Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:31:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoi
BerichtGeplaatst: 25-05-2014, 23:50:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Hoi,

Mijn naam is Claudia, ik heb hier al eens eerder op deze website gezeten. Onder de naam Just_my. De rede dat ik deze website weer bezoekt is verschillend. En waarschijnlijk loop ik toch weer tegen de dingen aan waar ik op me 19de ook al tegen aan liep. En bepaalde nieuwe dingen die me echt totaal bang maken. Dus ik was eigenlijk al enorm opgelucht dat deze forum nog bestaat!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 12:06:57 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Welkom terug :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 13:20:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Dankje, ik ben op een of andere manier wel weer blij om hier terug te zijn! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 16:40:55 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Hoi :D

Waar liep je tegen aan dan, als ik vragen mag :P ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 17:01:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Hoi Eira,

Dat heb ik in deze topic neergezet: viewtopic.php?f=14&t=16832


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 17:16:23 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
gelezen :D, maar ik zou niet al te bang zijn ;) kan ook gewoon plagerij/ schreeuw om aandacht zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 17:27:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Dan vraag ik me echt af wat voor aandacht deze persoon zoekt. Of wat voor nut het heeft om te plagen... :S Ik weet zelfs niet wie het is. Al zou ik daar dol graag achter willen komen.

Klinkt heel raar wat ik zeg nu, maar ik weet dat er iets is in me huis, alleen door dat ik vroeger er eigenlijk niks mee heb gedaan, zit ik nu in enorme gebreken. Ik was gisteren zelfs radeloos genoeg om tot 00:00 wakker te blijven om te kijken of me huis telefoon weer af ging :(


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 27-05-2014, 16:46:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Zolang het geen verwondingen worden die ook binnen een dag weer weg zijn (krabben/blauwe plekken/of dingen naar je toe gooien) is het naar mijn idee plagerij. Neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is! Hou rekening ermee dat het geesten zijn die hier vast zitten en dus eigenlijk schreeuwen om aandacht omdat ze niet begrijpen waarom ze niet gezien/gehoord worden. Mensen die hoog sensitief zijn kunnen wel hun zien/horen/voelen/ruiken waardoor ze ook naar ze toe getrokken worden.het kan best zijn dat het iemandis die je zou moeten helpen met oversteken maar omdat je nog niet weet hoe je zoiets moet doen kan je ook hulp vragen aan mensen die hier wel mee om kunnen gaan. Behandel het wel met respect en ga geen ghostbuster grappen uithalen.

Ik heb ze ook in huis af en toe (wel die minder gefrustreerd zijn) en af en toe houden ze me wakker, ik zeg dan dat ik ga slapen en dat ik mijn huis vul met licht. Willen ze niet ook licht worden dan worden ze het huis uitgeduwd. Vul wel eerst jouzelf met licht en daarna de rest.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en je weer wat geruster in je huis kan wonen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 27-05-2014, 19:59:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Hoi Eira,
Ik het totaal vinden in je bericht. Ik hou er zeker rekening mee dat het geesten zijn die hier vast zitten, of met een bedoeling naar me toe zijn gekomen. Ik doe geen dingen waar van ik niet zeker weet wat de gevolgen er van zijn.
Ik had vroeger iemand die me het een en ander heeft geleerd hoe ik met bepaalde dingen kon om gaan en hoe ik het beste het kon oplossen. Alleen door een nare vergissing is het contact al enig tijd verwaterd, ik zag die persoon als een soort mentor die me de dingen leerde die ik eigenlijk nodig had om verder te komen in het gene wat ik geloof en waar ik 100% achter staat.
Ik denk dat het vullen met licht nog wel eens een probleem is, aangezien ik het idee hebt dat me geest juist s` avonds het leuk vinden om te gaan reizen & mensen (geesten) te ontmoeten. Waardoor ik de volgende dag eigenlijk wel doodop bent. En waardoor ik me minder kan beschermen tegen de dingen die ik juist niet probeert te overheersen overdag. Het leuke aan me werk is, dat ik daar dus ook geen rust krijgt van welgelijkend dingen die ik thuis ook ondervind!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 29-05-2014, 22:46:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Ik begrijp het maar daarom is het vullen met licht juist fijn, aan jouw eigen licht komt geen einde aan je moet er alleen wel volledig in staan. ik heb een artikel die misschien nog wel is fijn is voor je om te lezen.
het gaat echter over zelfmoord maar dat is niet de reden waarom ik wil dat je het leest. wat er bijvoorbeeld in staat is over het feit dat soms mensen het idee hebben niet in hun lichaam te zitten (wat ik heel erg vaak heb) en dat het er op neer komt dat we mensen die nog leven of juist dood zijn met een taak van hun helpen.

dit is voor iedereen anders maar misschien ook als je begrijpt wat er nu allemaal om je heen gebeurd of nog belangrijker met jou kan je misschien ook wat meer vrede er mee hebben.
veel geesten voelen jou gevoelens, wat kan betekenen dat als jij bang bent zij het aanvoelen en juist gefrustreerd er door raken. Vooral niet bang zijn (voor het onbekende dan he) en probeer ook compassie te tonen. Je werkt echter met spullen van hun en soms komen ze naar jou toe voor raad. Ik heb 2 ''stagiaires'' mee lopen die af en toe komen kijken wat ik nu aan het doen ben (ze testen me ook uit, door me aan te tikken als ik wil gaan slapen).

http://www.nieuwetijdskind.com/lichtwerk-zelfmoord/ ik hoop dat je er wat aan hebt :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 30-05-2014, 19:30:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
misschien dat het aan mij ligt maar ik begrijp de inhoudt van de teksten niet op die website, ik ontvangt de teksten wel maar kan er geen beeld van krijgen wat er daadwerkelijk wordt bedoeld.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 01-06-2014, 00:31:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Maakt niet uit. Misschien was het geen artikel voor jou (het is handig om te kijken waar je onbewust een klik mee hebt om zo te kijken wat voor jou nuttige informatie is).

Hierbij doelde ik meer of misschien de entiteiten in jou huis dood zijn gegaan of juist zelfmoord zouden hebben gepleegd. Zo kan je kijken waarom ze precies naar jou zijn gekomen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 04-06-2014, 11:23:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
misschien moet ik op een ander moment op die website kijken, als ik ziek ben dan is me zicht qua informatie tijdje geblokkeerd.. dus ik ga er nog wel x naar kijken!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 06-06-2014, 15:21:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
Hoi Eira,
Ik heb even op een helder moment de website weer bezocht die je heb geven.
aan de ene kant ken ik sommige dingen best begrijpen, en ik denk dat ook al gaat het bericht inhoudelijk over zelfmoord gaat dat ik wel herkenningspunten zie.
Ik weet helaas niet veel over de geesten die hier zo nu en dan langs komen. Het enigste ding dat ik daadwerkelijk wel weet is dan 1 x in de zoveel tijd gaat het klokje af van me opa, die is 3 jaar geleden overleden en wilde er toen niks van weten om dood te gaan, hij wilde ons zien opgroeien. Dus dat is 1 geest die ik wel kan plaatsen.
Ik raak helaas wel in de war met het lichtwerk, ik heb voor mij gevoel niet echt het idee dat ik in het licht staat, maar juist enorm in het duister. Het is een beetje ingewikkeld om dat uit te leggen. Zoals als jij het al zegt *ik werk met hun spullen*. Alleen het stukje van raad vragen dat ontbreekt mij helaas heel even.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoi
BerichtGeplaatst: 07-06-2014, 23:29:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Ik denk dat het een waarschuwing is, niet in je licht staan betekent niet in jouw eigen energie staan/geloven. Het zal best kunnen dat het geesten zijn die jou helpen jouw eigen taak / levensles te kunnen voltooien. Je draait te weinig op je eigen energie en put jezelf zo uit... Je hebt hoogstwaarschijnelijk een taak die je met het zogenaamde "hiernamaals" mag vervullen maar je bent er niet klaar voor, maar het is hoogtijd ervoor. Ik denk dat het sowieso geen slecht idee is om iemand op te zoeken die je hier beter mee zou kunnen helpen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl