben dus heel gevoelig voor prikkels van buien af, zoals licht geluid en alles komt bij mij veel harder binnen. (Ik hou daarom niet van drukke ruimtes) Maar dat gaat ook nog een stapje verder. Ook kan ik namelijk goed sferen aanvoelen in een omgeving en ik kan meestal ook voelen hoe een persoon zich voelt. Ik ben ook een beetje telepathisch. Ik heb dat ook als ik in mijn kamer ben. Ik ''praat'' vaak met een entiteit die ik niet zie, niet echt hoor, maar wel voel en in mijn gedachte hoor. Of eigenlijk entiteiten. Vaak begin ik dan ook spontaan hardop te praten. Omdat dat erg vertrouwt is denk ik. Maar kan ook soms gedachtes oppikken van andere mensen. Ligt eraan hoe open ik op dat moment ben voor dat.
Verder kan ik de trillingen van aura’s zien om mensen, dieren, planten, dingen als ik er op focus. Bij mensen en dieren zie ik dit het best. Dat is ook wel logisch want dat zijn levende wezens met een ziel. Planten zijn ook levend met een ziel maar planten voel ik wel aan. (Ik kan sowieso goed communiceren met de natuur) Dat van gewone dingen is een soort energieveldje ofzo.
Als iemand voor een witte achtergrond staat, en als ik me dan héél hard concentreer, kan ik af en toe de kleur zien.

Verder kan ik goed lucide dromen, maar dat kan iedereen leren als hij wil, jammer dat dat wordt gezien als een raar iets. Lucide dromen is dat je je bewust bent van het feit dat je droomt, en dat je alles naar je eigen hand kunt zetten en zelf kan doen wat je wilt. Je moet gewoon de kracht van je gedachte gebruiken!
Best apart, want veel mensen die ik ken zeggen dat ik heel veel in hun dromen voorkom, alsof ik gewoon altijd heel leuk binnen kom wandelen. xD

Ik kan er ook goed voor zorgen dat mensen weer vrolijk worden als ze zich down voelen, weer ontspannen voelen, of doen waar ze zichzelf het prettigst bij voelen. Hoe ik dat precies doe..? Dat gebeurt gewoon. Vaak na een gesprekje al, dat lukt ook lang niet iedereen op de manier hoe het mij lukt. Misschien door de manier van praten ofzo?

Ik ben verder over het algemeen vrolijk. Soms rustig, soms er tussen in of soms druk. Ligt eraan hoe ik me voel op dat moment. Ook hou ik van de natuur en kan soms erg creatief zijn met gedichtjes maken of foto’s bewerken. Ik heb overigens een hele levendige fantasie en ik kan nogal goed dagdromen :P
Ik ben beeldend ingesteld met denken.

Dat was denk ik wel het belangrijkste, lang genoeg getypt nu, haha.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 19:41:45 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
welkom
ik herken me heel erg in jou verhaal, veel heb ik ook.
er zijn meer hspers hier, ik wens je veel plezier op het forum.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 21:33:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Welkom hier!
Het klinkt alsof je veel positieve energie uitstraalt, goed bezig denk ik! :D

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 17-06-2013, 22:22:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Welkom :)!

Ik ben ook hoogsensitief, tenzij ik me er voor afsluit, maar ik houd ook niet van drukke ruimtes, of plekken waar veel mensen zijn.. Dan raakt m'n gevoel in de war ofzo :p Vooral voelen hoe een persoon zich voelt kan ik goed. De laatste itjd kan ik echter beter onderscheid maken tussen wat van mij is en wat bij iemand anders hoort.

Vroeger ook ooit wel eens iets telepathisch gehad, maar heb dat al een hele tijd niet meer.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 18-06-2013, 07:08:54 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Daar is ze dan! :D


Hey Tessa.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 21:59:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-06-2013, 16:04:49
Berichten: 20
O jeetje, ik zie nu pas alle antwoorden. Oeps. :oops: Kan ik er ook wel bij vertellen ik kan soms best vergeetachtig zijn, hihi.

Ik probeer zoveel mogelijk positieve energie uit te stralen ja, maar soms ook wel een beetje lastig hoor!

Ja ik geloof ook wel dat hier veel meer hsp'ers zijn. Gezellig :mrgreen:
Ik kan me best moeilijk afsluiten voor die druktes, ik krijg echt alles binnen. Ik sluit me automatisch wel wat af en raak dan in een soort trance of zo, maar dat is ook niet echt fijn. Het is geen lekkere ontspannen trance maar om maar te proberen dat ik zo min mogelijk binnen krijg. Wat overigens erg faalt en het alleen maar nog meer tegenwerkt omdat ik minder bewust van mezelf word dan.

Telepathie is voor mij ook wel normaal. Ik ben er geen super ster in maar als het nodig is maak ik er gebruik van, haha. Ik kan dat wel goed aan en uit zetten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 22:09:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Hoe telepateer je dan? Kan je bijv zomaar in iemands hoofd wat zeggen? :p

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hier ben ik dan! :D
BerichtGeplaatst: 20-06-2013, 22:29:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-06-2013, 16:04:49
Berichten: 20
Haha, als je het zo kort wil zeggen, ja xD
Hoe leg je telepathie uit.. Je zendt gedachtes en je ontvangt gedachtes. De meesten zenden onbewust. Je ''hoort'' bijvoorbeeld ongeveer wat iemand denkt, en voelt daar de gevoelens bij. Waar iemand zo ongeveer mee bezig is in het hoofd, en soms letterlijk gedachtes. Maar ik ben daar geen ster in hoor. :P
Ik vind het ook een beetje lastig uit te leggen in de ''bekende'' communicatie eigenlijk.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl